Scania και SSAB συμφώνησαν για εκτεταμένη χρήση χάλυβα χωρίς ορυκτά καύσιμα

banner-google-news

Η Scania και η SSAB υπέγραψαν συμφωνία πρόθεσης για την μη χρήση ορυκτών καυσίμων όλων των παραδόσεων χάλυβα από την SSAB στα βαρέα οχήματα της Scania το 2030. Η SSAB είναι ο κύριος προμηθευτής χάλυβα της Scania για τα οχήματά της. Η φιλοδοξία για 100% παραδόσεις χωρίς χρήση ορυκτών καυσίμων είναι από τις πιο τολμηρές προθέσεις που συμφωνήθηκαν μεταξύ της SSAB και ενός πελάτη. Επιπλέον, σηματοδοτεί ένα φιλόδοξο σχέδιο στο πλαίσιο του συνασπισμού First Movers, όπου η Scania και η SSAB είναι μέλη για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα σε τομείς που είναι δύσκολο να μειωθούν. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Scania και η SSAB δεσμεύονται να χρησιμοποιήσουν την αγοραστική τους δύναμη για να δημιουργήσουν πρώιμες αγορές για καινοτόμες τεχνολογίες.

«Είμαι χαρούμενος και περήφανος που καταλήξαμε σε αυτή τη συμφωνία. Ο σκοπός της Scania είναι να οδηγήσει τη στροφή προς ένα βιώσιμο σύστημα μεταφορών. Για να εκπληρώσουμε αυτόν τον σκοπό, αναλαμβάνουμε δράση σε όλη την αλυσίδα αξίας μαζί με εταίρους όπως η SSAB, η οποία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή στη μετάβαση σε μια βιώσιμη βιομηχανία χάλυβα», δηλώνει ο Christian Levin, διευθύνων σύμβουλος της Scania.

2SSAB (Medium)

«Ο χάλυβας χωρίς χρήση ορυκτών καυσίμων θα αλλάξει το παιχνίδι στις βαριές μεταφορές. Έχει την ίδια υψηλή ποιότητα και ιδιότητες με τον παραδοσιακό χάλυβα. Και, ενώ παράγεται με βιώσιμο τρόπο, μπορεί επίσης να ανακυκλωθεί», λέει ο Martin Lindqvist, διευθύνων σύμβουλος της SSAB.

Η SSAB σχεδιάζει να παραδώσει χάλυβα Fossil-free™ στην αγορά σε εμπορική κλίμακα το 2026 και οι δραστηριότητές της να είναι σε μεγάλο βαθμό απαλλαγμένες από χρήση ορυκτών καυσίμων περίπου το 2030. Ο χάλυβας SSAB Fossil-free™ κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας την τεχνολογία HYBRIT, η οποία αντικαθιστά τον άνθρακα, και χρησιμοποιείται για την παραγωγή χάλυβα με βάση το σιδηρομετάλλευμα με ηλεκτρική ενέργεια και υδρογόνο χωρίς χρήση ορυκτών. Το υποπροϊόν είναι νερό αντί για διοξείδιο του άνθρακα.