ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ OTOKAR Navigo T

Τίμια πρόταση στα τουριστικά

Με αφορμή ένα Navigo T σε VIP έκδοση που κυκλοφορεί ήδη στο νησί της Ρόδου, από το τουριστικό γραφείο Manosgoing, σας παρουσιάζουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του μεσαίου τουριστικού λεωφορείου της Otokar.

Η γνωστή, τουρκική μάρκα λεωφορείων αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την A P Bus & Coach Hellas. Πρόκειται ουσιαστικά για τον όμιλο Πετρόπουλου (Α. Πετρόπουλος ΕΠΕ) που παράλληλα αποτελεί τον επίσημο εισαγωγέα των λεωφορείων VDL αλλά και εμπορεύεται μεταχειρισμένα λεωφορεία με έδρα την Λ. Αθηνών 218.
Το Otokar Navigo T είναι ένα πλήρες τουριστικό λεωφορείο διαστάσεων midi που είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος, στα 7.100, 7.721 και 8.395 χιλ. Το πλάτος ανέρχεται στα 2.265 χιλ. και το ύψος στα 3.275 χιλ. Στο μέγιστο μήκος, η διαμόρφωση του εσωτερικού επιτρέπει την φιλοξενία έως και 37 επιβατών ενώ στα 7,7 μέτρα τα καθίσματα είναι 31.

Η πρόσβαση στον θάλαμο επιβατών πραγματοποιείται με πέντε σκαλοπάτια στην πίσω πόρτα και με τρία στην εμπρός. Εδώ η μεγάλη διαφοροποίηση στο αμάξωμα είναι η μετακίνηση της πίσω πόρτας μπροστά από τον κινητήριο άξονα. Αυτό επέτρεψε στους σχεδιαστές να διαμορφώσουν μια μεγάλη ενιαία μπαγκαζιέρα χωρητικότητας 2,1 κυβικών μέτρων. Δύο έξτρα μπαγκαζιέρες 0,6 και 0,3 κυβ. μέτρων υπάρχουν πίσω από τη ρεζέρβα και στην αριστερή πλευρά αντίστοιχα. Συνολικά υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς σχεδόν 50 βαλιτσών.
Ο κατασκευαστής δίνει πολλές δυνατότητες ως προς την διαμόρφωση του εσωτερικού με 2+2 ή 2+1 σειρές καθισμάτων (ανακλινόμενα και επεκτεινόμενα) καθώς και δάπεδο σε απομίμηση παρκέ πατώματος. Στα κανάλια που «τρέχουν» πάνω από τα καθίσματα υπάρχει πλήρης εξοπλισμός με φώτα ανάγνωσης, αεραγωγούς και ηχεία. Ένα κλιματιστικό Konvekta ισχύος 12 Kw και ένα θερμαντικό σώμα της Eberspacher αναλαμβάνουν την δημιουργία μιας ευχάριστης θερμοκρασίας ταξιδίου για τους επιβάτες.

Στο χώρο του κόκπιτ, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα άνετο κάθισμα με πνευματική ανάρτηση, μια φαρδιά κονσόλα που φιλοξενεί τα χειριστήρια των επί μέρους λειτουργιών και έναν μεγάλο και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων.
Η νέα Euro 6 έκδοση του μεσαίου λεωφορείου εφοδιάζεται με έναν κινητήρα Cummins 4,5 λίτρων με απόδοση 180 ίππων και 700 Nm ροπής στις 1.200 σ.α.λ. Η γραμμή κίνησης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων της Eaton ενώ προαιρετικά μπορεί κανείς να επιλέξει αυτόματο κιβώτιο της Allison.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ