Volvo FH με I-Save : Απόδοση & Οικονομία!

Η επίτευξη της χρυσής τομής μεταξύ οικονομίας καυσίμου, οδηγικής ικανότητας και επιδόσεων ποτέ δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Η Volvo Trucks έχει κάτι νέο να προτείνει, για όφελος "εδώ και τώρα" στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

banner-google-news

Η Volvo Trucks ισχυρίζεται ότι είναι δυνατή η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου χωρίς να επηρεαστεί η παραγωγικότητα και η απόλαυση στην οδήγηση. Διοργάνωσε μάλιστα πρόσφατα μια ειδική παρουσίαση προκειμένου να μας το αποδείξει, θέτοντας στη διάθεσή μας εκδόσεις του FH με τον νέο κινητήρα D13TC και ενημερωμένες λειτουργίες εξοικονόμησης καυσίμου που μπορούν συνδυαστικά να μειώσουν τη σχετική κατανάλωση έως και 7%!

Το νέο Volvo FH με I-Save αποτελεί λοιπόν την απάντηση του Σουηδού κατασκευαστή αφενός στην αυξημένη ζήτηση για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων στην Ευρώπη και αφετέρου στον προβληματισμό των μεταφορέων που βλέπουν την κερδοφορία τους να πλήττεται από τις αυξήσεις στην τιμή του πετρελαίου.

«Αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση που συνδυάζει την τελευταία τεχνολογία μας και στοχεύει στην ουσιαστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Και αυτό γίνεται χωρίς συμβιβασμούς στην οδηγική εμπειρία» λέει ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.

Στην καρδιά του Volvo FH με I-Save βρίσκεται ο νέος, υπερσύγχρονος D13TC, ο πιο οικονομικός σε καύσιμα κινητήρας μεγάλων αποστάσεων της Volvo Trucks μέχρι σήμερα. Διαθέτει έμβολα με πατενταρισμένη κυματοειδή σχεδίαση εσωτερικού, για βελτιωμένη καύση και αυξημένη απόδοση, καθώς κατευθύνουν τη θερμότητα και την ενέργεια στο κέντρο των κυλίνδρων. Το πλεόνασμα ενέργειας από τα καυσαέρια χρησιμοποιείται στη συνέχεια για την τροφοδοσία του κινητήρα με ισχύ, μέσω ενός πρόσθετου στροβίλου ροής καυσαερίων, της λεγόμενης μονάδας Turbo Compound. Αυτή διαθέτει επίσης σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων με ψύξη, που μειώνει την ποσότητα οξειδίου του αζώτου κατά τη διαδικασία της καύσης. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει λιγότερη ποσότητα AdBlue, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της συνολικής δαπάνης για καύσιμα.

2 (Medium)

Ο κινητήρας D13TC παράγει επιπλέον ροπή μέχρι 300 Nm, πράγμα που σημαίνει ότι απαιτείται λιγότερο γκάζι και καύσιμο για να διατηρηθεί μια σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Είναι η ιδανική λύση για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Άλλα χαρακτηριστικά του πακέτου I-Save είναι και οι νέοι πίσω άξονες χαμηλής τριβής καθώς και το ενημερωμένο χαρτογραφικό σύστημα I-See που αναλύει τις κλίσεις του δρόμου και περιλαμβάνει λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων βελτιστοποιημένο για εφαρμογές μεγάλων αποστάσεων. Το I-See χρησιμοποιεί επίσης τις πληροφορίες για το δρόμο έτσι ώστε να αξιοποιήσει την κινητική ενέργεια του φορτηγού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κατά την οδήγηση σε ορεινό έδαφος. Ρυθμίζει τις αλλαγές ταχυτήτων, το γκάζι και την πέδηση του κινητήρα, όταν το I-Cruise είναι ενεργοποιημένο.

3 (Medium)

Ο κινητήρας επιτρέπει την οδήγηση σε λόφους και σημεία με κλίση, με υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, εξοικονομώντας καύσιμα χωρίς να μειώνεται η ταχύτητα του οχήματος. Τα συνδυασμένα οφέλη για την απόδοση από όλα αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μπορούν να προσφέρουν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 7% σε σύγκριση με τον κινητήρα D13 Euro 6 Step D. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η οικονομία καυσίμου που θα επιτευχθεί στην πράξη, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η χρήση του αυτόματου πιλότου, η μορφολογία του εδάφους της διαδρομής, η εμπειρία του οδηγού και οι καιρικές συνθήκες.

«Έχουμε προσαρμόσει το I-Save έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες των μεταφορέων μεγάλων αποστάσεων, ειδικά εκείνων που κατά κανόνα διανύουν πάνω από 120.000 χλμ. ετησίως» λέει ο Mats Franzén, Powertrain Strategy Director της Volvo Trucks. «Όσο περισσότερο οδηγούν, τόσο περισσότερο επωφελούνται. Είναι ένας ισχυρός κινητήρας που προσφέρει και οικονομική και εξαιρετική εμπειρία οδήγησης.»

Το Volvo FH με I-Save είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στις ευρωπαϊκές αγορές.

4 (Medium)

Χαρακτηριστικά

Κάθε χαρακτηριστικό του I-Save έχει σχεδιαστεί για τη μείωση της δαπάνης καυσίμου. Το πακέτο περιλαμβάνει:

  • Κινητήρας D13TC (Turbo Compound) 460 ίππων (2.600 Nm) ή 500 ίππων (2.800 Nm)
  • Νέοι πίσω άξονες που συμβάλλουν στην οικονομία καυσίμου
  • Σβήσιμο κινητήρα στο ρελαντί.
  • I-Cruise με I-Roll, το οποίο ρυθμίζει την ταχύτητα έτσι ώστε να περιορίζεται η κατανάλωση καυσίμου.
  • Αντλία υποβοήθησης τιμονιού με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση
  • Ενημερωμένο I-See.
  • Ενημερωμένο I-Shift με βελτιστοποιημένο λογισμικό για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.