Οχήματα Διανομών MAN Truck & Bus: Μαχητές της πόλης!

Με τις νέες σειρές MAN TGL, TGM και TGS, η MAN Truck & Bus παρέχει την κατάλληλη λύση για κάθε απαίτηση στον τομέα της διανομής, με γνώμονα τη μέγιστη απόδοση και τη βέλτιστη διαθεσιμότητα.

banner-google-news

Η μεταφορά εμπορευμάτων σε αστικές περιοχές αυξάνεται συνεχώς, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε πόλεις και στις περιοχές γύρω από αυτές. Συνεχώς αυξανόμενες είναι και οι ανάγκες του μεταφορικού έργου ενώ λόγω της αδιάκοπης ανάπτυξης του διαδικτυακού εμπορίου, όλο και μεγαλύτερες ποσότητες όλων των αγαθών πρέπει να παραδίδονται όλο και πιο γρήγορα, συχνά ακριβώς στην πόρτα του τελικού πελάτη. Ταυτόχρονα, οι δρόμοι γίνονται ολοένα και πιο γεμάτοι και η κυκλοφορία γίνεται ταχύτερη και πιο συγκεχυμένη. Αυτό είναι επιπλέον της αλλαγής κανονισμών, όπως περιορισμοί εισόδου, περιβάλλον, απαιτήσεις θορύβου και πολλά άλλα. Η ομαλή λειτουργία αυτής της αλυσίδας εφοδιασμού είναι μια τεράστια πρόκληση, στην οποία η MAN Truck & Bus απαντά με τη νέα γενιά φορτηγών MAN, τα MAN TGL, TGM και TGS σε εκδόσεις προσαρμοσμένες στις ειδικές απαιτήσεις των εφαρμογών διανομής, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για γενικές εφαρμογές φορτίου, μεταφοράς ψυγείων ή βυτιοφόρων.

MAN TGL, TGM και TGS (13)

ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Ο ΟΔΗΓΟΣ

Αυτό επιτυγχάνεται εστιάζοντας ειδικά στους οδηγούς και τοποθετώντας τους και τις ανάγκες τους στο επίκεντρο της εξέλιξης των φορτηγών. Η λειτουργία, η άνεση κατά την οδήγηση, τα συστήματα βοήθειας και ασφάλειας και ο σχεδιασμός έχουν στόχο την πρακτικότητα και την ευελιξία κατά τη χρήση.

MAN TGL, TGM και TGS (10)

Η εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά των TGL, TGM, tGS πείθουν αμέσως για το σύγχρονο της κατασκευής καθώς και για την καταλληλόλητα στις αστικές διανομές, με σωστό σχεδιασμό στα σκαλοπάτια εισόδου, μεγάλη γωνία ανοίγματος των θυρών αλλά και μια φιλόξενη καμπίνα. Σε αυτή κυριαρχούν ο σύγχρονος σχεδιασμός στο ταμπλό, τα αναπαυτικά καθίσματα, τα ανθεκτικά υλικά κατασκευής και οι καλαίσθητοι χρωματικοί συνδυασμοί. Εξαιρετικά κρίσιμος είναι ο επανασχεδιασμός των καθισμάτων, που επιτρέπει την εύκολη και ακριβή ρύθμιση της θέσης οδήγησης ενώ κατά τη στάθμευση το τιμόνι «διπλώνει» σε οριζόντια θέση ανοίγοντας περισσότερο χώρο για την μετακίνηση του οδηγού. Το τιμόνι φιλοξενεί τα πολυλειτουργικά κουμπιά χειρισμού των διαφόρων λειτουργιών ενώ στην κολόνα του έχει τοποθετηθεί πλέον ο νέος μοχλός για το σύστημα MAN TipMatic.

MAN TGL, TGM και TGS (8)

Η έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών χωρίς αντανάκλαση παρέχει στον οδηγό όλες τις σημαντικές πληροφορίες ενώ η αλλαγή των οθονών μέσω του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών, παρέχει πολλές άλλες πληροφορίες. Στη βασική έκδοση, το νέο ταμπλό οργάνων διαθέτει στρογγυλά αναλογικά όργανα με ψηφιακή έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 5 ιντσών. Η λειτουργία διαχωρισμού οθόνης καθιστά δυνατή την ταυτόχρονη εμφάνιση διαφόρων εικόνων. Χάρη στην εξαιρετική ανάλυση HD, οι χάρτες στο σύστημα πλοήγησης και οι εικόνες από την κάμερα βοηθητικού συστήματος είναι πάντα σαφείς και διακριτές. Το ίδιο ισχύει και για την οθόνη 7 ιντσών που διατίθεται στις προηγμένες εκδόσεις και στις άλλες εκδόσεις του συστήματος πολυμέσων. Φυσικά, το σύστημα πολυμέσων παρέχει επίσης ψυχαγωγία κατά την οδήγηση, εκτός από τα πρακτικά χαρακτηριστικά. Κατόπιν αιτήματος, το σύστημα πολυμέσων MAN μπορεί να λειτουργήσει μέσω του νέου MAN SmartSelect με λειτουργία touchpad. Ο μεγάλος περιστρεφόμενος δακτύλιος στο κάτω μέρος, καθοδηγεί στο κύριο μενού, ενώ ο μικρότερος δακτύλιος στην κορυφή επιτρέπει την περιστροφή και την επιλογή των λειτουργιών. Το MAN SmartSelect είναι διαθέσιμο για όλα τα μοντέλα TGL, TGM και TGS με τις παραλλαγές καμπίνας FM και FN. Εναλλακτικά, και ανεξάρτητα από το επιλεγμένο σύστημα μέσων, υπάρχει επίσης ένα διαισθητικό και εύκολα προσβάσιμο κουμπί micro turn / push στα δεξιά του πίνακα ελέγχου μέσων του πίνακα οργάνων. Για να διασφαλιστεί ότι ο οδηγός δεν αποσπάται από το τι συμβαίνει στο δρόμο μπροστά, η MAN έχει συνειδητά απορρίψει τη χρήση μιας οθόνης αφής.

MAN TGL, TGM και TGS (12)

ΦΙΛΟΞΕΝΕΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ

Οι οδηγοί στον τομέα διανομής χρειάζονται κατάλληλο χώρο αποθήκευσης και ράφια. Ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας, υπάρχουν δύο διαμερίσματα διαφορετικών μεγεθών πάνω από το παρμπρίζ, ένα συρτάρι στη μέση του ταμπλό, πολυλειτουργική αποθήκευση με βάση στήριξης κυπέλλου και ένα διαμέρισμα στην κονσόλα του καθίσματος συνοδηγού. Επιπλέον, όλο και περισσότερα κομμάτια εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από τον οδηγό κάθε μέρα στη δουλειά χρειάζονται τροφοδοσία ρεύματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν πρίζες ισχύος 12 volt, 24 volt και ακόμη και 230 volt, καθώς και θύρες USB. Ο οδηγός μπορεί να βάλει το φαγητό και το ποτό σε ένα προαιρετικό ψυγείο με χωρητικότητα έως 32 λίτρα, ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας. Στις κοντές καμπίνες CC και NN, αυτό βρίσκεται μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του καθίσματος passen-ger. Στις μεγάλες καμπίνες FN και FM με κρεβάτι, βρίσκεται κάτω από το κρεβάτι και μπορεί να τραβηχτεί προς τα έξω.

MAN TGL, TGM και TGS (14)

Χάρη στον περίτεχνο, έξυπνο και πρακτικό νέο, σχεδιασμό εσωτερικών χώρων, υπάρχει ήδη ένα καλό κλίμα στις νέες MAN TGL, TGM και TGS. Το προαιρετικό, πλήρως αυτόματο Climatronic αθόρυβα και διακριτικά θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα για να παρέχει τη βέλτιστη θερμοκρασία. Αυτό ελέγχεται μέσω του πίνακα ελέγχου κλίματος στην κεντρική κονσόλα και διατηρεί τις επιλεγμένες ρυθμίσεις προσαρμόζοντας τη ροή αέρα.

MAN TGL, TGM και TGS (9)

Ιδανικές αρθρωτές διαμορφώσεις οχημάτων για ελαφριά, μεσαία ή βαριά μεταφορά διανομής, με MAN TGL (7,5 t έως 12 t GVW), MAN TGM (12 t έως 26 t GVW) και MAN TGS (18 t έως 41 t GVW). Η MAN διαθέτει τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες στον τομέα διανομής για κάθε ένα από τα τρία μοντέλα. Όλες οι καμπίνες έχουν στενό εξωτερικό πλάτος 2,24 m και επομένως είναι ακόμη κατάλληλες για χρήση σε περιοχές κυκλοφορίας και ελιγμών με περιορισμένο χώρο. Η μικρότερη καμπίνα CC, έχει εξωτερικό μήκος 1,62 m και πολύ χαμηλή είσοδος και είναι διαθέσιμη για τα TGL και TGM.

MAN TGL, TGM και TGS (7)

Η επόμενη μεγαλύτερη καμπίνα, NN, έχει κανονικό ύψος και είναι μεσαίου μήκους, στα 1,88 μέτρα αντιπροσωπεύει έναν ισορροπημένο συμβιβασμό μεταξύ ύψους εισόδου και ευκολίας πρόσβασης. Μπορείτε να αποθηκεύσετε ρούχα εργασίας και άλλα εργαλεία για καθημερινή χρήση στον ελεύθερο χώρο πίσω από τα καθίσματα. Η καμπίνα NN είναι διαθέσιμη μόνο για το TGS. Διαθέσιμη για τα TGL, TGM και TGS είναι η καμπίνα FN, μήκους 2,28 μέτρων με κανονικό ύψος και προσφέρει μεγάλους χώρους. Τέλος, η μεσαίου ύψους καμπίνα FM, επίσης για όλα τα φορτηγά, έχει ακόμη περισσότερο χώρο. Οι καμπίνες FN και FM μπορούν, κατόπιν αιτήματος, να διαθέτουν έως και δύο κρεβάτια και να προσφέρουν άνεση όταν ταξιδεύετε σε μεγάλες αποστάσεις, ακόμη και κατά τη μεταφορά εμπορευμάτων.

ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ

Τα φορτηγά MAN TGL, TGM και TGS προσφέρουν μια ποικιλία από τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει η δεύτερη γενιά του βοηθού πέδησης EBA, που προειδοποιεί σταδιακά τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με ταχύτητες 15 χλμ./ώρα και πάνω. Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα έως την απόλυτη ακινητοποίηση. Μέσω ενός συνδυασμού δεδομένων ραντάρ και κάμερας, το σύστημα αξιολογεί με αξιοπιστία απαιτητικά σενάρια κυκλοφορίας και ενεργοποιεί ένα φρένο έκτακτης ανάγκης όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη να το πράξει. Επιπλέον τα συστήματα κάμερας VAS (σύστημα περιστροφής βίντεο) και Bird View (πανοραμικός βοηθός) είναι εξαιρετικά χρήσιμα. Το VAS δείχνει στον οδηγό όλα όσα συμβαίνουν στις δύσκολες γωνίες με τη βοήθεια κάμερας ευρείας γωνίας σε μια πρόσθετη οθόνη στην κολόνα A του επιβάτη ή σε μια οθόνη πολυμέσων. Συνολικά τέσσερις κάμερες δημιουργούν μια ζωντανή προβολή 360 μοιρών για το Bird View, η οποία δείχνει μια περιοχή έως και τέσσερα μέτρα γύρω από το όχημα. Και τα δύο συστήματα είναι διαθέσιμα για κάθε σειρά και μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων κατά την περιστροφή ή τον ελιγμό.

MAN TGL, TGM και TGS (6)

Το Lane Departure Warning βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα του ενώ το ACC – προσαρμοστικό cruise control βοηθά τους οδηγούς να διατηρούν τη σωστή απόσταση ασφαλείας από άλλα οχήματα μέσω παρεμβολών κινητήρα και φρένων. Στο MAN TGS, η πρόσθετη λειτουργία Stop & Go ρυθμίζει επίσης αυτόματα την απόσταση από το μπροστινό όχημα.

ΠΛΗΘΩΡΑ ΕΚΔΟΣΕΩΝ

Το πλαίσιο για τα TGL, TGM και TGS είναι κατάλληλο για κάθε εργασία, ανεξάρτητα από το εάν η υπερκατασκευή είναι κλούβα, ψυγείο ή  μουσαμάς ενώ τόσο η ποικιλία των διαθέσιμων μεταξονίων, όσο και η διαμόρφωση του πλαισίου καθιστά τη δουλειά του κατασκευαστή του αμαξώματος ευκολότερη. Ανεξάρτητα από τη χωρητικότητα, τον αριθμό των αξόνων και το μεταφορικό έργο, το TGL διαθέτει ελαστικά 17,5 «. Ανάλογα με τη διαμόρφωση, οι παραλλαγές με διάμετρο ελαστικών 19,5 ιντσών είναι διαθέσιμες για τα μοντέλα TGM και TGS. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά διατάξεων αξόνων κατάλληλων για τον αντίστοιχο σκοπό τους στις τρεις σειρές μοντέλων. Το μοντέλο TGL διατίθεται μόνο ως σχεδιασμός δύο αξόνων. Μπορεί να είναι εφοδιασμένο με ανάρτηση φύλλων ή ανάρτηση αέρα στον πίσω άξονα. Το πλαίσιο TGM διατίθεται σε εκδόσεις δύο και τριών αξόνων καθώς και με τη δυνατότητα πλήρους αερανάρτησης. Για το μοντέλο TGM, το πιθανό φορτίο εμπρός άξονα κυμαίνεται από, ανάλογα με τον αριθμό των αξόνων και τη χωρητικότητα, έως 6,3 t ή έως 7,5 t. Το μοντέλο TGS διαθέτει την πιο μεγάλη ποικιλία εκδόσεων με πλαίσιο δύο, τριών και τεσσάρων αξόνων, ή ακόμα και ως τράκτορας δύο ή τριών αξόνων. Είναι επίσης δυνατό να αυξηθεί το φορτίο στον μπροστινό άξονα του TGS έως και 8,5 t ενώ διαθέσιμο είναι και το σύστημα MAN HydroDrive, για χρήση σε δρόμους που απαιτούν υψηλότερη πρόσφυση.

MAN TGL, TGM και TGS (5)

Ο ασφαλής και άνετος χειρισμός των μοντέλων TGM και TGS γίνεται ακόμα καλύτερος από το ενεργό σύστημα διεύθυνσης MAN ComfortSteering. Προσαρμοσμένο στην οδηγική κατάσταση, υποστηρίζει τις κινήσεις διεύθυνσης του οδηγού, ελέγχοντας και προσαρμόζοντας ηλεκτρονικά τη ροπή διεύθυνσης. Αυτό σημαίνει ότι το φορτηγό θα παραμείνει σταθερό στον ανοιχτό δρόμο και σε υψηλότερες ταχύτητες, και ταυτόχρονα ιδιαίτερα ευέλικτο στους χειρισμούς σε χώρους φόρτωσης.

MAN TGL, TGM και TGS (4)

Για τις αστικές διανομές, οι συνδυασμοί ημιρυμουλκούμενων με βάση τις σειρές TGL και TGM αντιπροσωπεύουν μια οικονομική, εναλλακτική λύση. Ανάλογα με τον τύπο χρήσης, διατίθενται ως 8, 12, 15 ή 18 τόνων με διάφορα μεταξόνια και τρεις παραλλαγές καμπίνας (CC, FN, FM). Η MAN δεν προσφέρει αυτούς τους τράκτορες κατευθείαν από τη γραμμή παραγωγής, αλλά τις προσαρμόζει, μέσω του τμήματος MAN Individual. ειδικά για το μεταφορικό έργο που προορίζονται. Επιπλέον, η στενή συνεργασία και η συνεχής επικοινωνία με τους πιο συνηθισμένους κατασκευαστές αμαξωμάτων επιτρέπει στη MAN να εξετάσει τις απαιτήσεις που ο κατασκευαστής αμαξώματος τοποθετεί στο βασικό όχημα κατά τη διαδικασία παραγγελίας και παράδοσης και να κάνει προσαρμογές ενώ βρίσκεται ακόμη στη φάση ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει ότι οι κατασκευαστές αμαξώματος δεν χρειάζεται πλέον να παρεμβαίνουν με την καλωδίωση των φορτηγών στο εργοστάσιο, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο ζημιών και δυσλειτουργιών.

MAN TGL, TGM και TGS (3)

ΙΣΧΥΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Η οικογένεια κινητήρων Euro 6d, της σειρας D8 για χρήση στην ελαφριά έως μεσαία-βαριά διανομή, αποτελούν την ιδανική βάση για έναν αποτελεσματικό συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης. Η βασική έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα MAN D0834 4,6 λίτρων (διαθέσιμος μόνο για το TGL) παρέχει 160 hp και ροπή έως και 600 Nm. Η μεσαία έκδοση παρέχει 190 hp και 750 Nm, ενώ η ισχυρότερη έκδοση παρέχει ροπή 220 hp και 850 Nm. Η μεγαλύτερη έκδοση D083, εξακύλινδρη, χωρητικότητας 6,9 λίτρων παρέχει 250 hp και 1050 Nm και αποτελεί το βασικό επίπεδο απόδοσης για το MAN TGM. Διατίθεται επίσης σε εκδόσεις 290 hp με 1150 Nm και 320 hp με μέγιστη ροπή 1250 Nm. Ένας καταλυτικός μετατροπέας SCR με το πρόσθετο καύσιμο AbBlue και το αυτόματο σύστημα φίλτρου MAN CRT (Continuuous Regenerating Trap) χρησιμοποιούνται και για τους δύο κινητήρες προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές και να συμμορφωθούν με το πρότυπο Euro 6d. Τέλος, ο κινητήρας D26 είναι επίσης διαθέσιμος όταν το TGS χρησιμοποιείται για βαριά διανομή. Το εξακύλινδρο σύνολο των 12,4 λίτρων διατίθεται σε παραλλαγές εξόδου 430 hp, 470 hp και 510 hp και έρχεται αντίστοιχα με 2.200 Nm, 2.400 Nm ή 2.600 Nm ροπής.

Το αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο MAN TipMatic είναι διαθέσιμο για όλους τους κινητήρες. Για το τετρακύλινδρο D0834 στο TGL, υπάρχουν παραλλαγές 6 ταχυτήτων με ροπή εισόδου 850 Nm ή 1.000 Nm, ενώ το εξακύλινδρο D0836 στα μοντέλα TGL και TGM έχει σχεδιασμό 12 ταχυτήτων με ροπή εισόδου 1.250 Nm . Δύο κιβώτια ταχυτήτων 12 ταχυτήτων με 2.600 Nm ή 2.800 Nm ροπής εισόδου είναι διαθέσιμα χάρη στο D26 στο TGS. Οι λειτουργίες του κιβωτίου ταχυτήτων, προσαρμοσμένες ακριβώς στους κινητήρες, παρέχουν μεγαλύτερη απόδοση και άνεση στην οδήγηση. Αυτό καθιστά δυνατή την εκκίνηση οδήγησης σε αδράνεια ή αργή οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες ρελαντί ή σε αργή κίνηση κυκλοφορίας.

MAN Lions Coach FC BAYERN

saloni_digital_ MAGAZINE INSIDE PAGES_2020-12_FINAL-03

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις