Η Scania φέρνει νέα ενέργεια προσφέροντας BEV επόμενου επιπέδου

    banner-google-news

    Η Scania παρουσίασε για πρώτη φορά το επόμενο επίπεδο περιφερειακών φορτηγών μηδενικών εκπομπών με ηλεκτρικές μπαταρίες τον Ιούνιο του 2022 και έχει δημιουργήσει ένα σταθερό βιβλίο παραγγελιών. Η παραγωγή θα ξεκινήσει τώρα στο Södertälje της Σουηδίας, για φορτηγά με καμπίνες R και S με ισχύ κινητήρα 400 ή 450 kW, επαρκής για μια ευρεία ποικιλία εφαρμογών φορτηγών. Με ενημερωμένα ηλεκτρικά οχήματα αστικών μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων νέων πράσινων μπαταριών και ηλεκτρονικών πλαισίων, και υπηρεσίες όπως η πρόσβαση φόρτισης Scania, η προσφορά της Scania έχει πλέον φτάσει σε ένα επίπεδο ωριμότητας που την καθιστά ελκυστική και σημαντική για ένα ευρύ φάσμα πελατών, ανεξάρτητα από τη μεταφορά τους αναθέσεις.

    «Η λειτουργία φορτηγών μηδενικών εκπομπών δεν είναι πλέον προνόμιο για τους λίγους εκλεκτούς», λέει ο Fredrik Allard, Senior Vice President και Head of E-mobility στη Scania. «Η προσφορά της Scania καλύπτει πλέον ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και απαιτήσεων πελατών, ενώ προσφέρει υπηρεσίες που μειώνουν το όριο για μια μετατροπή προς μεταφορές χωρίς ορυκτά για πολλούς».

    Scania 2

    Το επόμενο επίπεδο τοπικών ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία της Scania έχει εντυπωσιακούς αριθμούς: το μεικτό βάρος αμαξοστοιχίας μπορεί να φτάσει τους 64 τόνους, η αυτονομία είναι έως και 390 χιλιόμετρα, η χωρητικότητα φόρτισης είναι έως και 375 kW και τα κορυφαία επίπεδα ισχύος – 400 ή 450 kW (περίπου 610 hp) – είναι σημαντικά υψηλότερα από αυτά που φέρουν τα περισσότερα συμβατικά φορτηγά που κυκλοφορούν στους δρόμους.

    «Εκτός από τις πραγματικές εργασίες μεγάλων αποστάσεων, λίγοι αγοραστές σήμερα δεν μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται από επιχειρησιακή άποψη», λέει ο Allard. «Σίγουρα, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένες εφαρμογές που είναι λιγότερο επιρρεπείς να γίνουν ηλεκτρικές στο εγγύς μέλλον, αλλά πολλοί αγοραστές θα εκπλαγούν όταν συνειδητοποιήσουν τι είναι ικανά αυτά τα φορτηγά και την αποτελεσματικότητά τους μαζί με τις ψηφιακές μας υπηρεσίες».

    «Αξιολογούμε και ταξινομούμε χειροκίνητα όλα τα υπάρχοντα σημεία φόρτισης, τόσο για βαρέα οχήματα όσο και για επιβατικά αυτοκίνητα. Αυτό μας βοηθά να εντοπίσουμε αυτά που είναι ωφέλιμα για τους πελάτες μας μέχρι να υπάρξει ένας σημαντικός αριθμός και ένα εκτεταμένο δίκτυο αποκλειστικά για βαρέα οχήματα».

    Αν και το πραγματικό δίκτυο για φορτηγά και λεωφορεία είναι περιορισμένο στην αρχή, η Höglund προβλέπει μια ταχεία ανάπτυξη:

    «Θα επεκτείνεται συνεχώς κατά τη διάρκεια του 2024 και μετά, όταν οι χειριστές φόρτισης όπως το Milence και άλλοι είναι έτοιμοι. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Scania Driver ή My Scania, τα σημεία φόρτισης που κατατάσσονται από εμάς ως έτοιμα για φορτηγά και η διαθεσιμότητά τους, μπορούν να φιλτραρίστηκε. Προσθέτουμε συνεχώς νέες λειτουργίες και περισσότερους χειριστές χρέωσης στην υπηρεσία».

    BEV=Battery Electric Vehicle=Επαναφορτιζόμενα Ηλεκτρικά Οχήματα (με μπαταρία).

    Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!