Ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων: +42,1% πρώτους μήνες το 2021· +179,2% τον Απρίλιο

banner-google-news

Τον Απρίλιο του 2021, η αγορά επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ σημείωσε επιταχυνόμενη αύξηση νέων εγγραφών 179,2%, συνολικά 171.283 μονάδες. Η πολύ χαμηλή βάση πωλήσεων του περασμένου έτους ήταν ο κύριος λόγος πίσω από αυτήν την ανάπτυξη, καθώς ο Απρίλιος 2020 ήταν ο πρώτος πλήρης μήνας με περιορισμούς κορωνοϊού. Ως αποτέλεσμα, πολλά τριψήφια ποσοστιαία κέρδη σημειώθηκαν σε ολόκληρη την περιοχή τον περασμένο μήνα, συμπεριλαμβανομένων τριών από τις τέσσερις βασικές αγορές: Ιταλία (+ 642,3%), Ισπανία (+ 547,3%) και Γαλλία (+ 412,9%). Με αύξηση 60,0%, η Γερμανία συνέβαλε επίσης σημαντικά στη συνολική απόδοση της ΕΕ.Τέσσερις μήνες έως το 2021, η ζήτηση για νέα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκε κατά 42,1%. Ενισχυμένα με θετικά αποτελέσματα Μαρτίου και Απριλίου, οι συνολικές εγγραφές έφτασαν τις 673.179 μονάδες μέχρι στιγμής φέτος. Όλες οι βασικές αγορές ενοποίησαν τις ετήσιες επιδόσεις τους: η Ιταλία σημείωσε την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση (+ 75,1%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+ 62,9%), την Ισπανία (+ 43,8%) και τη Γερμανία (+ 15,1%).

Νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) έως 3,5t 

Τον Απρίλιο σημειώθηκε τεράστια αύξηση (+ 209,5%) στις πωλήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ, καταγράφοντας συνολικά 143.185 μονάδες. Αυτή η επιταχυνόμενη τάση ανάπτυξης αντικατοπτρίστηκε επίσης σε επίπεδο χώρας στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές: Ιταλία (+ 972,1%), Ισπανία (+ 771,0%), Γαλλία (+ 471,2%) και Γερμανία (+ 70,8%).Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, οι εγγραφές ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 45,9% λόγω των ισχυρών αποτελεσμάτων που καταγράφηκαν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Κάθε μία από τις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσε σημαντική αύξηση της ζήτησης για φορτηγά κατά τη διάρκεια της τετραμήνου: Ιταλία (+ 83,7%), Γαλλία (+ 67,5%), Ισπανία (+ 47,9%) και Γερμανία (+ 16,5%).

Νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα (HCV) 16t και άνω 

Τον περασμένο μήνα, ο αριθμός των νέων βαρέων φορτηγών που ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση υπερδιπλασιάστηκε (+ 103,3%) σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2020, συνολικά 21.889 μονάδες. Οι τέσσερις μεγάλες αγορές συνέβαλαν σημαντικά στην απόδοση της περιοχής: Ιταλία (+ 183,8%), Γαλλία (+ 156,8%), Ισπανία (+ 115,0%) και Γερμανία (+ 44,0%). Μέχρι στιγμής το 2021, οι εγγραφές βαρέων φορτηγών αυξήθηκαν κατά 33,2% και έφτασαν τις 85.858 μονάδες που πωλήθηκαν συνολικά σε ολόκληρη την ΕΕ. Κάθε μία από τις μεγάλες αγορές παρουσίασε διψήφιο ποσοστό κέρδους από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο: Ιταλία (+ 49,1%), Ισπανία (+ 34,2%), Γαλλία (+ 29,3%) και Γερμανία (+ 17,1%).

Νέα μεσαία και βαριά επαγγελματικά οχήματα (MHCV) άνω των 3,5 τόνων 

Τον Απρίλιο, 26.256 νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα ταξινομήθηκαν στην ΕΕ, ή 86,3% περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Η Κεντρική Ευρώπη παρείχε ισχυρή ώθηση (+ 188,7%) σε αυτήν την ανάπτυξη, με την Πολωνία – μία από τις κορυφαίες αγορές σε όγκο – να σημειώνει αύξηση 241,2% στις νέες ταξινομήσεις φορτηγών. Οι μεγαλύτερες αγορές της Δυτικής Ευρώπης παρουσίασαν επίσης καλή απόδοση τον περασμένο μήνα: Ιταλία (+ 170,7%), Γαλλία (+ 163,2%), Ισπανία (+ 95,5%) και Γερμανία (+ 32,6%).

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2021, οι εγγραφές νέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 28,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Ιταλία σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό αύξησης (+ 46,0%) των βασικών αγορών της περιοχής, ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+ 32,4%), την Ισπανία (+ 25,3%) και τη Γερμανία (+ 12,7%).

Νέα μεσαία και βαριά λεωφορεία και πούλμαν (MHBC) άνω των 3,5 τόνων 

Τον Απρίλιο του 2021 οι εγγραφές νέων λεωφορείων και πούλμαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν άνοδο κατά 86,4% και έφτασαν τις 1.842 πωλήσεις. Όλες οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ συνέβαλαν θετικά στο αποτέλεσμα της περιοχής, ιδίως στη Γαλλία και την Ισπανία (και οι δύο αυξάνονται κατά 103,6%).Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, η ζήτηση λεωφορείων και πούλμαν στην ΕΕ παρέμεινε σε αρνητική επικράτεια (-1,2%) παρά τους ισχυρούς αριθμούς του περασμένου μήνα. Κοιτάζοντας τις μεγαλύτερες αγορές κατ’ όγκο, η Ισπανία (-26,5%) σημείωσε την απότομη πτώση, ενώ οι μειώσεις μειώθηκαν στην Ιταλία (-9,7%) και τη Γερμανία (-8,8%). Αντίθετα, η Γαλλία ήταν η μόνη σημαντική αγορά που σημείωσε αύξηση (+ 11,2%) μέχρι το 2021.