Scania Trucks: IAA Transportation Show 2022

banner-google-news

Πληθωρική ήταν η παρουσία της Scania στη φετινή IAA, με πολλές βιώσιμες λύσεις για όλες τις ανάγκες των πελατών. Ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία, έξυπνες αστικές λύσεις συμπεριλαμβανομένων λεωφορείων και φορτηγά Scania με το σύστημα μετάδοσης κίνησης Super-based να υποστηρίζονται από τις ψηφιακές υπηρεσίες της μάρκας ήταν μερικά μόνο από όσα είδαν οι επισκέπτες στο περίπτερό της.

Δεκατέσσερα διαφορετικά οχήματα Scania εκτέθηκαν σε τρεις διαφορετικούς χώρους ενώ στο επίκεντρο βρέθηκαν τα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία που λανσαρίστηκαν πρόσφατα για τοπικές μεταφορές. Επιπλέον, δυο νέοι ισχυροί – 420 και 460 hp – κινητήρες φορτηγών βιοαερίου από τη Scania έκαναν παγκόσμια πρεμιέρα.

Scania R 410 LBG 4x2 Highline, general cargo transport

Όλα τα οχήματα της Scania στην IAA αποτέλεσαν απόδειξη της προσέγγισης του κατασκευαστή με γνώμονα τις λύσεις, με συνδυασμένες τακτικές και ψηφιακές υπηρεσίες.

Όλες οι λύσεις χτίζονται γύρω από τα οχήματα και τις λειτουργίες τους, αλλά είναι προφανές ότι οι συνδεδεμένες υπηρεσίες είναι καθοριστικές για τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας του πελάτη. Για αυτό η Scania επικοινώνησε στην έκθεση την ευρεία προσφοράς ψηφιακών και συνδεδεμένων υπηρεσιών και λύσεων φόρτισης μέσα από δύο νέες υπηρεσίες την «My Scania» και την εφαρμογή «Scania Driver». Και οι δύο πρόκειται να ανοίξουν το δρόμο για αυξημένη αποδοτικότητα και κερδοφορία πελατών.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Από την πλευρά της ηλεκτροκίνησης, η Scania παρουσίασε τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία. Μια νέα έκδοση BEV που παρουσιάστηκε πρόσφατα για περιφερειακούς σκοπούς, ένα λεωφορείο BEV και δύο φορτηγά BEV για αστικές εφαρμογές. Η εκτεταμένη γκάμα οχημάτων στη IAA συμπεριέλαβε οκτώ φορτηγά ICE, εκ των οποίων δύο V8, τρία οχήματα που διαθέτουν το σύστημα μετάδοσης κίνησης Super-based (το πιο οικονομικό στη βιομηχανία μετάδοση κίνησης), και ένα φορτηγό βιομεθανίου, που αντιπροσωπεύει τους δύο νέους κινητήρες αερίου που παρουσίασε η Scania.

scania_iaa (2)

Τον περασμένο Ιούνιο, η Scania παρουσίασε το επόμενο επίπεδο ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία (BEV) σε μια διαδικτυακή εκδήλωση που προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον στους υποψήφιους πελάτες. Προσφέροντας καμπίνες R και S με δύο εξόδους ισχύος και μεγάλο εύρος αποστάσεων αξόνων – καλύπτοντας τράκτορες και άκαμπτα πλαίσια – το τοπίο των φορτηγών BEV έγινε ξαφνικά πολύ μεγαλύτερο. Οι αναμενόμενες σειρές ποικίλλουν ανάλογα με το βάρος, τη διαμόρφωση και την τοπογραφία, αλλά ένας συνδυασμός τράκτορα και ρυμουλκούμενου 40 τόνων 4×2, με έξι μπαταρίες μπορεί να αναμένει έως και 350 km μεταξύ κάθε φόρτισης, με βάση μέση ταχύτητα 80 km/h στους αυτοκινητόδρομους. Ένας «σκανδιναβικός» συνδυασμός 64 τόνων μπορεί να περιμένει αυτονομία περίπου 250 χιλιομέτρων υπό τις ίδιες συνθήκες.

Τα φορτηγά με σταθερές διαδρομές μπορούν επιπλέον να επωφεληθούν από την προγραμματισμένη χρέωση στην αρχική τους αποθήκη ή/και στον κανονικό προορισμό τους.

Μία ευκαιρία φόρτισης ανά ημέρα – όπως κατά τη διάρκεια του υποχρεωτικού χρόνου ανάπαυσης των 45 λεπτών του οδηγού – θα βοηθήσει στην υποστήριξη φορτηγών με πιο ευέλικτο λειτουργικό μοτίβο, επιτρέποντας στο να περιφέρεται ελεύθερα κατά τη διάρκεια της ημέρας σε μητροπολιτικές περιοχές.

Τα δύο διαφορετικά επίπεδα ισχύος είναι διαθέσιμα με εγκατεστημένες μπαταρίες έως 624 kWh, πράγμα που σημαίνει ότι ένα φορτηγό 40 τόνων μπορεί να αναμένει αυτονομία έως και 350 km. Συνολικά, αυτοί οι αριθμοί ανοίγουν το δρόμο για μια ποικιλία τοπικών εφαρμογών φορτηγών.

scania_iaa (3)

Η νέα γενιά φορτηγών BEV της Scania βασίζεται στα κλασικά χαρακτηριστικά της Scania, όπως η βιωσιμότητα και η συνολική οικονομία λειτουργίας με τη δυνατότητα να ξεπεράσει αυτό που αναμένεται από τα φορτηγά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Scania έχει επίσης κάνει όλες τις απαραίτητες εργασίες ψηφιοποίησης εκ των προτέρων για να κάνει τα νέα ηλεκτρικά φορτηγά ολοκληρωμένες λύσεις, με υπηρεσίες όπως φόρτιση, χρηματοδότηση, ασφάλιση και συντήρηση καλά προετοιμασμένες.

Τα ηλεκτρικά φορτηγά Scania επόμενου επιπέδου μπορούν να παραγγελθούν τώρα και η παραγωγή θα ξεκινήσει το 4ο τρίμηνο του 2023.

ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΙΟΑΕΡΙΟΥ

Η Scania συνεχίζει να επεκτείνει και να βελτιώνει την προσφορά βιοαερίου για βαρέα φορτηγά με την εισαγωγή δύο νέων κινητήρων αερίου. Οι νέοι κινητήρες 13 λίτρων προσφέρουν 420 και 460 ίππους και μεταξύ τους καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης υψηλής ισχύος στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγών, συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών μεγάλων αποστάσεων. Το βιομεθάνιο έχει την ικανότητα να μειώνει το διοξείδιο του άνθρακα έως και 90% ενώ ο συνδυασμός ισχυρών κινητήρων και λύσεων δεξαμενών που παρέχουν μεγαλύτερες αποστάσεις από ποτέ (και στις δεξαμενές CBG και LBG) δίνουν σε κάθε είδους μεταφορείς την ευκαιρία να επιλέξουν λύσεις φορτηγών με βάση το βιομεθάνιο.

scania_iaa (1)

Στη Scania πιστεύουν ότι, δεδομένου ότι τα δίκτυα των διαθέσιμων πρατηρίων καυσίμων επεκτείνονται επίσης γρήγορα, τα φορτηγά με κινητήρες αερίου έχουν γίνει μια πραγματικά ισχυρή εναλλακτική λύση για πελάτες που θέλουν να καταργήσουν σταδιακά τη χρήση ορυκτών καυσίμων και να μειώσουν το αποτύπωμά τους CO2

Πιστοί στην κληρονομιά φυσικού αερίου της Scania, οι νέοι κινητήρες αερίου λειτουργούν με πλήρη καύση τόσο του καυσίμου όσο και του οξυγόνου, χωρίς να απαιτείται ντίζελ ή AdBlue. Η ισχύς ξεκινά από μπουζί, όπως συμβαίνει με τους βενζινοκινητήρες. Η προ-μίξη του καυσίμου αερίου πραγματοποιείται στην πολλαπλή εισαγωγής κατά τη διαδρομή προς τους κυλίνδρους.

Οι νέοι κινητήρες αερίου 13 λίτρων συνδυάζονται με τα τελευταία κιβώτια ταχυτήτων Opticruise (G25) της Scania, το αυτόματο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων της Scania. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός αποκτά ομαλή, πρώτης τάξεως αλλαγή σχέσεων και άνεση οδήγησης, με γρήγορες, αδιάκοπες επιλογές ταχυτήτων. Οι παραγγελίες για τους νέους κινητήρες αερίου μπορούν να γίνουν από το τρίτο τρίμηνο του 2023.