Schmitz Cargobull EcoGeneration: Η βιωσιμότητα του… αέρα!

Η Schmitz επενδύει στον… αέρα και πιο συγκεκριμένα στην πιο επιτυχημένη αντιμετώπιση της αντίστασής του προκειμένου να παρουσιάσει μια νέα γενιά ρυμουλκούμενων οχημάτων. Στο αεροδυναμικό τους σχήμα κρύβεται το μυστικό της εξοικονόμησης καυσίμου και της μείωση των εκπομπών CO2.

banner-google-news

Ο γερμανικός κολοσσός Schmitz Cargobull παρουσίασε τον προηγούμενο Σεπτέμβριο ένα πλήρως ανανεωμένο πορτφόλιο προϊόντων, με λύσεις για κάθε πτυχή του μεταφορικού έργου με εμπλοκή ρυμουλκούμενων οχημάτων ή ειδικών οχημάτων προϊόντων ψύξης και χύδην.

SCHMITZ_CARGOBULL

Παράλληλα ωστόσο η εταιρία, συνεχίζοντας την παράδοση ως καινοτόμος ηγέτιδα της αγοράς, επανεξετάζει διαρκώς τη βιωσιμότητα των εμπορευματικών μεταφορών και μελετά λύσεις που είναι πιθανόν στο άμεσο μέλλον να επιτρέψουν την περεταίρω εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση του CO2. Μια τέτοια λύση έρχεται να παρουσιάσει τώρα σε στάδιο πρωτοτύπου, που αφορά σε ένα αεροδυναμικό αμάξωμα ρυμουλκούμενου, με βάση την κουρτίνα S.CS, σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις EcoFIX, EcoFLEX και EcoVARIOS. Σημαντικό είναι ότι η απόφαση για τη διάθεση της καινοτόμου ιδέας στην αγορά έχει ήδη παρθεί και οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του πρώτου τριμήνου του 2021.

Schmitz Cargobull EcoGeneration (7)

Ήδη από την 1η Ιανουαρίου, ο νέος φόρος για τις εκπομπές CO2 των μεταφορικών εταιριών ανέρχεται στα 25 ευρώ /  παραγόμενου τόνου κατά την κατανάλωση καυσίμου και αυτή η τιμή αναμένεται να αυξηθεί στα 55 έως 65 ευρώ από το 2026. «Αν, μόνο το 50% των δρομολογίων μιας εταιρίας γίνει με το αεροδυναμικό ρυμουλκούμενο EcoFlex επιτυγχάνεται εξοικονόμηση 7.700 ευρώ στα 1 εκατ. χλμ.» σχολιάζει σχετικά ο Andreas Schmitz, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας. Ενώ ο Boris Billich, Διευθυντής Πωλήσεων της Shmitz Cargobull συνοψίζει τα πλεονεκτήματα της νέας πρότασης: «Η ιδέα EcoGeneration είναι καλή για το περιβάλλον και μειώνει το κόστος στη βιομηχανία των μεταφορών. Θα μπορούσε να αποτελέσει και λόγος επιδότησης από τη γερμανική κυβέρνηση, ως μέρος του προγράμματος αντικατάστασης του στόλου μιας εταιρίας για την προστασία του περιβάλλοντος».

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Πρόκειται για ένα καινοτόμο σχεδιασμό του ρυμουλκούμενου και πιο συγκεκριμένα του πίσω τμήματος, που είναι ουσιαστικά πτυσσόμενο και έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει το ύψος του ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες. Προσφέρει έτσι υψηλή εξοικονόμηση χωρίς πρόσθετα έξοδα, χάρη στη διαφοροποίηση του αεροδυναμικού συντελεστή και όλα αυτά χωρίς να αλλάζει σημαντικά τις επί μέρους λειτουργίες, τον χειρισμό και την απόδοση μεταφοράς.

SCHMITZ_CARGOBULL

Το σημαντικότερο είναι ότι η αυξημένη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα του αεροδυναμικού αμαξώματος, στην παροχή βελτιωμένης βιωσιμότητας δεν έρχεται με τη χρησιμοποίηση ακριβών υλικών και εξαρτημάτων που πιθανόν να χρειαζόντουσαν και επιπλέον έξοδα συντήρησης. Αναλυτικότητα, οι τρεις διαθέσιμες εκδόσεις του EcoGeneration είναι οι εξής:

Η έκδοση EcoFIX είναι ιδανική λύση για τη μεταφορά οριζόντιων, επίπεδων και βαρέων εμπορευμάτων, όπως είναι τα ρολά από χάλυβα ή χαρτί. Εξοπλισμένη με τον κατάλληλα σχεδιασμένο μουσαμά προσφέρει συνολικό ύψος τεσσάρων μέτρων εμπρός και αποτελεί εναλλακτική λύση εξοικονόμησης καυσίμου χάρη στο μειωμένο απόβαρο και την αεροδυναμική σχεδίαση του σταθερού πίσω τμήματος.

Schmitz Cargobull EcoGeneration (6)

Η έκδοση EcoFLEX διαθέτει εύκαμπτο, «πτυσσόμενο» πίσω τμήμα οροφής που στην πλήρη του έκταση εξασφαλίζει μέγιστο ύψος τεσσάρων μέτρων, όπως και στο εμπρόσθιο τμήμα της. Το αεροδυναμικό σχήμα που προκύπτει από τη δυνατότητα χαμηλώματος της οροφής μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου έως και 5%.

SCHMITZ_CARGOBULL

Η έκδοση EcoVARIOS αποτελεί την κορυφαία επιλογή για μεταφορικό έργο μεγάλου όγκου, όπως είναι για παράδειγμα οι στοιβαγμένες παλέτες. Σε αυτή, τόσο το πίσω όσο και το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος μπορούν να ρυθμιστούν με ευελιξία και με τρόπο ώστε να εξοικονομείται καύσιμο όταν δεν απαιτείται ολόκληρο το εσωτερικό, ωφέλιμο ύψος των τριών μέτρων.

Στις εκδόσεις EcoFLEX και EcoVARIOS η οροφή ανυψώνεται χειροκίνητα με τη χρήση μιας υδρο-πνευματικής αντλίας ενώ το ύψος ρυθμίζεται μέσω των ορθοστατών. Χαρακτηριστικό της ευελιξίας είναι ότι ένας χειριστής και μόνο αρκεί για την όλη διαδικασία, η οποία διαρκεί περίπου 10 λεπτά, συμπεριλαμβανομένης της μετακίνησης του μουσαμά και της προσαρμογής του στο νέο ύψος.

SCHMITZ_CARGOBULL

Επίσης, ανάλογα τον τύπο της μεταφοράς, το πλαίσιο Eco -που συμμορφώνεται όλα τα τρέχοντα πιστοποιητικά- μπορεί να εξοπλιστεί με τον απλό μουσαμά ή τον μουσαμά Power Curtain. Φυσικά τα οχήματα Eco συνεχίζουν να προσφέρουν τα κλασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του σασί όπως είναι η ανθεκτικότητα, η προστασία από τη διάβρωση καθώς και η 10ετή εγγύηση από τη σκουριά. Ενώ είναι κατάλληλα τόσο για οπίσθια όσο και για πλευρική φόρτωση.

SCHMITZ_CARGOBULLΌλα τα οχήματα EcoGeneration θα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τηλεματικής TrailerConnect της Schmitz Cargobull.

 

saloni_digital_ MAGAZINE INSIDE PAGES_2020-12_FINAL-03

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις