Η Volvo σκέφτεται να αποχωρήσει από την ACEA

Λόγω διαφορετικής θέσης στη στρατηγική βιωσιμότητας

banner-google-news

Η Volvo, η οποία στοχεύει να είναι μάρκα μόνο ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι θα αποχωρήσει από την ACEA μέχρι το τέλος του έτους, κυρίως επειδή οι δύο πλευρές έχουν πολύ διαφορετικές αντιδράσεις στις προσπάθειες των Ευρωπαίων νομοθετών να καταργήσουν σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo Jim Rowan είχε δηλώσει: «Η Ευρωπαϊκή Ένωση είπε ότι θέλει να εξαλείψει τις εκπομπές των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035, πέντε χρόνια αργότερα από εμάς. Και η ACEA έλεγε ότι χρειαζόμαστε παράταση».

Και είχε προσθέσει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα δέκατο των συνολικών πωλήσεων της Volvo στην Ευρώπη: «Ευχόμαστε σε αυτά τα παιδιά καλή τύχη, αλλά είναι μια διαφορετική στρατηγική για εμάς. Πιστεύουμε ότι τα καταφέραμε σωστά και μερικά από αυτά τα παιδιά πιστεύουν ότι τα κατάφεραν σωστά. Ο χρόνος θα δείξει».

Όταν ρωτήθηκε εάν η Volvo θα είναι ακόμα ανοιχτή στη συνεργασία με την ACEA σε θέματα όπως οι κανονισμοί ασφαλείας, ο Rowan είχε πει: «Όπου υπάρχουν ευκαιρίες για συνεργασία, σίγουρα θα συνεργαστούμε. Όχι μόνο με την ACEA αλλά και με τις άλλες ενώσεις σε όλο τον κόσμο».

Σε πρόσφατη ωστόσο δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo άφησε ένα μικρό περιθώριο στην εταιρεία του, να συνεχίσει να συνεργάζεται με την μεγαλύτερη ένωση αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη. «Δεν θέλουμε να κλείσουμε εντελώς αυτήν την πόρτα», είπε στο Automotive News Europe. «Αλλά αυτή τη στιγμή υπάρχει κακή ευθυγράμμιση στη στρατηγική βιωσιμότητας, η οποία είναι ένα σημαντικό σημείο για εμάς».

rowan

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!