SHELL RIMULA PETROPOULOS 728×90

Ο γερμανικός κολοσσός Schmitz Cargobull παρουσίασε στις αρχές Σεπτεμβρίου ένα πλήρως ανανεωμένο πορτφόλιο προϊόντων, με λύσεις για κάθε πτυχή του μεταφορικού έργου με εμπλοκή ρυμουλκούμενων οχημάτων ή ειδικών οχημάτων προϊόντων ψύξης και χύδην.

Μεταφορά με έλεγχο της θερμοκρασίας 

Το ημιρυμουλκούμενο αμάξωμα S.KO COOL SMART με ψηφιακό όργανο καταγραφής θερμοκρασίας και στάνταρ εργοστασιακά προσαρμοσμένη τηλεματική TrailerConnect® έκανε πρεμιέρα στην IAA 2018. Από τότε, έχει αποδείξει τις μεγάλες ικανότητες μεταφοράς φορτίων με ελεγχόμενες θερμοκρασίες διεθνώς. Τώρα οι μηχανικοί Schmitz Cargobull έχουν βελτιώσει το σύστημα διανομής αέρα για μεγαλύτερη απόδοση, ομοιομορφία και στιβαρότητα. Ο πρωταρχικός στόχος αυτών των βελτιώσεων ήταν να αποφευχθούν οι «φωλιές θερμότητας» και να απλοποιηθεί ο χειρισμός για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας στις καθημερινές μεταφορές.

2 (Medium)

Οι κουκούλες από εύκαμπτο και ανθεκτικό σε σύγκρουση υλικό ασφαλίζουν τη σύνδεση μεταξύ της μονάδας ψύξης και του αγωγού αέρα. Ο ευέλικτος σχεδιασμός τους παρέχει επίσης προστασία από ζημιές σε σύγκρουση. Η στοχευμένη καθοδήγηση των πρωτογενών και δευτερογενών ροών στους αγωγούς αέρα βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα και την κυκλοφορία του αέρα στο ρυμουλκούμενο. Οι αγωγοί αέρα έχουν μεγεθυμένη διατομή και η βέλτιστη διάταξη των αγωγών κατευθύνει τον αέρα στο πίσω μέρος του σώματος και στη συνέχεια πίσω προς τα εμπρός. Αυτή η ομοιόμορφη κυκλοφορία αέρα σε ολόκληρη τη δομή διασφαλίζει ότι τα προϊόντα διατηρούν πάντα μια αξιόπιστη θερμοκρασία.

4 (Medium)

Για μεταφορά προϊόντων που απαιτούν διαφορετικές θερμοκρασίες, το διαχωριστικό τοίχωμα μπορεί τώρα να τοποθετηθεί χωρίς επιπλέον εργασία. Το τοίχωμα σφραγίζει αποτελεσματικά τους αγωγούς αέρα, διανέμοντας αυτόματα τον αέρα μόνο στην μπροστινή περιοχή μέχρι το τοίχωμα διαχωρισμού.

Η καινοτόμος τοποθέτηση των αγωγών αέρα χρησιμοποιώντας συνδέσεις γρήγορης απελευθέρωσης επιτρέπει επίσης τον εύκολο και υγιεινό καθαρισμό. Η αξιοπιστία του νέου συστήματος διανομής αέρα έχει επιβεβαιωθεί επίσημα: Η DEKRA έχει πιστοποιήσει τη διαδικασία δοκιμής για την ομοιόμορφη διανομή αέρα όταν φορτώνεται.

Η αξιόπιστη και αποτελεσματική ασφάλιση φορτίου είναι επίσης εγγυημένη. Οι κατακόρυφες δοκοί στερέωσης φορτίου μπορούν να τοποθετηθούν γρήγορα και εύκολα μεταξύ των αεραγωγών για τη στερέωση των εμπορευμάτων.

Το TrailerConnect® KeyPad είναι τοποθετημένο στο διάφραγμα στην αριστερή πλευρά προς την κατεύθυνση του ταξιδιού και παρέχει έναν άλλο παράγοντα υψηλής ασφάλειας. Η προστατευμένη πρόσβαση στο φορτίο είναι δυνατή μόνο με την εισαγωγή κωδικού PIN. Αυτή η συσκευή επιτρέπει στο χρήστη να εισάγει έναν κωδικό πρόσβασης για να ανοίξει ή να κλείσει τις πόρτες, εγγύηση εξαιρετικής ασφάλειας για το φορτίο και τον οδηγό. Το σύστημα κλειδώματος των θυρών λειτουργεί σε συνδυασμό με τις μονάδες ψύξης όλων των κοινών κατασκευαστών.

Προαιρετικά, το S.KO COOL SMART με την τυπική τηλεματική TrailerConnect® μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με τον εκτυπωτή θερμοκρασίας. Αυτός ο εκτυπωτής τοποθετείται επίσης απευθείας στο διάφραγμα του τρέιλερ και μπορεί να εκτυπώσει αρχεία θερμοκρασίας στην τοποθεσία.

Ανανεωμένος θάλαμος ψυγείου 

Ο συνδυασμός αμαξώματος και ρυμουλκούμενου ψυκτικού φορτηγού M.KO COOL και του ρυμουλκούμενου κεντρικού άξονα Z.KO COOL έχουν επίσης παρουσιαστεί στη νέα τους γενιά. Οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην αύξηση της μόνωσης για ακόμη πιο ασφαλή μεταφορά, μείωση βάρους για περισσότερο ωφέλιμο φορτίο, ασφαλή και εύκολο χειρισμό για μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρόνου και αποτελεσματική μεταφορά φορτίου.

Τα παχύτερα πλευρικά τοιχώματα, το διάφραγμα και το δάπεδο με πανομοιότυπες εσωτερικές διαστάσεις έχουν βελτιώσει τις ιδιότητες μόνωσης. Επιπλέον, η δομή του M.KO COOL πληροί τις απαιτήσεις πιστοποίησης ATP / FRC για ευπαθή τρόφιμα, ανάλογα με τις προδιαγραφές. Το M.KO ζυγίζει συνολικά 60 κιλά λιγότερο χάρη στο βελτιστοποιημένο σχεδιασμό του, επιτρέποντας υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο. Όπως και το ημιρυμουλκούμενο αμάξωμα S.KO COOL, το M.KO COOL μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με το πάτωμα πολλαπλών λειτουργιών για απλοποιημένη ασφάλεια φορτίου. Με την υψηλή ποιότητα κατασκευής του, το πάτωμα πολλαπλών λειτουργιών παρέχει εξαιρετική αντοχή στην ολίσθηση, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ενσωματωμένη δομή ασφάλισης φορτίου. Επιπλέον, το τρέιλερ διαθέτει νέο σχεδιασμό προφυλακτήρα για την προστασία των ρυμουλκουμένων κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση μέσω ράμπας.

5 (Medium)

Το αμάξωμα περιλαμβάνει τα ίδια χαρακτηριστικά σχεδίασης και ποιότητας με το ημιρυμουλκούμενο. Στιβαρά χαλύβδινα προφίλ και νέες λαβές πορτών για την οπτική εμφάνιση.

Εάν το σώμα ψυκτικού φορτηγού M.KO COOL είναι συνδεδεμένο με το κεντρικό άξονα Z.KO COOL, ο συνδυασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ρυμουλκούμενο μέσω φόρτωσης. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να φορτώνει και να εκφορτώνει το M.KO χρησιμοποιώντας ένα περονοφόρο όχημα απευθείας μέσω του Z.KO. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και χώρο.

6 (Medium)

Το εγκάρσιο διαμέρισμα Schmitz Cargobull παρέχει στο ρυμουλκούμενο μια ευέλικτη επιλογή για μεταφορά MultiTemp με αξιόπιστη ψύξη σε όλους τους θαλάμους. Το τοίχωμα διαμερισμάτων έχει σχεδιαστεί για διαίρεση 1/3 και 2/3 του αμαξώματος και βασίζεται στην αποδεδειγμένα αποτελεσματική τεχνολογία FERROPLAST ThermoTechnology. Αυτό προσφέρει μέγιστη μόνωση όχι μόνο για το σώμα αλλά και για το διαχωριστικό τοίχωμα. Για να εξασφαλίσετε γρήγορες και εύκολες επισκευές, όπως κατά την αντικατάσταση των ελατηρίων πίεσης αερίου στο τρέιλερ, δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε το τοίχωμα του διαχωριστικού. Το διαχωριστικό τοίχωμα μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος, να διπλωθεί μέχρι την οροφή και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στο τέλος του αμαξώματος.

7 (Medium)

Νέα ελαφριά κουρτίνα σε αρθρωτό σύστημα

Σύμφωνα με το σύνθημα 100% SMART, η νέα ημιρυμουλκούμενη κουρτίνα είναι επίσης εργοστασιακά εξοπλισμένη με την τηλεματική Schmitz Cargobull ως στάνταρ χαρακτηριστικό. Η Schmitz Cargobull εφαρμόζει τηλεματική TrailerConnect® CTU σε ημιρυμουλκούμενη κουρτίνα S.CS και στα κιβώτια ξηρού φορτίου S.KO EXPRESS ως στάνταρ ήδη από το 2018. Το επόμενο βήμα στον κόσμο των έξυπνων ρυμουλκουμένων Schmitz Cargobull γίνεται τώρα με την εισαγωγή συνεχών καινοτομιών προϊόντων και υπηρεσιών καθιστώντας τη μοναδική μάρκα ρυμουλκούμενων που εγκαθιστά τυποποιημένη τηλεματική ακόμη και σε μη ψυγεία.

The semi-trailer curtainsider with galvanized chassis

Η Schmitz Cargobull προσφέρει στους πελάτες της λύσεις τρέιλερ μέσα από ένα εξελιγμένο αρθρωτό σύστημα που μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά κάθε εργασία μεταφοράς. Κάθε ρυμουλκούμενο βασίζεται στο γαλβανισμένο και κοχλιωτό πλαίσιο με κυλινδρικές δοκούς σε σχήμα ρολού για να ταιριάζει στις ατομικές απαιτήσεις του πελάτη με το υψηλότερο βιομηχανικό πρότυπο: από το πλαίσιο βελτιστοποιημένου βάρους για ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις ωφέλιμου φορτίου έως το σασί βαρέως τύπου για ακραίο δρόμο και συνθήκες χρήσης. Το πλαίσιο μπορεί να συνδυαστεί με ποικίλες παραλλαγές αμαξώματος, όπως τα MEGA, COIL ή PAPER, καθώς και μια σειρά από επιλογές εξοπλισμού, όπως ο μουσαμάς SPEED CURTAIN που ανοίγει γρήγορα.

9 (Medium)

Το τελευταίο προϊόν του κατασκευαστή από το αρθρωτό σύστημα, είναι η ημιρυμουλκούμενη κουρτίνα S.CS UNIVERSAL X-LIGHT. Αυτή η ιδιαίτερα ελαφριά κατασκευή με απόβαρο που ξεκινά από τα 4.975 κιλά επιτρέπει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη αντοχή Schmitz Cargobull και διατήρηση αξίας λόγω της βέλτιστης προστασίας από τη διάβρωση. Ο σχεδιασμός του πλαισίου X-LIGHT έχει μετατραπεί σε πλαίσιο με βελτιστοποίηση βάρους, γαλβανισμένο και βιδωτό με διαμήκεις δοκούς σε σχήμα ρολού.

Το πλαίσιο X-LIGHT μπορεί να συνδυαστεί βέλτιστα με το αμάξωμα POWER CURTAIN, το οποίο δεν απαιτεί τόρνους και διακρίνεται για την εξαιρετική δομική αντοχή.

10 (Medium)

Αξίζει να σημειωθεί ότι το POWER CURTAIN έχει βελτιωθεί ώστε να επιτρέπει τη μεταφορά ελαστικών και άλλων φορτίων χύδην ώστε να πληροί τις ειδικές απαιτήσεις σχετικά με τη σταθερότητα των πλευρικών τοιχωμάτων και τη στερέωση του φορτίου. Ως αποτέλεσμα, το αμάξωμα POWER CURTAIN είναι πλήρως πιστοποιημένο για κάθε είδος μεταφερόμενου εμπορεύματος, ιδιαίτερα για χαλαρά εμπορεύματα που απαιτούν μεγάλες επιδόσεις για τη σταθερότητα των πλευρικών τοιχωμάτων.

Η Schmitz Cargobull προσφέρει 10ετή εγγύηση σε όλα τα γαλβανισμένα μέρη του πλαισίου. Η εταιρία κυκλοφόρησε το γαλβανισμένο σασί το 2002 και έχει παραδώσει περίπου 500.000 ημιρυμουλκούμενα από τότε. Ο γαλβανισμός καθιστά το πλαίσιο ανθεκτικό στη διάβρωση και προσφέρει τη βέλτιστη προστασία από τη σκουριά. Τα πρόσφατα χρόνια έχουν δείξει ότι οι γαλβανισμένοι εγκάρσιοι δοκοί θερμής εμβάπτισης προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα και φέρουσα ικανότητα, καθώς οι εγκάρσιες δοκοί διαμορφωμένες σε ρολό κατασκευάζονται σε ένα κομμάτι χρησιμοποιώντας ένα ψυχρό σχήμα. Δεδομένου ότι οι ιδιότητες του χάλυβα δεν τροποποιούνται μηχανικά από τις διαδικασίες συγκόλλησης κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, αυτό βελτιώνει σημαντικά την αντοχή. Πιθανές ρωγμές ή ελαττώματα κόλλας στις συγκολλήσεις δεν μπορούν πλέον να εμφανιστούν και αυτή η προσέγγιση εγγυάται υψηλή ακρίβεια κατασκευής για την επακόλουθη διαδικασία βιομηχανικής παραγωγής.

The semi-trailer curtainsider with galvanized chassis

Νέο πλαίσιο ανατρεπόμενου

Τα χαλύβδινα πλαίσια του ανατρεπόμενου ρυμουλκούμενου S.KI χαρακτηρίζονται πάντα από μια ιδανική ισορροπία μεταξύ της βελτιστοποίησης του βάρους, της ισχυρής μακροζωίας και της σταθερότητας της ανατροπής. Ο θεμελιώδης επανασχεδιασμός του αρθρωτού πλαισίου έχει επιτύχει εξοικονόμηση βάρους επιτρέποντας έως και 180 κιλά περισσότερο ωφέλιμο φορτίο, ανάλογα με το μήκος και το συγκεκριμένο σχεδιασμό του πλαισίου. Ο αναθεωρημένος σχεδιασμός των αξόνων παρέχει ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του πλαισίου λόγω της βέλτιστης προστασίας από τη διάβρωση. Η Schmitz Cargobull παρέχει στους πελάτες 10ετή εγγύηση κατά της σκουριάς για την γαλβανισμένη γενιά S.KI πλαισίων.

13 (Medium)

Το νέο πλαίσιο LIGHT των κοντών εκδόσεων S.KI αναπτύχθηκε ειδικά για χρήση με βελτιστοποιημένο ωφέλιμο φορτίο σε δρόμους, εργοτάξια και εκτός δρόμου διαδρομές μικρού βαθμού δυσκολίας. Αυτή η καινοτομία είναι ένα από τα ελαφρύτερα πλαίσια χάλυβα στην αγορά.

Το αρθρωτό σύστημα προσφέρει το σωστό πλαίσιο για κάθε εφαρμογή: διατίθενται τέσσερα διαφορετικά μήκη συστήματος στα 7.2, 8.2, 9.6, 10.5 μέτρα), ανάλογα με τον επιθυμητό όγκο φόρτωσης. Εκτός από τις εκδόσεις STANDARD, διατίθεται μια έκδοση LIGHT για ιδιαίτερα υψηλό ωφέλιμο φορτίο ή μια έκδοση HEAVY-DUTY για ιδιαίτερα βαριά χρήση για κάθε μήκος πλαισίου, ανάλογα με την εφαρμογή και τις απαιτήσεις.

Όλες οι παραλλαγές του πλαισίου θα είναι διαθέσιμες στη νέα γενιά από την άνοιξη του 2021.

Εν τω μεταξύ ένας νέου τύπου αναδιπλούμενος προφυλακτήρας θα είναι διαθέσιμος με τη νέα γενιά πλαισίου S.KI. Πληροί ήδη όλα τα κριτήρια της νέας οδηγίας ECE-R58.03 που θα τεθεί σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο του 2021 και η οποία αυξάνει σημαντικά τις απαιτήσεις σχετικά με την προστασία του οχήματος.

15 (Medium)

Ένας μηχανισμός αναδίπλωσης του προφυλακτήρα απλοποιεί τη λειτουργία και εξοικονομεί πόρους ενώ προσφέρει επίσης υψηλή απόσταση από το έδαφος 728 χιλ. όταν είναι διπλωμένος. Αυτό επιτρέπει εύκολους ελιγμούς σε ανώμαλα εδάφη.

Με τριπλή ανατροπή

Το ρυμουλκούμενο με κεντρικό άξονα Z.KI είναι το μικρότερο από τα ρυμουλκούμενα ανατρεπόμενα. Σε απόκριση σε πολλά αιτήματα, η Schmitz Cargobull έχει επανασχεδιάσει το Z.KI ως τρίπλευρη ανατροπή με όγκο φόρτωσης 10 m³ και το συμπεριέλαβε για άλλη μια φορά στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Συγκεκριμένα, το στιβαρό ρυμουλκούμενο διακρίνεται από την ευελιξία, την ευελιξία, την εύκολη λειτουργία και τη βέλτιστη ευελιξία χάρη στον κεντρικό σχεδιασμό του άξονα. Το νέο τρίπλευρο ανατρεπόμενο όχημα διατίθεται στάνταρ σε μια έκδοση πλάτους παλέτας, παρέχοντας μια ευέλικτη λύση για όλες τις εργασίες μεταφοράς στο εργοτάξιο. Το βάρος του χωρίς φορτίο έχει μειωθεί κατά περίπου 60 κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Αυτό παρέχει στον μεταφορέα μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο.

Τα πίσω και τα πλευρικά τοιχώματα που έχουν τοποθετηθεί σε εκκρεμές επιτρέπουν την εκφόρτωση του Z.Kl εύκολα και εύκολα από τρεις πλευρές και σε περιορισμένους χώρους. Οι χαλύβδινες σταγόνες ύψους 900 mm επιτρέπουν όγκο φόρτωσης περίπου 10 m³. Οι ανυψωμένοι μεντεσέδες στην πίσω πόρτα παρέχουν ένα μεγαλύτερο άνοιγμα έκχυσης. Τα σημεία πρόσδεσης στο πάτωμα του αμαξώματος διατίθενται προαιρετικά και επιτρέπουν την ασφαλή μεταφορά γενικών φορτίων και μικρών μηχανημάτων κατασκευής.

Η Schmitz Cargobull προσφέρει επίσης στους πελάτες έναν υποστηρικτικό μηχανισμό ελατηρίου ανύψωσης για τις ανθεκτικές στη φθορά χαλύβδινες σταγόνες. Αυτό διευκολύνει την αναδίπλωση της πτώσης μετά την εκφόρτωση.

Σύγχρονες υπηρεσίες υποστήριξης

Η ενότητα «Trailer Service Basic» προσφέρει στους πελάτες που δεν χρησιμοποιούν ακόμη μια σύμβαση παροχής υπηρεσιών Schmitz Cargobull μια νέα πύλη στον κόσμο των υπηρεσιών Schmitz Cargobull. Αυτή η ενότητα καλύπτει το κόστος αντικατάστασης και φθοράς όλων των εξαρτημάτων φρένων και αξόνων (υλικά και εργασία) με σταθερή μηνιαία χρέωση. Αυτό περιλαμβάνει: τακάκια φρένων, δίσκους φρένων, δαγκάνες φρένων και βαλβίδες φρένων, κύλινδροι φρένων και γραμμές φρένων, καθώς και τον διαμορφωτή EBS, ρουλεμάν τροχών, φυσητήρες αναστολής αέρα, αμορτισέρ και συγκροτήματα ελατηρίου.

16 (Medium)

Τα οχήματα παρατίθενται επίσης στην βάση δεδομένων Cargobull Euroservice με αποτέλεσμα, οι πελάτες να λαμβάνουν ταχεία και άμεση υπηρεσία κατανομής 24/7 μέσω δωρεάν γραμμής. Όλα αυτά σε όλη την Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια των τακτικών ελέγχων σέρβις, τα ρυμουλκούμενα εξυπηρετούνται σε έναν από τους 1.700 συνεργάτες της Schmitz Cargobull.

Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν ανά πάσα στιγμή να αναβαθμίσουν τη βασική σύμβαση υποστήριξης σε πλήρες πακέτο υπηρεσιών που συμπεριλαμβάνει και τα ελαστικά ανά πάσα στιγμή. Αυτό καλύπτει όλα τα έξοδα φθοράς και βλάβης καθώς και το κόστος των νόμιμων επιθεωρήσεων.

Στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης 

Η έννοια της ηλεκτρικής κινητικότητας διαδραματίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στη μείωση των επιβλαβών εκπομπών. Έχοντας αυτό ακριβώς υπόψη, η Schmitz Cargobull εξοπλίζει το ημιρυμουλκούμενο S.KO COOL SMART με ηλεκτρικό άξονα και ηλεκτρική μονάδα ψύξης με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και σύστημα μπαταριών.

Η καθαρά ηλεκτρική μονάδα ψύξης S.CUe με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος παραλείπει έναν κινητήρα καύσης και έχει σχεδιαστεί για ψύξη και θέρμανση χωρίς να δημιουργεί εκπομπές. Αυτό παρέχει ψύξη (έως 15.900 W) και θέρμανση (9.100 W) χωρίς περιορισμούς. Αντί της δεξαμενής ντίζελ, μπαταρίες είναι πλέον εγκατεστημένες ενώ η αρθρωτή αρχή σχεδιασμού επιτρέπει την κλιμακούμενη χωρητικότητα της μπαταρίας. Η μικρότερη παραλλαγή μπαταρίας (34 kWh) είναι ικανή να λειτουργεί με ηλεκτρική ισχύ έως και 4,5 ώρες, ανάλογα με τη χρήση και τις απαιτήσεις. Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται μέσω του δικτύου χρησιμοποιώντας την τυπική τριφασική σύνδεση CEE. Η πλήρης επαναφόρτιση διαρκεί περίπου. 1,5 ώρα (για πλήρη φόρτιση μπαταρίας).

17 (Medium)

Επιπλέον, το σύστημα είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκίνητο άξονα ρυμουλκούμενου Schmitz Cargobull, ο οποίος ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, για παράδειγμα, μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο για την επαναφόρτιση της μπαταρίας μέσω ρεύματος. Σε ένα όχημα χωρίς ηλεκτρικό άξονα, η μπαταρία δεν επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση. Αντίθετα, ένα όχημα με ηλεκτροκίνητο άξονα επαναφορτίζει την μπαταρία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ελαχιστοποιώντας ή εξαλείφοντας πλήρως την ανάγκη επαναφόρτισης της μπαταρίας χρησιμοποιώντας το ρεύμα στο κέντρο διανομής. Φυσικά, αυτό ελαχιστοποιεί επίσης τους χρόνους αναμονής στα κέντρα διανομής. Μια έξυπνη στρατηγική χρησιμεύει για να διασφαλίσει ότι η φόρτιση της μπαταρίας παραμένει όσο το δυνατόν υψηλότερη για να παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία όταν βρίσκεται σε ακινησία, όπως σε κυκλοφοριακή συμφόρηση. Η κλάση απόδοσης του ηλεκτρικού άξονα αντιστοιχεί ακριβώς στις απαιτήσεις της μονάδας ψύξης.

18 (Medium)

Όταν το σύστημα λανσαριστεί θα ενσωματωθεί πλήρως στο σύστημα τηλεματικής Schmitz Cargobull, επιτρέποντας την παρακολούθηση της αντίστοιχης κατάστασης του συστήματος, όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το υπόλοιπο εύρος, τον υπόλοιπο χρόνο φόρτισης κ.λπ., μέσω της πύλης τηλεματικής.

Το προϊόν είναι μια ιδανική λύση για εταιρείες μεταφορών που παρέχουν υπηρεσίες αστικής διανομής ή εξυπηρετούν κυρίως διαδρομές μεταξύ διαφορετικών κέντρων διανομής. Όλο το σύστημα είναι ειδικά προσαρμοσμένο σε αυτές τις εφαρμογές. Σε πολλές μεγάλες πόλεις, ειδικά στις Κάτω Χώρες, η κυκλοφορία διανομής θα χαρακτηρίζεται από «ζώνες μηδενικών εκπομπών» στις εσωτερικές πόλεις. Με αυτό το προϊόν, η Schmitz Cargobull προσφέρει τη λύση για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες μπορούν να συνεχίσουν να οδηγούν σε κέντρα πόλεων χωρίς προβλήματα λόγω της ηλεκτρικής μονάδας ψύξης.

Γρήγορη εναλλαγή μεταφοράς 

Επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, η Schmitz Cargobull επαναλανσάρει τα πλαίσια A.WF και Z.WF για τη μεταφορά κοντέινερ καθώς και ένα νέο W.BO για κιβώτια. Αυτά τα ρυμουλκούμενα είναι προσαρμόσιμα και διαθέτουν βέλτιστο εξοπλισμό. Με μια μεγάλη γκάμα απόστασης από το έδαφος και οτιδήποτε μπορεί να διευκολύνει τις λειτουργίες τα πλαίσια επιτρέπουν τον οικονομικό χειρισμό των κοντέινερ ενώ διακρίνονται επιπλέον από τον απλό και στιβαρό σχεδιασμό τους. Προαιρετικά, διατίθενται επίσης ως γαλβανισμένες εκδόσεις.

20 (Medium)

Το πλαίσιο W.BO είναι μια εντελώς νέα προσθήκη στη γκάμα προϊόντων Schmitz Cargobull και χρησιμεύει ως λύση πολλαπλών μεταφορών. Αντί να χάσετε χρόνο κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση, τα εμπορευματοκιβώτια ανταλλαγής μπορούν να τοποθετηθούν και να αντικατασταθούν αμέσως από ένα άλλο εμπορευματοκιβώτιο ανταλλαγής έτοιμο για περαιτέρω μεταφορά. Αυτό βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και την αποτελεσματικότερη χρήση του ρυμουλκούμενου μεταφοράς. Επιπλέον, οι χρόνοι οδήγησης ανά οδηγό μειώνονται και αποφεύγονται οι άδειες διαδρομές.

Η Schmitz Cargobull προσφέρει τρία εκδόσεις που χειρίζονται ένα ευρύ φάσμα εργασιών μεταφοράς.

Ανατρεπόμενο με θερμομόνωση 

Η Schmitz Cargobull προσφέρει τώρα επίσης το αμάξωμα ανατρεπόμενου φορτηγού M.KI με θερμομόνωση, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό του με μια επιπλέον. Το θερμικά μονωμένο αμάξωμα έχει χωρητικότητα 18 m3 και είναι ιδανικά σχεδιασμένο για τη μεταφορά μικρότερων ποσοτήτων ασφάλτου.

Οι κατασκευαστικές εταιρείες οδοποιίας έχουν σημειώσει αύξηση των απαιτήσεων για τις ασφαλτοστρωμένες μεταφορές τα τελευταία χρόνια. Το αμάξωμα πρέπει να είναι θερμικά μονωμένο (στη Γερμανία) και πρέπει να περιλαμβάνει ένα ανθεκτικό στη θερμότητα κάλυμμα για την αποφυγή απώλειας θερμότητας. Πριν από την ανατροπή, η ποιότητα του άσφαλτου πρέπει να μπορεί να ελεγχθεί με έγκυρη μέτρηση θερμοκρασίας.

21 (Medium)

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Schmitz Cargobull προσφέρει επίσης τόσο το ημιρυμουλκούμενο S.KI όσο και το αμάξωμα φορτηγών M.KI με θερμική μόνωση. Η θερμομόνωση έχει προσθέσει μόνο 195 κιλά σε βάρος στο ρυμουλκούμενο. Οι μικρότεροι όγκοι και η βελτιωμένη ευελιξία είναι τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε περιορισμένες συνθήκες κυκλοφορίας, όπως συμβαίνει συχνά σε εργοτάξια.

Το ανατρεπόμενο φορτηγό M.KI με πλήρη θερμομόνωση ενσωματώνει την εκτεταμένη εμπειρία του Schmitz Cargobull στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Ο σχεδιασμός σχήματος αμαξώματος εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους μαζί με την απαραίτητη σταθερότητα οδήγησης και ανατροπής. Το premium, ανθεκτικό στη θερμοκρασία κάλυμμα αμαξώματος διαθέτει ηλεκτρικό συρόμενο μουσαμά, το οποίο μπορεί να ανοίξει και να κλείσει με ασφάλεια και άνεση από το επίπεδο του εδάφους μέσω τηλεχειριστηρίου. Η γκάμα μοντέλων περιλαμβάνει αμαξώματα με διαφορετικά πάχη δαπέδου και ύψος πλευρικού τοιχώματος 1.460 mm.

Der Motorwagen-Kippaufbau M.KI mit Thermo-Isolierung The tipper truck body M.KI with Thermo-Isolation

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ