Διπλοκάμπινα Pick Ups: Πολυτέλεια & τεχνολογία για τον… αγρότη!

Από το 2019 μέχρι σήμερα συντελούνται σημαντικές αλλαγές στην κατηγορία των pick up οχημάτων καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές προχώρησαν σε μικρές ή μεγαλύτερες αλλαγές στα μοντέλα τους.

banner-google-news

Αναπτυσσόμενη, αλλά και ριζικά αλλαγμένη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν η κατηγορία διπλοκάμπινων εκδόσεων pick ups (ενός τόνου), γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, με το ποσοστό της να ξεπερνά το 40% επί των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Παρά τον περιορισμό απόκτησης μόνο με επαγγελματική άδεια που ισχύει ακόμα στην χώρα μας, αυξάνεται συνεχώς το ποσοστό ιδιωτικής χρήσης των οχημάτων αυτών, εξυπηρετώντας ακόμα και οικογενειακές ανάγκες, με την άνεση που το κάνουν τα «καθαρόαιμα» επιβατικά οχήματα. Έτσι, ασχέτως με την επαγγελματική δραστηριότητα για την οποία θα αποκτηθεί ένα pick up, στις μέρες μας αποτελεί ένα όχημα που θα συνοδέψει τον χρήση σε πλήθος άλλων δραστηριοτήτων όπως τα χόμπι (κυνήγι, ψάρεμα, σπορ βουνού και θάλασσας) ή ακόμα και τα ταξίδια.

Υπενθυμίζουμε ότι ήδη από το 2019 συνεχίστηκαν οι κινήσεις των κατασκευαστών στη… σκακιέρα της αγοράς συντηρώντας σε υψηλούς τόνους την ένταση του ανταγωνισμού. «Φωτιά» στην κατηγορία ήρθε να βάλει η εντελώς νέα γενιά του Mitsubishi L200, κίνηση στην οποία απάντησαν οι Toyota και Nissan με σημαντικές αλλαγές και βελτιώσεις στα Hilux και Navara αντίστοιχα. Στα μέσα της χρονιάς, ένα εκτεταμένο facelift και ταυτόχρονα το λανσάρισμα της ειδικής έκδοσης Raptor έδωσε το έναυσμα πανηγυρισμών στους φαν του Ford Ranger ενώ την ίδια χρονιά αποσύρθηκαν οριστικά τα Mercedes-Benz X-Class και Fiat Fullback. Τη γκάμα των διαθέσιμων επιλογών στην ελληνική αγορά ολοκληρώνει ήδη από τις αρχές του 2021, το εντελώς νέο Isuzu D-Max.

Τέλος, «σφήνα» στις παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας κάνει από φέτος μια εντελώς νέα και διαφορετική πρόταση της Jeep, το Gladiator.