Το F-Max της Ford είναι ο τράκτορας της χρονιάς για το 2019

«Με το καλημέρα», ο ολοκαίνουργιος τράκτορας Ford Trucks F-Max, στο παγκόσμιο ντεμπούτο του κέρδισε το βραβείο του «International Truck of the Year 2019»!

Το εντελώς νέο φορτηγό της τουρκικής Ford Otosan, που παρουσιάστηκε φέτος στο Ανόβερο είναι αποτέλεσμα μια 5ετούς εξελικτικής διαδικασίας, με δοκιμές που διεξήχθησαν σε 4 ηπείρους. 233 πρωτότυπα οχήματα διένυσαν περισσότερα από 5 εκατ. χιλιόμετρα οδικών δοκιμών, ενώ πραγματοποιήθηκαν περίπου 15.500 ώρες εργαστηριακών δοκιμών. Το σίγουρο είναι πως ο νέος «παίκτης» της αγοράς κατάφερε, όχι μόνο να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά και να αποσπάσει το βραβείο της χρονιάς από τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Το F-Max λοιπόν ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις προκειμένου να καταφέρει να πείσει και το αγοραστικό κοινό, με προδιαγραφές στα πρότυπα του ανταγωνισμού αλλά και χωρίς καμία σύνδεση με προσπάθειες της εταιρίας στο παρελθόν.

ford-f-max


Πράγματι, το νέο F-Max, που πήρε το όνομά του από την θρυλική σειρά F της Ford, δείχνει ένα σύγχρονο σχεδιαστικάφορτηγό, που κινείται σε ευρωπαϊκά πρότυπα όσον αφορά στους τομείς της άνεσης της ασφάλειας και της αποδοτικότητας. Το εσωτερικό της καμπίνας (πλάτους 2,5 μέτρων) είναι σχεδιασμένο με επίκεντρο τον οδηγό διασφαλίζοντας εύκολη πρόσβαση σε όλες τις επί μέρους λειτουργίες. Το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος των 2.160 χιλ. καθώς και δυνατότητα ρύθμισης του καθίσματος σε εύρος 260 χιλ. εξασφαλίζουν άνεση κινήσεων ενώ δεν λείπουν οι γενναιόδωροι αποθηκευτικοί χώροι, τα κρεβάτια (πτυσσόμενο κατά 90ο το πάνω), αλλά και εξοπλισμός πολυτέλειας που αφορά τον έλεγχο του φωτισμού από τα κρεβάτια, τον αυτόματο κλιματισμό και την ρύθμιση του τιμονιού. Ψυγείο και καφετιέρα προβλέπονται προαιρετικά σε κάποιες εκδόσεις.

fmax_cekici_brosur_en-11
Οι πόρτες της καμπίνας ανοίγουν σε τρία στάδια ενώ δεν λείπουν οι εξωτερικοί χώροι αποθήκευσης. Ο νέος τράκτορας θα είναι διαθέσιμος με κινητήρα απόδοσης 500 ίππων και 2.500 Nm ροπής ενώ συνολικά η γραμμή κίνησης (με αυτόματο 12τάχυτο κιβώτιο της
βελτίωσε κατά 6% την κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς φορτηγό του κατασκευαστή, το Ford Cargo (με το οποίο δεν φαίνεται να έχει γενικότερα καμία ομοιότητα).

fmax_cekici_brosur_en-13
Στα τεχνικά στοιχεία του φορτηγού περιλαμβάνονται τα προγράμματα οδήγησης Eco-mode και Power-mode, ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας καθώς και ένα προαιρετικό intarder συνολικής ισχύος φρεναρίσματος 1000 kW.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ