Το Sprinter 4×4 ξεκινάει πωλήσεις στη γερμανική αγορά

Χάρη στην ποικιλία εκδόσεων και την τεράστια προσαρμοστικότητα του νέου Sprinter, μπορεί να ικανοποιηθεί σχεδόν οποιαδήποτε απαίτηση του πελάτη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Εφτασε λοιπόν η στιγμή για το λανσάρισμα της τετρακίνητης έκδοσης. Από την κυκλοφορία του το 2011 στην αγορά, το Sprinter 4×4 αναγνωρίστηκε ως η επιτομή ενός μεγάλου φορτηγού, ικανό να κυριαρχήσει ακόμα και τις πιο δύσκολες διατηρώντας παράλληλα όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης των ομολόγων του με συμβατικές διαμορφώσεις μονάδων. Η τρίτη γενιά Sprinter με σύστημα τετρακίνησης αισθάνεται απλά στο σπίτι σε διάφορα ορεινά περάσματα όπως συμβαίνει σε προσωρινούς δρόμους προς εργοτάξια.

Πλήρως ενσωματωμένο στο πρόγραμμα σταθερότητας ESP

Η δυνατότητα επιλογής όλων των τροχών της νέας γενιάς Sprinter βελτιώνει την πρόσφυση. Όταν ο κινητήρας λειτουργεί, επιλέγεται είτε σε στάση είτε σε χαμηλές ταχύτητες μέχρι 10 km / h με τη λειτουργία ενός διακόπτη στο ταμπλό οργάνων. Υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, αυτός ο τρόπος οδήγησης ρυθμίζει τη ροπή του Sprinter 4×4, που κατανέμεται στον εμπρόσθιο και στον πίσω άξονα σε αναλογία 35:65 αντίστοιχα. Αυτό εξασφαλίζει χαρακτηριστικά χειρισμού που δε διαφέρουν  από το πισωκίνητο Sprinter κατά την καθημερινή λειτουργία.

LAHANAGORA 300X250

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης 4ETS συμβάλλει σημαντικά στα βέλτιστα χαρακτηριστικά οδήγησης και χειρισμού. Είναι πλήρως ενσωματωμένο στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα σταθερότητας «Adaptive ESP» και τα χαρακτηριστικά ελέγχου του έχουν προσαρμοστεί ειδικά για όλους τους τροχούς. Ταυτόχρονα, διατηρούνται όλες οι λειτουργίες του Adaptive ESP: σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS), έλεγχος ολίσθησης επιτάχυνσης (ASR), ηλεκτρονική κατανομή δυνάμεων πέδησης (EBV), σύστημα υποβοήθησης πέδησης (BAS) και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης ( AAS).

Εάν ένας ή περισσότεροι τροχοί χάσουν πρόσφυση σε μία ολισθηρή επιφάνεια, π.χ. σε χιόνι ή πάγο, το 4ETS φρενάρει αυτόματα τους περιστρεφόμενους τροχούς με σύντομους παλμούς, αυξάνοντας έτσι τη ροπή κίνησης στους τροχούς με καλή πρόσφυση. Το 4ETS χρησιμοποιεί τους αισθητήρες τροχών ABS για το σκοπό αυτό. Η αυτόματη παρέμβαση φρεναρίσματος από το 4ETS μπορεί να ταιριάζει με την επίδραση έως τριών μπλοκέ διαφορικών: το μπλοκέ διαφορικό μεταξύ των αξόνων, το μπλοκέ του πίσω άξονα και το μπλοκέ του εμπρόσθιου άξονα.

Η τιμή εκκίνησης για το Sprinter με κανονικό μεταξόνιο είναι 46.272 ευρώ (στην Γερμανία, χωρίς ΦΠΑ) και 43.652 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) για την έκδοση σασί.

Δείτε στο video που ακολουθεί τις συμβουλές για την εκτός δρόμου κίνηση απο τον εκπαιδευτή  οδηγό Helmut Hengst για μερικά από τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε.