To HDC-6 Neptune είναι ένα πρωτότυπο φορτηγό υδρογόνου για την αγορά των ΗΠΑ

banner-google-news

Η Hyundai παρουσίασε το concept φορτηγό HDC-6 Neptune  στο North American Commercial Vehicle Show στην Ατλάντα. Το HDC-6 Neptune είναι ένας τράκτορας Class 8 που δημιουργήθηκε για να υπογραμμίσει το γεγονός ότι η Hyundai εξετάζει την είσοδό της  στην αγορά εμπορικών οχημάτων των Η.Π.Α.

Εκτός από το φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα μετάδοσης κίνησης, η ιδέα χαρακτηρίζεται από ένα σχέδιο Art Deco που εμπνέεται από τις αμαξοστοιχίες Streamline  της δεκαετίας του 1930. Συγκεκριμένα, η εταιρεία σημείωσε το έργο του βιομηχανικού σχεδιαστή Henry Dreyfuss, ο οποίος δημιούργησε εντυπωσιακά τρένα για τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της Νέας Υόρκης.

hyundai-hdc-6-neptune-concept- (3) (Medium)

Το μπροστινό τμήμα του φορτηγού καλύπτεται από ένα μεγάλο παρ-μπριζ που φαίνεται να εισέρχεται στην καμπίνα. Επίσης έχει εξοπλιστεί με ψηφιακούς καθρέπτες που προβάλουν τις  εικόνες σε μία οθόνη στην καμπίνα, με ψηφιακό πίνακα οργάνων και Head-Up Display. Tα σκαλοπάτια για την είσοδο στην καμπίνα αναδιπλώνονται και «εξαφανίζονται» βοηθώντας την αεροδυναμική.

hyundai-hdc-6-neptune-concept- (2) (Medium)


Η Hyundai δεν ανακοίνωσε τις  τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά  δήλωσε ότι «Οι κυψέλες καυσίμου είναι η τέλεια εφαρμογή για φορτηγά βαρέως τύπου και μακρινές αποστάσεις λόγω της μεγαλύτερης εμβέλειας οδήγησης, υψηλότερου ωφέλιμου φορτίου, λιγότερου χρόνου ανεφοδιασμού και τελικά χαμηλότερου κόστους».

hyundai-hdc-6-neptune-concept- (4) (Medium)

Εκτός από την παρουσίαση του HDC-6 Neptune, η Hyundai παρουσίασε επίσης το τρέιλερ Nitro ThermoTech. Πρόκειται για ένα ψυκτικό ρυμουλκούμενο που χρησιμοποιεί κρυογονικό σύστημα ψύξης αζώτου και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Air Liquide. Το τρέιλερ ψύχεται πιο γρήγορα από μια παραδοσιακή μονάδα ψύξης και είναι σχεδόν αθόρυβη. Το ρυμουλκούμενο είναι επίσης φιλικότερο προς το περιβάλλον και διαθέτει «πάνελ αφρού σάντουιτς» που καλύπτονται από πολυμερές  υλικό ενισχυμένο με ίνες. Σύμφωνα με τη Hyundai, ο σχεδιασμός αυξάνει την αντοχή του τοίχου και τη θερμική αποτελεσματικότητα, ενώ παράλληλα μειώνει το βάρος.