SCANIA Streamline: “Πιο οικονομικό… δεν γίνεται”

banner-google-news

Η σειρά Streamline ξεκίνησε το 1991 με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου στα φορτηγά της SCANIA.  Η προσπάθεια αυτή που έχει συγκεντρώσει αρκετούς οπαδούς σε όλη την Ευρώπη, εστιάζει στη σχέση μεταξύ αεροδυναμικής και οικονομίας καυσίμου στα βαρέα φορτηγά. 

Αυτή τη φορά η SCANIA με τη νέα σειρά Streamline έκανε την υπέρβαση υποσχόμενη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου που θα αγγίζει σε ποσοστό το 8%. Αυτό επιτυγχάνεται με το νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό, που μειώνει την αντίσταση του αέρα και με τη χρήση λιγότερων εξαρτημάτων εξοικονομώντας 1% στη κατανάλωση καυσίμου. Με τη χρήση κινητήρων δεύτερης γενιάς Euro 6 μειώνεται η κατανάλωση κατά 2%, χωρίς αντίκτυπο στην απόδοσή τους. Το νέο σύστημα μετάδοσης που ανταποκρίνεται στις εκάστοτε οδικές απαιτήσεις και ανάγκες , με τη συνδρομή του Scania Active Prediction και τον έλεγχο του λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων επιτυγχάνουν μείωση της κατανάλωσης κατά 5%.  Ενδεικτικό των δυνατοτήτων εξοικονόμησης καυσίμου είναι ότι με τη ρύθμιση του Cruise Control στα 85 χλμ./ώρα  αντί για 89 χλμ./ώρα.  το ποσοστό μείωσης κατανάλωσης καυσίμου ανέρχεται στο 3%. 

Στα μηχανικά μέρη ξεχωρίζουν οι διαθέσιμες εκδόσεις  V8 χωρητικότητας 16 λίτρων  που πληρούν τις εκπομπές καυσαερίων Euro 6 και προσφέρουν ισχύ 520 και 580 ίππων, ενώ διαθέτουν το νέο υδρόψυκτο σύστημα επανακυκλοφορίας καυσίμων (EGR) σε συνδυασμό με τη χρήση συλλέκτη μικροσωματιδίων (SCR).  Φυσικά, υπάρχουν και οι αναβαθμισμένοι, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες εκπομπής καυσαερίων  Euro 6, κινητήρες 9 και 13 λίτρων με ιπποδυνάμεις από 250  μέχρι 360 ίππους και 450 ή 490 ίππους αντίστοιχα.   Η τοποθέτηση μιας νέας ισχυρότερης μονάδας στον πίσω άξονα (R885) , ανταποκρίνεται και στις πιο απαιτητικές καταστάσεις. 

Επιμέρους βελτιώσεις στη σειρά  Streamline έχουν γίνει με τη τοποθέτηση LED φαναριών στο πίσω μέρος,  που προσφέρουν εκτός από αξιοπιστία και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Στο εμπρός μέρος έχουν τοποθετηθεί οι νέοι βελτιωμένοι προβολείς με LED πρόσοψη και φώτα ημέρας. 

 

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!