Τουριστικά Λεωφορεία : NEOPLAN Tourliner

Το Tourliner εναρμονίζεται με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και αποτελεί ήδη σημείο αναφοράς στην premium κατηγορία τουριστικών λεωφορείων.

SHELL RIMULA PETROPOULOS 728×90

Από τα βασικότερα και σημαντικότερα μέλη της οικογένειας τουριστικών λεωφορείων της NEOPLAN, το Tourliner μέσα από μια συνεχή εξελικτική πορεία ετών, έχει αποκτήσει νέα στοιχεία σχεδίασης, εξοπλισμού και μηχανικών μερών που το κρατούν διαρκώς στην… επικαιρότητα της αγοράς. Χαρακτηριστικότερο νέο στοιχείο της εξωτερικής του εμφάνισης είναι οι νέας σχεδίασης προβολείς, τους οποίους η μάρκα έχει υιοθετήσει σε όλα της τα λεωφορεία. Το ασημί φόντο των φαναριών έχει τώρα αντικατασταθεί από μαύρο φόντο ενώ έχει προστεθεί ένας φωτιζόμενος δακτύλιος (LED) γύρω από το φως της μεσαίας σκάλας που αποτελεί τα φώτα ημέρας.

Η νέα εξωτερική σχεδίαση επέτρεψε την μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης κατά 20% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Χαρακτηριστικό είναι πως το νέο NEOPLAN Tourliner διαθέτει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd=0,36, όμοιο με εκείνου ενός σύγχρονου μεσαίου μεγέθους βαν. Στο αποτέλεσμα αυτό συνετέλεσε κυρίως η επανασχεδίαση των εξωτερικών καθρεπτών οι οποίοι επιπλέον εξασφαλίζουν βελτιωμένη ορατότητα.

Tourliner  15 (Medium)

Η μείωση του βάρους στα πάνελς των καταπακτών των αποσκευοθηκών και στο χώρο του κινητήρα επιτρέπει την ευκολότερη χρήση τους και πρόσβαση στους χώρους. Η «τμηματοποίηση» του εμπρόσθιου μέρους μειώνει το κόστος αντικατάστασης των κατεστραμμένων τμημάτων σε περίπτωση ατυχήματος.

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Το φωτεινό εσωτερικό μέρος του λεωφορείου δίνει έντονα την αίσθηση της ευρυχωρίας «καλωσορίζοντας» τους επιβάτες στα αναπαυτικά του καθίσματα. Έντονες αντιθέσεις στους χρωματισμούς (γκρι και μπεζ) των επενδύσεων δημιουργούν μια πολυτελή ατμόσφαιρα, ωστόσο τη μεγάλη διαφορά δημιουργεί η εκ νέου μελέτη και εφαρμογή του φωτισμού, φυσικά με τη χρήση της τεχνολογίας LED. Το ατομικό σετ εξυπηρέτησης του επιβάτη, εγκατεστημένο κάτω από το ράφι αποσκευών προσφέρει αυξημένα επίπεδα άνεσης με φωτιστικό LED και αυτόνομο ακροφύσιο αερισμού. Ειδικότερα, στο σύστημα εξαερισμού έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση από τον κατασκευαστή προκειμένου να εξασφαλίζεται κάθε φορά το κατάλληλο περιβάλλον θερμοκρασίας για τους ταξιδιώτες. Καινοτομία αποτελεί επίσης η δυνατότητα εγκατάστασης μιας διπλής θύρας USB σχεδόν σε κάθε σειρά καθισμάτων.

Tourliner  18 (Medium)

Εν τω μεταξύ, η νέα διαμόρφωση στο επίπεδο δάπεδο και η αύξηση του πλάτους του κεντρικού διαδρόμου (1,494 μ.) βελτιώνουν την άνεση και τη ροή των επιβατών κατά την επιβίβαση/αποβίβαση. Μια πλατφόρμα ανύψωσης είναι επίσης διαθέσιμη για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με την αντίστοιχη πρόβλεψη για την φιλοξενία έως και δύο αναπηρικών αμαξιδίων.

ΜΕ ΚΑΛΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ

Η βελτιστοποίηση του χώρου εργασίας του οδηγού αποτέλεσε προτεραιότητα για τους σχεδιαστές κατά την εξέλιξη της υπάρχουσας γενιάς. Μεταξύ άλλων βελτιώθηκαν το πλευρικό πάνελ -τώρα μπορεί να φιλοξενήσει φακέλους Α4 και μεγάλο μπουκάλι νερού- και η εργονομία του κόκπιτ γενικότερα. Μια τελευταία γενιά του συστήματος infotainment «Multi Media Coach» αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού με οθόνη 5 ιντσών ή προαιρετικά με οθόνη 7 ιντσών και προσφέρεται για την ενημέρωση και ψυχαγωγία οδηγού και επιβατών. Σε κάθε περίπτωση, ολόκληρο το εμπρόσθιο τμήμα του λεωφορείου, στο οποίο εκτείνεται το ταμπλό αποπνέει την αίσθηση κορυφαίας ποιότητας.

Tourliner  17 (Medium)

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την εξασφάλιση της αποδοτικότητας στην γραμμή κίνησης αναλαμβάνει ο κινητήρας D26 του ομίλου MAN, με αυξημένη απόδοση και ροπή αλλά ταυτόχρονα με εξοικονόμηση καυσίμου κατά 10%. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη τελική σχέση μετάδοσης i=2,73. Επιπλέον, η νέα γενιά του MAN EfficientCruise προστέθηκε στον εξοπλισμό του λεωφορείου και ως εκ τούτου για πρώτη φορά σε λεωφορείο της μάρκας υπάρχει η δυνατότητα του EfficientRoll, δηλαδή η δυνατότητα του να κινείται το λεωφορείο «στη νεκρά», με όσο το δυνατόν μικρότερη απώλεια ενέργειας από τον κινητήρα σε δρόμους με κατηφορική κλίση.

Βελτίωση σημειώνεται και στα χαρακτηριστικά ασφάλειας του λεωφορείου. Για πρώτη φορά είναι διαθέσιμο το σύστημα «MAN AttentionGuard», το οποίο -αναλύοντας μια σειρά δεδομένων- προειδοποιεί τον οδηγό κάθε φορά που μειώνεται η προσοχή του. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης, το προσαρμοζόμενο cruise control, μέχρι και το σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.

Από άποψη δομής του σκελετού, το νέο Tourliner συμμορφώνεται ασφαλώς με το πρότυπο ECE R66.02, πουτ απαιτεί από τον σκελετό να απορροφήσει το 50% της ενέργειας που παράγεται κατά την ανατροπή του οχήματος.

Η νέα γενιά Tourliner είναι διαθέσιμη σε τρία μήκη αμαξώματος των 12, 13,4 και 13,9 μέτρων, με τις δύο μακρύτερες εκδόσεις να είναι τριών αξόνων.

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ