Η Volvo Trucks διατηρεί την ηγετική της θέση στην ηλεκτροκίνηση

banner-google-news

 

Η Volvo Trucks σημείωσε μεγάλη αύξηση στις παραγγελίες νέων φορτηγών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023. Συνολικά παραγγέλθηκαν 486 ηλεκτρικά φορτηγά, σημειώνοντας αύξηση 141% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Οι περισσότερες από αυτές τις παραγγελίες προέρχονταν από χώρες του βόρειου τμήματος της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων των Κάτω Χωρών, της Γερμανίας, της Νορβηγίας και της Σουηδίας.

5.000 φορτηγά σε 40 χώρες

Μετά την κυκλοφορία του πρώτου της ηλεκτρικού φορτηγού το 2019, η Volvo Trucks έχει πουλήσει σχεδόν 5.000 ηλεκτρικά φορτηγά σε περίπου 40 χώρες – κυρίως στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, αλλά και σε χώρες όπως η Αυστραλία και το Μαρόκο. Κατά τη διάρκεια του 2023, η εταιρεία θα αρχίσει να πουλά ηλεκτρικά φορτηγά στη Νότια Αφρική, τη Νότια Κορέα, την Ινδία και αγορές στη Λατινική Αμερική.

Volvo AfricaΈξι ηλεκτρικά μοντέλα

Πέρυσι, η Volvo πρόσθεσε τα τρία πιο δημοφιλή βαρέα φορτηγά 44 τόνων στην γκάμα των ηλεκτρικών της: το Volvo FH, το Volvo FM και το Volvo FMX. Με αυτές τις νέες προσθήκες, η Volvo Trucks διαθέτει έξι μοντέλα ηλεκτρικών φορτηγών σε σειρά παραγωγής, και αυτό της δίνει το πιο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο φορτηγών μηδενικών εκπομπών καυσαερίων στη βιομηχανία.

Επί του παρόντος, η Volvo Trucks κλιμακώνει την παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών σε τρία εργοστάσια: στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, στο Blainville της Γαλλίας, και στο New River Valley, στις ΗΠΑ. Το τρίτο τρίμηνο του 2023, η σειριακή παραγωγή θα ξεκινήσει επίσης στο μεγαλύτερο εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη του Βελγίου.

VOLVO ELECTRIC (1)Υποδομές φόρτισης

Χιλιάδες δημόσια σημεία φόρτισης βαρέων φορτηγών θα χρειαστούν για να αυξηθεί ο όγκος των ηλεκτρικών φορτηγών. Ο Όμιλος Volvo, μαζί με τις Daimler και Traton, θα κατασκευάσει τουλάχιστον 1.700 δημόσιους φορτιστές υψηλής απόδοσης σε όλη την Ευρώπη. Ο όμιλος επενδύει επίσης σε έναν διάδρομο φόρτισης στη Βόρεια Αμερική.

Η Volvo Trucks στοχεύει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων νέων φορτηγών να είναι ηλεκτρικά το 2030 και το 100% να έχει μηδενικές εκπομπές έως το 2040.