SHELL RIMULA PETROPOULOS 728×90

Η MAN ολοκληρώνει τη σειρά μικρών λεωφορείων που βασίζονται στο TGE, με μια έκδοση τουριστικού λεωφορείου, το TGE Coach, με 16 καθίσματα, άφθονο χώρο και εξαιρετική άνεση.

Η MAN Truck & Bus παρουσιάζει έναν νέο τύπο οχήματος για το έτος 2021, σχεδιασμένο για να προσθέτει την τελευταία πινελιά στην προσεκτικά διαμορφωμένη γκάμα των μίνι λεωφορείων. Με βάση το επιτυχημένο φορτηγό MAN TGE, τα μίνι λεωφορεία της εταιρείας απολαμβάνουν μια ευχάριστη υποδοχή στην αγορά από την κυκλοφορία τους το 2018, με περίπου 500 οχήματα να πωλούνται ετησίως στην Ευρώπη. Τώρα, η γκάμα κερδίζει μια νέα προσθήκη με τη μορφή ενός άνετου οχήματος περιήγησης που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει έως και 16 επιβάτες. Διατίθεται σε έκδοση με πετρελαιοκινητήρα αλλά και ως πλήρως ηλεκτροκίνητο. Ενώ το TGE City είναι κατασκευασμένο κυρίως για αστικές μεταφορές επιβατών και το ανθεκτικό TGE Intercity προορίζεται για υπηρεσίες μεταφοράς και αναψυχής, σε γραμμές τροφοδοσίας ξενοδοχείων και ως όχημα πολλαπλών χρήσεων, το νέο MAN TGE Coach είναι ιδανικό για οτιδήποτε από υπηρεσίες μεταφοράς και περιστασιακές απαιτήσεις μεταφοράς έως και μικρότερα ταξίδια.

empty road with modern buildings on background,shanghai,china.; Shutterstock ID 735204277; Purchase Order (valid Channel 5 PO only): -

Δουλεύοντας με βάση το φορτηγό TGE, η ΜΑΝ μετατρέπει μέρος της γκάμας μοντέλων της σε κανονικά λεωφορεία στο Κέντρο Τροποποίησης Λεωφορείων (BMC) στο Plauen της Γερμανίας. Σε διεθνές επίπεδο, η MAN συνεργάζεται επίσης με 20 πιστοποιημένους κατασκευαστές αμαξωμάτων, συμπεριλαμβανομένου της ALTAS, που ανέλαβε να φτιάξει το TGE Coach σύμφωνα με τα απαιτούμενα ποιοτικά πρότυπα της MAN παράλληλα με τα TGE Intercity και TGE City.

14 (Medium) (1)

Είτε απαιτούνται για τη μεταφορά μικρών ομάδων, ταξιδεύουν σε προαστιακές ή αγροτικές περιοχές, ή λειτουργούν σε ώρες χαμηλής χρήσης της ημέρας, τα μίνι λεωφορεία είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιλογή ως προσθήκη ή εναλλακτική λύση στο παραδοσιακό λεωφορείο 12 μέτρων. Οι νέες υπηρεσίες κινητικότητας που εστιάζουν στην ευελιξία και τις ψηφιακές λύσεις ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για αυτές τις μικρές μεθόδους μεταφοράς, καθώς παρέχουν έναν αποτελεσματικό, φθηνό τρόπο ανταπόκρισης στις σημερινές ταξιδιωτικές ανάγκες κατά παραγγελία. Η MAN Truck & Bus προσφέρει τώρα τέσσερα μοντέλα μίνι λεωφορείων βασισμένα στο αξιόπιστο, άνετο φορτηγό TGE – μια πλήρη γκάμα επιλογών για να απαντήσει σε αυτό το αναπτυσσόμενο τμήμα.

9 (Medium) 10 (Medium)

MAN TGE combi για μέγιστη ευελιξία
Διαθέσιμο με έως και οκτώ θέσεις, το συγκεκριμένο TGE είναι πραγματικά ευέλικτο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υπηρεσίες τροφοδοσίας, για τη μεταφορά ομάδων πυροσβεστών ή άλλων ανταποκριτών πολιτικής προστασίας, ως όχημα μεταφοράς για αθλητικές ομάδες, ως ένα άνετο μίνι λεωφορείο VIP ή για τη μεταφορά ατόμων με περιορισμένη κινητικότητα. Το ευέλικτο σύστημα καθισμάτων μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να ταιριάζει σε οποιαδήποτε ανάγκη και να προσαρμόζεται γρήγορα όπως και όταν απαιτείται χάρη στα εξαρτήματα γρήγορης ασφάλισης. Φυσικά, το όχημα είναι επίσης διαθέσιμο με σύστημα ράμπας και μια ράμπα αναπηρικής πολυθρόνας μπορεί να προστεθεί στο πίσω μέρος. Οι σιδηροτροχιές αεροπορικού τύπου παρέχονται στάνταρ, με σύστημα ζώνης που συγκρατεί με ασφάλεια τις αναπηρικές πολυθρόνες και τους επιβάτες. Είτε χρησιμοποιείται ως βασικό όχημα μεταφοράς είτε ως αποκλειστικό λεωφορείο VIP με πλήρες εξοπλισμό άνεσης, ο συνδυασμός TGE διαθέτει εσωτερικά εξαρτήματα που ικανοποιούν κάθε πιθανή ανάγκη. Το προαιρετικό σύστημα κλιματισμού με αγωγό οροφής παρέχει παροχή καθαρού αέρα ακριβώς όπου χρειάζεται. Επιπλέον, το όχημα μπορεί να εξοπλιστεί με έναν αποτελεσματικό βοηθητικό θερμοσίφωνα για την παραγωγή ζεστής ζεστασιάς μέσα σε λίγα λεπτά. Ένα ακόμη εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι η επιλογή για τους πελάτες να επιλέξουν από διαφορετικά πλαϊνά πάνελ – επιτρέποντάς τους να προσθέσουν μια προσαρμοσμένη πινελιά στο TGE combi τους. Σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ο αποδεδειγμένος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με απόδοση 102 hp (75 kW), 140 hp (103 kW) ή 177 hp (130 kW) παρέχει ισχυρή, αποτελεσματική απόδοση για το TGE combi.

13 (Medium)

eTGE: Μια εναλλακτική λύση χωρίς εκπομπές

Κυκλοφόρησε στα τέλη του 2019, το eTGE combi είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μίνι λεωφορείο στη σειρά λεωφορείων MAN Truck & Bus. Βασίζεται στο ηλεκτρικό φορτηγό MAN eTGE που παράγεται από τη σειρά και, ως όχημα κατηγορίας M1, έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να μεταφέρει έως και οκτώ επιβάτες. Αυτό καθιστά το νέο μίνι λεωφορείο ιδιαίτερα κατάλληλο για πλοήγηση στην αστική κίνηση σε περιοχές που επιβάλλουν περιορισμούς στις εκπομπές. Όπως και με τον συμβατικό συνδυασμό TGE, το σύστημα καθισμάτων με ράγες τύπου αεροπορικής εταιρείας ανοίγει μια ολόκληρη γκάμα επιλογών για τη διευθέτηση καθισμάτων. Όλα τα καθίσματα διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και ηλεκτρική θέρμανση καθισμάτων, των οποίων η άμεση επαφή με το κάθισμα παρέχει μια πηγή θερμότητας που είναι και αποτελεσματική και αποδοτική – ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό λεωφορείο. Οι μπαταρίες του οχήματος φιλοξενούνται στο πάτωμα και δίνουν στο όχημα μια αυτονομία κίνησης 115 χιλιομέτρων περίπου σύμφωνα με το WLTP. Το όχημα φορτίζεται χρησιμοποιώντας ένα κουτί εναλλασσόμενου ρεύματος 7,2 κιλοβάτ, μια διαδικασία που διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα. Μπορεί επίσης να φορτιστεί γρηγορότερα – από μηδέν έως 80% μέσα σε 45 λεπτά – εάν υπάρχει πρόσβαση σε σταθμό φόρτισης DC με συνδυασμένο σύστημα φόρτισης (CCS) και 40 κιλοβάτ ισχύος φόρτισης. Η κίνηση του eTGE combi επιτυγχάνεται από έναν πολύ αποδοτικό συγχρονισμένο κινητήρα που έχει τρεις φάσεις και είναι τοποθετημένος ακριβώς μπροστά στον κινητήριο άξονα σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας. Παρέχει μέγιστη απόδοση 100 κιλοβάτ (136 PS). Η μέγιστη ροπή του οχήματος ανέρχεται στα 290 Nm.

15 (Medium)

TGE City: Αποτελεσματικές αστικές μεταφορές

Σχεδιασμένο για συνθήκες αστικής κυκλοφορίας, το MAN TGE City έχει βασίζεται στο TGE με πολύ υψηλή οροφή. Η πλατφόρμα χαμηλού δαπέδου έχει αναπτυχθεί ειδικά για το TGE City και διαθέτει πόρτα ταλάντευσης / συρόμενη διπλού πλάτους που επιτρέπει στους επιβάτες να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται γρήγορα και με ασφάλεια. Ο ευέλικτος σχεδιασμός του μπορεί να εξοπλιστεί με αναδιπλούμενα καθίσματα, αναπηρικά αμαξίδια και χώρους με καροτσάκι, καθιστικό ή άνετα καθίσματα MAN – ακριβώς όπως τα μεγαλύτερα αντίστοιχα στην επιτυχημένη σειρά Lion’s City. Το ελαφρώς ανυψωμένο πάτωμα στο πίσω μέρος διαθέτει επιπλέον καθίσματα. Τα μεγάλα, πανοραμικά παράθυρα παρέχουν ανεμπόδιστη θέα σε όλους τους επιβάτες. Αυτό το μικρό αστικό λεωφορείο διαθέτει επίσης σύστημα κλιματισμού και βοηθητικό θερμοσίφωνα στάνταρ. Ο πρόσθετος εξοπλισμός περιλαμβάνει οθόνες προορισμού στα μπροστινά και πλαϊνά παράθυρα, μια εσωτερική οθόνη, μια κάμερα οπισθοπορείας και το βασικό χαρακτηριστικό ενός συστήματος κλιματισμού τοποθετημένο στην οροφή. Μπορεί επίσης να προβλεφθεί σύστημα πληρωμών και ταμειακών μηχανών. Συνολικά, αυτά τα χαρακτηριστικά καθιστούν αυτή την έκδοση την ιδανική επιλογή για πολυσύχναστες αστικές περιοχές.

10 (Medium)

TGE Intercity: Για υπεραστικά δρομολόγια

Ένα άλλο όχημα της σειράς μίνι λεωφορείων της MAN είναι το TGE Intercity, που αναπτύχθηκε ειδικά για δίκτυα μεγάλων αποστάσεων και δημόσια μέσα μεταφοράς σε περιοχές εκτός των μεγάλων πόλεων. Εκτός από μια πολύ ευέλικτη διάταξη καθισμάτων, η οποία περιλαμβάνει την επιλογή χώρων αναπηρικών αμαξιδίων και ανελκυστήρα στο πίσω μέρος, το μίνι λεωφορείο 7,40 μέτρων – με έγκριση M2 – διαθέτει εντυπωσιακή ευελιξία και εξαιρετικά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Ενώ ο οδηγός και ο συνοδηγός ανεβαίνουν χρησιμοποιώντας την πόρτα του οδηγού και την πόρτα του συνοδηγού, οι επιβάτες εισέρχονται στην περιοχή των επιβατών μέσω της ηλεκτρικά κινούμενης συρόμενης πόρτας ή της εξωτερικής ταλάντευσης στην πλευρά του συνοδηγού. Στο εσωτερικό, οι επιβάτες απολαμβάνουν μια άνετη ατμόσφαιρα με ξεχωριστά καθίσματα, τα οποία διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και ρυθμιζόμενες πλάτες. Τα καθίσματα στερεώνονται στο πάτωμα χρησιμοποιώντας σιδηροτροχιές αεροπορικού τύπου, καθιστώντας δυνατή τη ρύθμιση της απόστασης μεταξύ των καθισμάτων και επίσης την αφαίρεση μεμονωμένων καθισμάτων, ώστε να υπάρχει χώρος για έως και τρεις θέσεις αναπηρικών καρεκλών. Αυτό καθιστά επίσης το TGE Intercity ένα ιδανικό όχημα πολλαπλών χρήσεων που μπορεί να λειτουργήσει ως σχολικό ή λεωφορείο το πρωί, για παράδειγμα, και στη συνέχεια να προσαρμοστεί σε άλλη χρήση. Ένα σύστημα κλιματισμού που παρέχεται στάνταρ διατηρεί την εσωτερική θερμοκρασία ευχάριστη ανά πάσα στιγμή. Σε μια ακόμη βολική δυνατότητα για τους επιβάτες, υπάρχουν επίσης υποδοχές φόρτισης USB στα πλαϊνά τοιχώματα και επιπλέον ηχεία. Ένας τετρακύλινδρος turbo diesel 2.0 λίτρων με 177 ίππους (130 kW) και μέγιστη ροπή 410 Nm, σε συνδυασμό με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αποτελούν τη γραμμή κίνησης του TGE Intercity.

Asphalt road in the mountains on a cloudy gray day. Mountain landscape; Shutterstock ID 1486440617; Purchase Order (valid Channel 5 PO only): -

Μέγιστη ασφάλεια

Περίπου 20 διαφορετικά συστήματα ασφάλειας παρέχονται είτε ως στάνταρ είτε ως προαιρετικές επιλογές σε ολόκληρο τον στόλο των μίνι λεωφορείων TGE της MAN, καθιστώντας τα από τα ασφαλέστερα οχήματα που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ηλεκτρονική βοήθεια στάθμευσης με πλευρική προστασία, κάμερα πολλαπλών λειτουργιών, Adaptive Cruise Control (ACC), σύστημα παρακολούθησης περιοχής με καινοτόμο λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης πόλης, Active Lane Assist, αναγνώριση οδικής σήμανσης, Side Wall Protection Assist και βοήθεια φρένων έκτακτης ανάγκης (EBA). Ο ανθεκτικός στην κόπωση, μεγάλης διάρκειας φωτισμός LED είναι επίσης διαθέσιμος για κάθε μοντέλο TGE και ένα στατικό φως στροφής στις στροφές ενσωματώνεται στάνταρ στα TGE City και TGE Coach. Σχεδιασμένο ειδικά με μεγάλες διαστάσεις στον αυτοκινητόδρομο, οι λειτουργίες Lane Change Assist και Crosswind Assist στο TGE Coach βοηθούν στην απομάκρυνση του άγχους που σχετίζεται με την οδήγηση.

8 (Medium)

Μικρό, για μεγάλα ταξίδια

Η νέα προσθήκη στη γκάμα μίνι λεωφορείων της MAN είναι λοιπόν το TGE Coach, το οποίο βασίζεται σε ένα πολύ μακρύ αμάξωμα με υψηλή οροφή κατηγορίας M2 (μήκος 7,4 μέτρα, ύψος 2,62 μέτρα χωρίς το σύστημα κλιματισμού). Ειδικά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών σε αυτοκινητόδρομους, το TGE Coach επιτυγχάνει εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης και εξαιρετική τιμή συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,33, τοποθετώντας την ακριβώς στην κορυφή του ανταγωνισμού από πλευράς αποδοτικότητας. Για να επιτευχθεί αυτό, τοποθετήθηκε ο μεγαλύτερος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας με άμεσο ψεκασμό καυσίμου και διπλό υπερτροφοδότη. Αποδεδειγμένος και δοκιμασμένος, ο σύγχρονος κινητήρας δύο λίτρων παράγει μια ουσιαστική μέγιστη τιμή ροπής 410 Nm, με απόδοση ισχύος 177 ίππων (130 kW) – οπότε μπορεί ακόμη και να ανταποκριθεί ικανοποιητικά και σε ορεινές διαδρομές. Υπάρχει επίσης η επιλογή ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ακριβείας ή ενός βολικού αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Ένα ανθεκτικό ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης με δίσκους 16 ιντσών και ενισχυμένους σταθεροποιητές συνεργάζεται με τα συστήματα υποβοήθησης που παρέχονται στάνταρ για τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας οδήγησης, ενώ η προαιρετική ανάρτηση αέρα αυξάνει την άνεση που βιώνουν οι επιβάτες σε επίπεδο πιο χαρακτηριστικό ενός μεγάλου πούλμαν.

5 (Medium)

Με δυνατότητα πέντε τόνων μικτού βάρους, αυτό το μικρό τουριστικό όχημα μπορεί να εφοδιαστεί με 16 θέσεις σε διάφορες διαμορφώσεις, καθιστώντας το την ιδανική επιλογή για μικρά γκρουπ και υπηρεσίες μεταφοράς. Τα καθίσματα πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας και διατίθενται σε δύο δερμάτινα σχέδια ή με υλικά από την πλήρη συλλογή λεωφορείων της MAN. Είναι εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και στερεώνονται μόνιμα στο όχημα σε όλες τις περιπτώσεις.

7 (Medium)

Ο χαμηλός χώρος αποσκευών στο όμορφα σχεδιασμένο πίσω μέρος του οχήματος μπορεί να χωρέσει έως και 1.700 λίτρα αποσκευών ενώ παρέχονται επίσης ράφια αποσκευών πάνω από τα καθίσματα. Οι επιβάτες μπορούν να εισέλθουν γρήγορα και εύκολα μέσα από την εμπρόσθια είσοδο που δημιουργεί μια ηλεκτρική πόρτα που περιστρέφεται προς τα έξω και ελέγχεται από παντογράφο στη δεξιά πλευρά. Το πρώτο κάθισμα πίσω από την πόρτα μπορεί να εξοπλιστεί με μικρόφωνο έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ως κάθισμα του συνοδού και υπάρχει επίσης η επιλογή εγκατάστασης ψυγείου 15 λίτρων, επίσης στην μπροστινή περιοχή του οχήματος. Το φωτεινό, φιλόξενο εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο για έως και 16 επιβάτες και διατίθεται σε δύο διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς. Τα μεγάλα, φιμέ παράθυρα αποτελούνται από διπλά τζάμια για να παρέχουν την καλύτερη μόνωση και ηχομόνωση.

16 (Medium)

Συμπεριλαμβανόμενο ως στάνταρ, το πλήρως αυτόματο σύστημα Climatronic διατηρεί τη θερμοκρασία ευχάριστη και συμπληρώνεται από ένα ξεχωριστά ελεγχόμενο σύστημα κλιματισμού οροφής που παρέχει 13 kW ψυκτικής χωρητικότητας. Εκτός αυτού, οι θερμαντήρες με βοηθητικό θερμοσίφωνα παρέχονται στάνταρ για να προσφέρουν κορυφαία απόδοση θέρμανσης σε δύσκολες συνθήκες – και ένας βοηθητικός θερμαντήρας διατίθεται ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τις διαδρομές σε κρύες χώρες. Κάθε κάθισμα επιβατών διαθέτει υποδοχή φόρτισης USB και το όχημα μπορεί να είναι εξοπλισμένο με υψηλής ποιότητας WiFi για να παρέχει ψηφιακή άνεση που περιμένουν οι σημερινοί επιβάτες.

12 (Medium)

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ