Το Volvo FH 540 του Δημήτρη Κόντου

Σκληρό Rock and... Roll! Η Βολβάρα του Δημήτρη Κόντου "χορεύει" στους δρόμους σε ρυθμούς ροκ, τη στιγμή που από την εξάτμιση ακούγονται νότες-σπονδή στην μνήμη του αθάνατου Lemmy!

 

Κείμενο: Κώστας Σκαρμαλιωράκης, Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

Ακόμα και στην σημερινή εποχή, την δύσκολη οικονομικά συγκυρία στην οποία καλούνται να επιχειρήσουν οι ελληνικές μεταφορικές εταιρίες, υπάρχουν άνθρωποι που όχι μόνο εξακολουθούν να το κάνουν σωστά και νοικοκυρεμένα αλλά που βγάζουν και… γούστα! Οι ευκαιρίες για να βρεις κάτι πραγματικά δημιουργικό και σωστά φτιαγμένο στο χώρο της ελληνικής μεταφοράς είναι από ελάχιστες έως σπάνιες. Εμείς την βρήκαμε και δεν χάνουμε την ευκαιρία να μοιραστούμε μαζί σας ένα ξεχωριστό φορτηγό, ένα ολοκαίνουργιο Volvo FH τελευταίας γενιάς, που όμοιό του δεν κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.

Τους τελευταίους μήνες γνωρίζαμε ότι ο Δημήτρης Κόντος, ιδιοκτήτης της εταιρίας CONTLIFT ετοιμάζει κάτι καινούριο. Το μυστικό παρέμενε όμως επτασφράγιστο μέχρι την ολοκλήρωση του έργου. Το περιοδικό YouTruck Magazine έχει την τιμή να φιλοξενεί στις σελίδες του την πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου φορτηγού της CONTLIFT, με μια αερογραφία που θα γίνει σύντομα το θέμα συζήτησης και θαυμασμού στους κύκλους των αυτοκινητιστών, ακριβώς όπως και οι προηγούμενες.

_gk_6055Μετά τον Τζακ Σπάροου και την Αντζέλικα από τους Πειρατές της Καραϊβικής, όλοι αναρωτιόμασταν τι θα ακολουθούσε. Τα φορτηγά του Δημήτρη Κόντου άλλωστε γράφουν τη δική τους ιστορία, τόσο στις εθνικές οδούς που ταξιδεύουν, όσο και στους διαγωνισμούς ομορφιάς και καλύτερης αερογραφίας, που σαρώνουν τα βραβεία. Δουλεμένα με μεράκι και πολλή αγάπη, τα φορτηγά του ξεχωρίζουν και είναι από μόνα τους μοναδικά έργα τέχνης, το ένα πιο όμορφο από το άλλο.

You_TruckApp-subscriptionΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΛΛΟΝΗ

Η τελευταία προσθήκη στον στόλο φορτηγών του Δημήτρη Κόντου έρχεται λοιπόν να αφήσει άφωνους τους απανταχού φαν της μάρκας αλλά και να δώσει ένα γερό «χτύπημα» στους πιστούς του… αιώνιου αντίπαλου, στους Σκανιάκηδες. Ο Δημήτρης, πήρε ένα Volvo FH 540 με την μεγάλη καμπίνα Globetrotter XL και -όπως συνηθίζει να κάνει στα φορτηγά του- του χάρισε μια μοναδική εμφάνιση. Για αυτόν τον σκοπό εμπιστεύθηκε τους καλύτερους για τις εργασίες φανοποιίας, αερογραφιών και προσθήκης ηλεκτρολογικού και άλλου εξοπλισμού. Οι αλλαγές σε σχέση με το αρχικό φορτηγό, όπως δηλαδή το παραδίδει ο κατασκευαστής, είναι πολλές. Καταρχήν, όποια επιφάνεια μπορούσε να βαφτεί, απέκτησε κίτρινο χρώμα. Από την μάσκα και τους προφυλακτήρες, μέχρι τους εκτροπείς αέρα, το (χαμηλωμένο) σασί και τις ζάντες απέκτησαν ένα λαμπερό, μεταλλικό κίτρινο χρώμα, που έρχεται σε έντονη αντίθεση με τα μαύρα ελαστικά και τις σκούρες-φιμέ γυάλινες επιφάνειες του παρμπρίζ, των θυρών και της ηλιοροφής. Το λογότυπο της φίρμας τοποθετήθηκε χαμηλότερα στην μάσκα και στη θέση που βρισκόταν μπήκε το «VOLVO» με μεγάλα, μαύρα γράμματα. Από εκεί και πέρα, ο Δημήτρης θέλησε να «παίξει» πολύ με τον έξτρα εξοπλισμό φωτισμού που κοσμεί τον τράκτορα. Πιο συγκεκριμένα, έχουν τοποθετηθεί προβολείς χαμηλά στον προφυλακτήρα, στην οροφή της καμπίνας, καθώς και ένας τριπλός δείκτης πορείας δίπλα από κάθε εμπρόσθιο φανάρι. Επιπλέον φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του τράκτορα αλλά και στα πλαϊνά καλύμματα του σασί. Εντυπωσιακή λεπτομέρεια της αισθητικής παρέμβασης του ιδιοκτήτη είναι οι ανοξείδωτες απολήξεις της εξάτμισης που ανεβαίνουν ψηλά, πίσω από την πλάτη του τράκτορα. Σε αυτό ακριβώς το σημείο υπάρχει το κυρίως θέμα της νέας αερογραφίας που επέλεξε για το φορτηγό του Δημήτρης Κόντος.

 

BORN TO LOSE, LIVE TO WIN

O frontman του βρετανικού συγκροτήματος των Motorhead, Ίαν «Λέμι» Κίλμιστερ (Ian «Lemmy» Kilmister), αποτελεί το θέμα της αερογραφίας που κοσμεί την πλάτη του πανέμορφου κίτρινου τράκτορα. Το σκούρο γκρι και το μαύρο χρώμα κυριαρχούν στην εντυπωσιακή δημιουργία, δια χειρός Λάϊτμερ. Κάτω από την απεικόνιση του… ροκά έχει γραφτεί το «παρατσούκλι» του το «Lemmy», με τις ημερομηνίες γέννησης και θανάτου του ενώ λίγο πιο δίπλα υπάρχει η λέξη «RESPECT». Περιμετρικά του τράκτορα, ο καλλιτέχνης της αερογραφίας έχει πραγματικά… κεντήσει, ζωγραφίζοντας στην πόρτα του οδηγού ένα λογότυπο με τραπουλόχαρτα από τραγούδι των Motorhead καθώς και το όνομα της εταιρίας του Δημήτρη Κόντου.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως ο Λέμι άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 70 ετών, στις 28 Δεκεμβρίου του 2015 χτυπημένος από τον καρκίνο. Το είδωλο της heavy metal μουσικής υπήρξε εξαιρετικός καλλιτέχνης, με αστείρευτο ταλέντο και πηγή έμπνευσης για πολλούς νεότερους του χώρου. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αντέγραψαν το δυναμικό, γρήγορο και πρωτοποριακό στυλ του συγκροτήματος με το μοναδικό φωνητικό γρύλισμα και το επιθετικό παίξιμο του μπάσου από τον Λέμι.

ΣΕ ΘΕΣΗ ΙΣΧΥΟΣ

Στο εσωτερικό της καμπίνας τα πράγματα είναι λίγο-πολύ γνωστά ενώ δεν υπάρχει καμία παρέμβαση από τον ιδιοκτήτη. Ο κατασκευαστής έχει δημιουργήσει τον καλύτερο δυνατό χώρο εργασίας και τις συνθήκες για χαλάρωση και ψυχαγωγία σε ένα φιλόξενο περιβάλλον και ανεξάρτητα από τον σωματότυπο του οδηγού. Το κάθισμα του οδηγού προσφέρει οσφυϊκή και βελτιωμένη πλευρική στήριξη ενώ μπορεί να γλιστρήσει άλλα τέσσερα εκατοστά προς τα πίσω. Σε συνδυασμό με τις 20 μοίρες που έχουν προστεθεί στο εύρος ρύθμισης του τιμονιού ο οδηγός μπορεί ευκολότερα να βρει την καλύτερη θέση οδήγησης.

Πίσω από το τιμόνι ο οδηγός νοιώθει πραγματικά σε θέση… ισχύος! Και αυτό γιατί μπορεί να ελέγξει τις περισσότερες λειτουργίες του φορτηγού συμπεριλαμβανομένων του τηλεφώνου και της πλοήγησης με μπουτόνς που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Ταυτόχρονα όλοι οι διακόπτες έχουν τοποθετηθεί στο ταμπλό με σειρά προτεραιότητας σε σχέση με τη συχνότητα χρήσης ενώ με ιδιαίτερη προσοχή έγινε η σχεδίαση του πίνακα οργάνων προκειμένου όσο πιο σημαντική είναι η πληροφορία που δίνει τόσο πιο κεντρική να είναι η θέση εμφάνισής της. Τα ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας και δείχνει να είναι τοποθετημένο σαν ένα κομμάτι από άκρη σε άκρη.

Χωροταξικά, το μέγεθος της καμπίνας του νέου FH έχει αυξηθεί έως και κατά ένα κυβικό μέτρο. Το γεγονός αυτό προσδίδει έναν μεγαλύτερο «αέρα» στο χώρο ενώ ουσιαστικά δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τη σχεδίαση 300 επιπλέον λίτρων αποθηκευτικών χώρων. Από εκεί και πέρα, η χρήση των ανοιχτόχρωμων αποχρώσεων στα υλικά και ένα κλιματιστικό που διατηρεί την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα όταν το φορτηγό είναι σταθμευμένο φροντίζουν για τη χαλάρωση μετά από μια κουραστική ημέρα.

ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Ο υπερσύγχρονος κινητήρας D13K (12,8 λίτρα) με απόδοση 540 ίππων αναλαμβάνει την κίνηση του μεγάλου τράκτορα. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 2.600 Nm και φυσικά πληρούνται οι προδιαγραφές Euro 6.
Ο κινητήρας συνεργάζεται στην γραμμή κίνησης με το γνωστό αυτοματοποιημένο κιβώτιο I-Shift 12 σχέσεων, με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο. Στην πράξη το αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού είναι εντυπωσιακό, με πληθώρα δύναμης πανταχού παρούσα και την έλξη των κοντέινερς να γίνεται… παιχνιδάκι για τον Σουηδό!

 Απολαύστε τον Ian «Lemmy» Kilmister των Motorhead, δια χειρός Λάϊτμερ σε μια αερογραφία που «σε κοιτά» επίμονα από όποια γωνία κι αν τη δεις…
(μπαίνει στην 5η σελίδα, στο κενό που αφήνει δίπλα του και αριστερά το φορτηγό)

Ο Δημήτρης Κόντος μεγάλωσε με τα τραγούδια των Motorhead και στο άκουσμα του χαμού του frontman και ιδρυτή του συγκροτήματος, ήξερε αμέσως ποιο θα ήταν το θέμα της επόμενης αερογραφίας που θα ετοίμαζε.

Ο Δημήτρης μας εξηγεί : «Η αερογραφία μας σε αυτό το φορτηγό είναι ένα μικρό «ΑΝΤΙΟ», ένας αποχαιρετισμός στον Lemmy και στα νεανικά χρόνια της ροκ εποχής μας, εμένα και της γυναίκας μου… Χωρίς να είμαι ο μεγαλύτερος οπαδός των Motorhead, o Lemmy αποτελούσε πάντα ένα είδωλο για εμένα. Αυτή η άγρια ηρεμία του πάντα με καθήλωνε. Πάντα σοβαρός και ευγενής. Ένωσε τους πάνκηδες, τους μεταλλάδες και τους ροκάδες. Μας έμαθε τι είναι Rock, πως είναι να παίζεις με την ψυχή σου, να μην πουλάς αυτό που πιστεύεις, να μην σταματάς ποτέ. Όλοι γουστάρουν τους Μοtorhead, όλοι γουστάρουν τον Lemmy. Ποτέ δεν έκρυψε τα πάθη του, αλλά ούτε και τα διαφήμιζε.»

Ποια είναι η CONTLIFT

Η εταιρεία CONTLIFT του Δημήτρη Κόντου δραστηριοποιείται στον χώρο των Container Logistics από το 1996. Μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να αναρριχηθεί στην κορυφή του κλάδου παροχής υπηρεσιών που αφορούν όλο το φάσμα των μεταφορών, της διακίνησης containers και αποθήκευσης, χάρη στην συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της.
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της έχει αναπτύξει ένα σύγχρονο στόλο 15 οχημάτων για κάθε χρήση, ο οποίος σε συνδυασμό με την εμπειρία που διαθέτει, κινείται και παράγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ενώ διαθέτει επίσης container terminals προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες της.

Η CONTLIFT ΕΠΕ αναλαμβάνει την μεταφορά container και εμπορευμάτων τόσο με τα ιδιόκτητα όσο και με συνεργαζόμενα οχήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ παρέχει λύσεις ασφαλούς αποθήκευσης στις αποθήκες της σε Πειραιά και Ασπρόπυργο. Παράλληλα αναλαμβάνει την αξιολόγηση και τον σχεδιασμό της μεταφοράς, τον εκτελωνισμό, την παλετοποίηση και την διανομή. Με αξιόπιστες συνεργασίες, οργανωμένο δίκτυο ανταποκριτών στο εξωτερικό, επιλεγμένους έμπειρους οδηγούς, και σύγχρονο εξοπλισμό παρέχει υπηρεσίες ποιότητας, καλύπτοντας κάθε ανάγκη.

Η CONTLIFT ευχαριστεί θερμά όλους όσοι εργάστηκαν για το εξαιρετικό αποτέλεσμα εξωτερικά του FH, και πιο συγκεκριμένα, τον Γιώργο Λάιτμερ, έναν από τους σπουδαιότερους αερογράφους σε Ελλάδα και εξωτερικό που φιλοτέχνησε την αερογραφία του Lemmy, την εταιρία «ΑΦΟΙ ΒΑΛΒΗ» για τις εργασίες φανοποιείας (όχι μόνο στο FH με τον Lemmy αλλά και σε όλα τα φορτηγά του Δημήτρη Κόντου) καθώς και τον Κώστα Λίγγο για όλο το ηλεκτρολογικό σύστημα φωτισμού.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ