Το Renault Master μετασκευασμένο και σε ασθενοφόρο

Αναβαθμισμένο τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά, προσφέροντας up-to-date εξοπλισμό

banner-google-news

Το Renault Master, ένα από τα κορυφαία επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά αναβαθμισμένο τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά, προσφέροντας up-to-date εξοπλισμό. Ένα από τα πιο βασικά πλεονεκτήματά του είναι η πληθώρα δυνατοτήτων μετασκευής, με κορυφαία τη μετατροπή του σε ασθενοφόρο. Αφορμή αυτή τη φορά στάθηκε η ένταξη ενός πλήρως εξοπλισμένου ασθενοφόρου στον στόλο του ΕΚΑΒ.

Η μετασκευή σε σύγχρονο ασθενοφόρο πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Ζ. Μαντός ΑΕΒΕ, που φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια λειτουργίας και διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε σχετικά προγράμματα. Όλες οι σχετικές μετασκευές καλύπτουν τις απαιτήσεις του ΕΚΑΒ και του Υπουργείου Μεταφορών, ενώ είναι σύμφωνες με τα πρότυπα ποιότητας ISO 14001 και ISO13485.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα μεσαίων επαγγελματικών της Renault, τόσο το Master όσο και το Trafic, αποτελούν αμφότερα την ιδανική βάση για μία σειρά από για παρόμοιες τροποποιήσεις, που μπορούν να περιλαμβάνουν από κινητά εργαστήρια και ιατρικά εξεταστήρια, μέχρι γραφεία, κ.λπ.

Renault master2

Στο εσωτερικό του, το Renault Master διαθέτει καμπίνα διαμορφωμένη για 3 άτομα, με πολυλειτουργικό διπλό κάθισμα «mobile office», συρόμενες επιφάνειες εργασίας και πλούσιους αποθηκευτικούς χώρους. Παράλληλα, ακόμα και ως ασθενοφόρο, εξακολουθεί να προσφέρει πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Αυτός θυμίζει επιβατικό αυτοκίνητο και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα multimediaμε οθόνη 8» και πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control, εξοπλισμό ασφαλείας που πλαισιώνεται από το Hill Start Assist και τους αισθητήρες φωτός και βροχής, αλλά και τον καινοτόμο καθρέφτη Wide View Mirror, που διευκολύνει και προστατεύει τον οδηγό, προσφέροντας του ορατότητα στη «νεκρή» γωνία.

Η εξατομίκευση στην κορυφαία στιγμή της

Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:

  • Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία.
  • Διατίθεται σε πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μήκος χώρου φόρτωσης 3,73 μ., ύψος μέχρι 2,14 μ. και μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 – 14.8m3.

 Renault 3

Κινητήρας diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo

Το Renault Master εξοπλίζεται με κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blued Ci Twin Turbo, που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του επαγγελματία.

  • Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D – FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo.
  • Έχει ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση.
  • Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης, που φτάνει έως 1λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).