Scania : Παρουσιάζει το Electric Active Steering με νέες λειτουργίες υποβοήθησης

banner-google-news

Το νέο Electric Active Steering (EAS) της Scania δίνει στον οδηγό καλύτερο έλεγχο της θέσης του οχήματος όταν κάνει ελιγμούς σε στενούς χώρους, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Ενεργοποιεί επίσης πολλές νέες λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού που προσθέτουν άνεση κατά τη διάρκεια μεγάλων διαδρομών, όπως βοηθώντας τον οδηγό να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας.

«Το EAS ωφελεί τον οδηγό με πολλούς τρόπους. Λειτουργεί ως πρόσθετο σέρβο, καθιστώντας ευκολότερη την οδήγηση ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες », λέει ο Gustav Ling, Μηχανικός Ανάπτυξης της Scania R&D.

Οι οδηγοί φορτηγών είναι πολύ έμπειροι στους δρόμους. Οι λειτουργίες βοήθειας που εισάγονται με το EAS είναι εκεί για να τους βοηθήσουν και να κάνουν τις ημέρες τους πιο άνετες και ασφαλείς. «Μπορεί αρχικά οι οδηγοί να μην ενθουσιάζονται, αλλά πιστεύουμε ότι θα μάθουν πώς και πότε αυτές οι διαφορετικές λειτουργίες μπορούν να είναι χρήσιμες».

Νέες λειτουργίες βοήθειας οδηγού:

  • Lane Keep Assist (LKA): Αυτή η λειτουργία βασίζεται σε μια κάμερα στο παρμπρίζ, η οποία διαβάζει τη θέση του φορτηγού στο δρόμο. Αναπτύχθηκε για υπεραστικές διαδρομές, βοηθά συνεχώς το σύστημα διεύθυνσης για να διατηρεί το φορτηγό στο κέντρο της λωρίδας . Εναπόκειται στον οδηγό να αποφασίσει πότε θα το χρησιμοποιήσει.
  • Lane Departure Warning with Active Steering (LDWAS) :Αυτή η λειτουργία επεκτείνει την τυπική προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας (LDW) και παρεμβαίνει όταν το φορτηγό πρόκειται να φύγει από τη λωρίδα. Το ενεργό τιμόνι «κλωτσάει» και επαναφέρει το φορτηγό πίσω στη λωρίδα.
  • Lane Change Collision Prevention (LCP): Επεκτείνει τη λειτουργία blind spot waring (BSW). Εάν ο οδηγός ξεκινήσει μια αλλαγή λωρίδας σε μια ήδη καταληφθείσα λωρίδα, η λειτουργία BSW ειδοποιεί τον οδηγό με οπτική και ακουστική προειδοποίηση, ενώ  το LCP οδηγεί το όχημα πίσω στη λωρίδα υποδοχής.

Όλες οι ενεργές λειτουργίες υποβοήθησης διεύθυνσης έχουν αναπτυχθεί προσεκτικά για να συνεργάζονται με τον οδηγό, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια και η αίσθηση στο σύστημα διεύθυνσης.