Το νέο eIntouro της Daimler Buses αψηφά το κρύο, τον πάγο και το χιόνι

Η Daimler Buses δοκιμάζει το ηλεκτρικό υπεραστικό λεωφορείο στη Φινλανδία

banner-google-news

Οι εταιρείες λεωφορείων θέτουν τις ίδιες απαιτήσεις για ηλεκτροκίνητα λεωφορεία όπως και για τα αντίστοιχα με συμβατικούς κινητήρες ντίζελ. Ακόμη και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες όπως κρύο, πάγος και χιόνι, τα οχήματα πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους αξιόπιστα.

Mercedes-Benz eIntouro 4

Σε αυτό το πλαίσιο, οι τρέχουσες χειμερινές δοκιμές δύο οχημάτων Mercedes-Benz eIntouro (σε τελικό στάδιο προπαραγωγής) στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας αποδείχθηκαν για άλλη μια φορά σημαντικές.

Κάτω από ακραίες κλιματολογικές συνθήκες, όπως χιονισμένα και παγωμένα οδοστρώματα, ισχυροί άνεμοι και θερμοκρασίες έως και -30 βαθμούς Κελσίου, η ομάδα ανάπτυξης και δοκιμών μελέτησε το πρώτο ηλεκτρικό υπεραστικό λεωφορείο (BEV) της Daimler Buses για να διερευνήσει περαιτέρω μέτρα βελτιστοποίησης.

Όλοι οι νέοι τύποι λεωφορείων της εταιρείας υποβάλλονται σε μια εκτεταμένη ρουτίνα δοκιμών πριν από την έναρξη της σειράς παραγωγής, η οποία περιλαμβάνει τεστ ασφαλείας και φορτίου, καθώς και τις αντοχές του οδηγού σε υπερβολική ζέστη και πολύ κρύο.

Mercedes-Benz eIntouro 2

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στη Φινλανδία, οι μηχανικοί εξέτασαν όλες τις λειτουργίες και τα συστήματα των δύο eIntouro στην πράξη. Για παράδειγμα, ο συντονισμός του συστήματος ελέγχου μετάδοσης κίνησης και της κεντρικής μονάδας κίνησης ήταν μέρος των εργασιών της ομάδας, όπως και ο συντονισμός αλλαγής των τριών ταχυτήτων του κιβωτίου που είναι ενσωματωμένος στην κεντρική μονάδα μετάδοσης κίνησης, καθώς και η βελτιστοποίηση της διαχείρισης πέδησης, στην οποία η ανάκτηση του ηλεκτροκινητήρα παίζει καθοριστικό ρόλο.

Mercedes-Benz eIntouro 3

Το Mercedes-Benz eIntouro βασίζεται στο γνώριμο πετρελαιοκίνητο λεωφορείο Mercedes-Benz Intouro ψηλού δαπέδου, αλλά είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική κίνηση με μπαταρία. Ως αποτέλεσμα, η Daimler Buses είναι πλέον σε θέση να μεταβεί στην ηλεκτρική κινητικότητα για κλασικές υπεραστικές διαδρομές, σχολικά λεωφορεία και μικρότερα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων για πρώτη φορά. Εκτός από το eIntouro μήκους 12,18 μέτρων, θα είναι διαθέσιμο και το eIntouro M με μήκος 13,09 μ.

Mercedes-Benz eIntouro 5

Αυτό επιτρέπει παραλλαγές θέσεων από 50 έως και 63 θέσεις κατ’ ανώτατο όριο. Για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό λεωφορείο οι ενημερώσεις λογισμικού μπορούν να εγκατασταθούν στο eIntouro «over the air» χωρίς επίσκεψη σε συνεργείο.