NEOPLAN Skyliner : Για 5άστερο τουρισμό!

Από τον Ιούνιο του 2015 το NEOPLAN Skyliner διατίθεται σε έκδοση προδιαγραφών Euro 6. Το πολυτελές διώροφο λεωφορείο εντυπωσιάζει με έναν βέλτιστο συνδυασμό απόδοσης, περιβαλλοντικής συμβατότητας και μοναδικής άνεσης.

Στην τέταρτη γενιά του, ήδη από το 2011, το διώροφο πούλμαν συμπλήρωσε πέρυσι 50 χρόνια ζωής και έχει διαθέσει συνολικά στην αγορά περισσότερες από 5.000 μονάδες. Σήμερα διατίθεται πιο σύγχρονο και «φρέσκο» από ποτέ, με αμέτρητες επιλογές εξοπλισμού στην καμπίνα, για την άνετη και ασφαλή μεταφορά έως και 83 επιβατών. Ανάλογα με τις επιλογές του πελάτη, το Skyliner μπορεί να μετατραπεί σε μια μοναδική εμπειρία μεταφοράς, συνδυάζοντας διαφορετικούς χώρους χρήσης όπως το κάτω επίπεδο, όπου οι επιβάτες μπορούν να κοινωνικοποιούνται σ’ έναν ευρύχωρο χώρο σχήματος L, ο οποίος περιλαμβάνει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα.

10 (Medium)

Το δεύτερο επίπεδο του διώροφου λεωφορείου είναι επίσης ιδιαίτερα εντυπωσιακό: τα πλαϊνά παράθυρα εκτείνονται μέχρι την οροφή και προσφέρουν συναρπαστική θέα στους επιβάτες, ενώ η οροφή μέσω πέντε υαλοπινάκων επιτυγχάνει μοναδικό φυσικό φωτισμό στο μεσαίο διάδρομο και δημιουργεί αίσθηση ευρυχωρίας. Ουσιαστικά η οροφή αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από κρύσταλλο και σε συνδυασμό με τα ψηλά πλαϊνά παράθυρα επιτρέπουν να μπαίνει άφθονο φως και προσφέρουν μοναδική θέα.

Το ευρύχωρο εσωτερικό του διωρόφου λεωφορείου, με έως και 83 καθίσματα (στην έκδοση διάταξης τριών αστέρων), προσφέρει μέγιστη ελευθερία κινήσεων καθιστώντας το ιδανικό για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Το ειδικό πακέτο μεγάλων αποστάσεων περιλαμβάνει πινακίδα (οθόνη) προορισμού, πρίζες 230 V και/ή θύρες USB για κάθε κάθισμα, καθώς και την τελευταία έκδοση ρυθμιζόμενου καθίσματος οδήγησης, διασφαλίζοντας έτσι αυξημένα επίπεδα άνεσης για επιβάτες και οδηγό. Ταυτόχρονα, το σύστημα Onboard Entertainment υπόσχεται ψυχαγωγία για κάθε διαδρομή. Εκτός από το προαιρετικό ενσωματωμένο σύστημα WiFi, περιλαμβάνεται το TopLine Multimedia Centre με δύο μόνιτορ TFT 19 ιντσών στο δεύτερο όροφο και επίπεδες οθόνες 10 ιντσών στο κάτω επίπεδο.

Άνετη πρόσβαση

Μία ιδιαίτερη πρόκληση στα λεωφορεία μεγάλων αποστάσεων είναι η δυνατότητα πρόσβασης. Στην πρόκληση αυτή το NEOPLAN Skyliner ανταπεξέρχεται με αξιόπιστες λύσεις που διευκολύνουν άμεσα τους επιβάτες, αλλά και έμμεσα τους οδηγούς και τις ιδιοκτήτριες εταιρείες. Οι επιβάτες με προβλήματα κινητικότητας μπορούν να επιβιβάζονται στο λεωφορείο μέσω μιας αναδιπλούμενης ράμπας. Για τη δημιουργία του απαραίτητου χώρου μέσα στο όχημα, ο κατασκευαστής επινόησε μία ιδιαίτερα έξυπνη λύση, όπου μέχρι τρία διπλά καθίσματα μπορούν να συμπτύσσονται μέσω μίας συρόμενης διάταξης. Με αυτό τον τρόπο, τα καθίσματα δεν χρειάζεται να αφαιρούνται και να στοιβάζονται σε κάποια αποθήκη, όταν απαιτείται πρόσθετος χώρος, αλλά μπορούν να παραμένουν μέσα στο όχημα και εύκολα επαναχρησιμοποιούνται.

Εμφάνιση & Ασφάλεια

Η βραβευμένη του σχεδίαση «Sharp Cut Design» με καθαρές, συνεχείς γραμμές εγγυάται κορυφαία αεροδυναμική απόδοση, η οποία συμβάλει στην εξοικονόμηση καυσίμου έως και πέντε τοις εκατό συγκριτικά με διώροφα λεωφορεία χωρίς αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη σχεδίαση. Ο χώρος αποσκευών του NEOPLAN Skyliner με 11 m3 χωρητικότητα ανεβάζει επίσης ψηλά τον πήχη, προσφέροντας ιδιαίτερα μεγάλο χώρο για βαλίτσες και λοιπές αποσκευές.

3 (Medium)

Πέραν της αισθητικής, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στην ασφάλεια. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος, σε μετρήσεις που έγιναν, κυμάνθηκαν μεταξύ 39.8 και 39.1 m με κρύα και ζεστά φρένα από ταχύτητα αντίστοιχα 80 km/h (έως την ακινητοποίηση) εντυπωσιάζουν, όπως επίσης και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η ισορροπία του οχήματος. Στην τελευταία συμβάλλουν ενεργά και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αποσβεστήρες MAN CDS (Comfort Drive Suspension). Ένα ακόμα σύστημα υποβοήθησης είναι η προληπτική λειτουργία cruise control «MAN Efficient Cruise» και το σύστημα ελέγχου της εγρήγορσης του οδηγού «MAN Attention Guard».

4 (Medium)

Την κίνηση αναλαμβάνει ένας πετρελαιοκινητήρας Euro 6, απόδοσης 505 ίππων που συνδυάζεται με το 12άρι αυτόματο κιβώτιο TipMatic, το οποίο ενσωματώνει intarder και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης EasyStart.

11 (Medium)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: D 2676 LOH 12,5 λ. – Κύλινδροι/Βαλβίδες 6c / 24V Κυβισμός (κ.εκ.) 12.419 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 110 x 135 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 505/1.900 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 2.300/1.100 Εκπομπές καυσαερίων Euro 6

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Αυτοματοποιημένο κιβώτιο MAN TipMatic 12 σχέσεων. ΦΡΕΝΑ: Διπλό πνευματικό κύκλωμα φρένων, αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Στάνταρ ABS & ASR, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πέδησης EBS, σύστημα υποβοήθησης πέδησης BAS. Ανεξάρτητο δευτερεύον σύστημα μηχανόφρενου. Προαιρετικά, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ESP

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ: Μήκος 14,000 μ. Πλάτος 2,550 μ. Ύψος 4,000 μ. Μεταξόνιο 6,700 / 1,470 μ. Πρόβολος εμπρός 2,690 μ. Πρόβολος πίσω 3,140 μ. Διάμετρος κύκλου στροφής 23,316 μ. Καθίσματα 68+1+1 (5*) – 76+1+1 (4*) – 83+1+1 (3*) Χώρος αποσκευών έως 11 κυβ. μέτρα Ελαστικά 295/80 R22,5 Ρεζερβουάρ 320 λίτρα Ρεζερβουάρ AdBlue 40 λίτρα

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ