Η Continental παρουσίασε τη νέα σειρά ελαστικών Conti Eco στο Ανόβερο

banner-google-news

Η Continental παρουσίασε στο Ανόβερο τη νέα σειρά ελαστικών Conti Eco πέμπτης γενιάς για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Τα Conti Eco πέμπτης γενιάς για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, σχεδιάστηκαν με βάση τις νέες ανάγκες που επιβάλλουν οι ευρωπαϊκές απαιτήσεις για τη μείωση των εκπομπών ρύπων και είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του τομέα των μεταφορών και σε ένα δυναμικό ρυθμιστικό περιβάλλον, πράγμα που σημαίνει ότι πληρούν επίσης όλες τις απαιτήσεις της ταξινόμησης της Ε.Ε. για τους στόλους.

Τα εντελώς πρόσφατα αναπτυγμένα ελαστικά φορτηγών από την Continental επιτρέπουν στις εταιρείες μεταφορών να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 τόσο σε περιφερειακές όσο και σε μεγάλες αποστάσεις, και να μειώσουν το κόστος.

Με τη νέα γενιά του Conti Eco, οι ειδικοί ανάπτυξης της Continental μπόρεσαν να επιλύσουν τους αντικρουόμενους στόχους της βελτιστοποιημένης αντίστασης κύλισης και της μεγάλης χιλιομετρικής απόστασης. Νέα σχεδίαση και ειδικά μείγματα καουτσούκ εξασφαλίζουν  χαμηλή αντίσταση κύλισης και υψηλή χιλιομετρική απόδοση.

Η Continental εργάζεται εντατικά για την ανάπτυξη της νέας σειράς προϊόντων εδώ και αρκετά χρόνια, με εκτεταμένες δοκιμές να έχουν ολοκληρωθεί πριν από την κυκλοφορία στην αγορά. «Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι προσφέρουμε στους πελάτες μας το σωστό ελαστικό τη σωστή στιγμή», λέει ο Ferdinand Hoyos, Επικεφαλής της Continental’s Business Area Replacement Tires EMEA.

Πράγματι, το αυξανόμενο κόστος λειτουργίας και προσωπικού, καθώς και οι επενδύσεις στη βιωσιμότητα και το ταχέως μεταβαλλόμενο νομικό τοπίο, είναι από τις πιο συχνά αναφερόμενες προκλήσεις για τους φορείς εκμετάλλευσης στόλου στην Ευρώπη.

Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από την Boston Consulting για την Ευρωπαϊκή Ένωση Προμηθευτών Αυτοκινήτων (CLEPA) δείχνει ότι το κόστος εξακολουθεί να είναι ο κορυφαίος παράγοντας απόφασης, αλλά ότι οι παράγοντες βιωσιμότητας αποκτούν σημασία ως κριτήριο αγοράς.

«Η βιωσιμότητα και η αποδοτικότητα κόστους έχουν πάει χέρι-χέρι στην Continental», εξηγεί ο Hoyos. «Και το ενδιαφέρον για αυτόν τον τομέα αυξάνεται συνεχώς σε όλη την αγορά, γεγονός που προσδίδει επιπλέον βάρος στη στρατηγική μας».

Περισσότερα στο περιοδικό ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ