Βραβείο «Green Truck Future Innovation» στη Schmitz Cargobull για to EcoDuo

Οι συντάκτες των περιοδικών VerkehrsRundschau και  TRUCKER απένειμαν στην Schmitz Cargobull το Βραβείο «Green Truck Future Innovation» 2019 για το EcoDuo Long HGV concept. Ο ηγέτης της αγοράς έπεισε την κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων με το συνδυασμό οχημάτων που είναι σε θέση να επιτύχει εξοικονόμηση CO2 κατά 25% για διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας εκδήλωσης για το τελεφερίκ των μεταφορών στο Μόναχο, η επιτροπή έδωσε για ένατη φορά το πολυπόθητο περιβαλλοντικό βραβείο σε οκτώ κατηγορίες: Truck, Light Truck, Van, Innovation, Future Innovation, Trailer Innovation, Body Solution και Logistics Solution. Ο Μπόρις Μπίλιτς, διευθυντής πωλήσεων της Schmitz Cargobull AG, αποδέχθηκε το βραβείο από τον επικεφαλής συντάκτη του περιοδικού, Gerhard Grünig.

Με την έννοια του EcoDuo, η Schmitz Cargobull τάσσεται υπέρ της καθιέρωσης σε ολόκληρη την Ευρώπη μιας φιλοσοφίας μεταφορών που δεν επιβαρύνεται περαιτέρω με την υφιστάμενη υποδομή και μειώνει τις εκπομπές CO2 παρά την αύξηση του όγκου των μεταφορών. Λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τα τρέχοντα πρότυπα ρυμούλκησης και εφοδιαστικής στον κλάδο των μεταφορών και είναι ιδανικά σχεδιασμένη για μεταφορά από σημείο σε σημείο χρησιμοποιώντας το πρωτεύον οδικό δίκτυο.

«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό το βραβείο και πραγματικά βρισκόμαστε πίσω από αυτή την ιδέα. Αυτός ο συνδυασμός οχημάτων χρησιμοποιείται επί του παρόντος μόνο στη Σκανδιναβία και δοκιμάζεται σε μεμονωμένες ευρωπαϊκές χώρες. Ωστόσο, θεωρούμε την ιδέα EcoDuo ως μια οικολογικά και οικονομικά αποδοτική πανευρωπαϊκή λύση μεταφορών μακροπρόθεσμα «, εξηγεί ο Billich.

Award_Green_Truck_Future_Innovation_2019 (Medium)

Το σύστημα EcoDuo αποτελείται από δύο τυποποιημένα ημι-ρυμουλκούμενα κουρτίνες που συνδέονται  με μια μονάδα έλξης. Το συνολικό βάρος του ελκυστήρα και του πρώτου ρυμουλκούμενου παραμένει αμετάβλητο στους 40 τόνους και το βάρος του δεύτερου ρυμουλκούμενου μπορεί να κυμαίνεται έως και 36 τόνους, πράγμα που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της Σκανδιναβίας. Αυτός ο συνδυασμός οχημάτων δοκιμάζεται επί του παρόντος στην Ισπανία με βάρος ελκυστήρα 40 τόνων για το πρώτο ρυμουλκούμενο και 30 τόνους για το δεύτερο.

 

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ