Νέο Renault Express Van: Τίμιος εργάτης

Ένα πρακτικό και αποδοτικό ελαφρύ φορτηγό βασικών αναγκών από τη Renault, για επιχειρήσεις που αναζητούν το βέλτιστο όχημα με καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

banner-google-news

Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της Renault στην Ταγγέρη του Μαρόκου, το ολοκαίνουργιο Express Van ξεκίνησε πωλήσεις στην Ευρώπη τον περασμένο Απρίλιο αποτελώντας την οικονομική πρόταση τoυ Γάλλου κατασκευαστή στην κατηγορία των vanette’s.

Renault Express Van extra (1)

Διαθέτει δυναμική και στιβαρή εξωτερική σχεδίαση, που ταιριάζει απόλυτα με την υπόλοιπη μάρκα Renault ενώ την ίδια στιγμή οι διαστάσεις μαρτυρούν αφενός τις μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης και αφετέρου την άνετη διαβίωση στην καμπίνα των επιβατών.

Renault Express Van extra (5)

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Η σχεδιαστική ταυτότητα της Renault είναι εμφανής στο ισχυρό μπροστινό τμήμα του Express Van, που είναι εμπνευσμένο από το ολοκαίνουργιο Van Kangoo: ψηλή σχάρα και φαρδύ καπό, προστατευτικός μπροστινός προφυλακτήρας, φωτιστικά σώματα LED σχήματος C και μια εμβληματική μάσκα. Μια «ρευστή» πλευρική σχεδίαση στα φτερά και στις πόρτες, με ρέουσες γραμμές για ένα απρόσκοπτο σύνολο αισθητικά. Οι στιβαρές, οριζόντιες χειρολαβές των θυρών συνδυάζονται με το συνολικό οπτικό φινίρισμα ενώ ορισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά εξυπηρετούν επίσης μια λειτουργία, όπως τα προστατευτικά μαρσπιέ των θυρών και οι τροχοί 15″. Οι εξωτερικοί καθρέπτες παρέχουν εξαιρετική ορατότητα και η αεροδυναμική του καπό έχει τροποποιηθεί για να βελτιώσει τη ροή του αέρα και να βελτιστοποιήσει την απόδοση καυσίμου.

Στο μπροστινό μέρος, η υπερυψωμένη γραμμή του καπό κρύβει τους υαλοκαθαριστήρες, τα μπεκ ψεκασμού και τους μεντεσέδες.

RENAULT EXPRESS VAN (FJK)

ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Με διαστάσεις που δεν θυμίζουν κανένα άλλο φορτηγό στην αγορά, είναι εύκολο να φορτωθεί και διαθέτει μοντέρνο εσωτερικό με άφθονο χώρο αποθήκευσης και άνετα καθίσματα που είναι φτιαγμένα για να διαρκούν. Το ολοκαίνουργιο Express Van είναι η απάντηση της Renault στους πελάτες που αναζητούν χώρο και τα απολύτως βασικά. Πράγματι, με 1,91 m χώρου δαπέδου φόρτωσης, συρόμενη πλαϊνή πόρτα πλάτους 716 mm και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο έως 780 kg το Express Van κοιτάει στα μάτια των ανταγωνισμό. Παράλληλα, με πίσω πόρτες 2/3 – 1/3 για εξαιρετικά ευρεία πρόσβαση στο πίσω μέρος και τον υψηλότερο δυνατό όγκο φόρτωσης, από 3,3 m³ έως 3,7 m³ φαίνεται πως τίποτα δεν έχει να ζηλέψει η πρόταση της Renault από πολύ ακριβότερα οχήματα της κατηγορίας.

Renault Express (1)

Η κλούβα είναι εξοπλισμένη με τα απαραίτητα, για ασφαλή και εύκολη φόρτωση. Υπάρχουν έξι περιστρεφόμενοι κρίκοι πρόσδεσης στο πάτωμα και τέσσερις στα πλαϊνά τοιχώματα (προαιρετικά) καθώς και φωτισμός LED.

RENAULT EXPRESS VAN (FJK)

Προαιρετικά διατίθεται αντιολισθητικό ξύλινο πάτωμα ή ξύλινα πλαϊνά πάνελ, όπως απαιτείται.

Το ολοκαίνουργιο Express Van διαθέτει κάθετο προφυλακτήρα, ψηλή σχάρα, καπό με ραβδώσεις και ρευστές γραμμές για μια συνολική δυνατή εμφάνιση. Διαθέτει φώτα LED με την υπογραφή C-Shape της μάρκας Renault. Η κομψή σχεδίαση περιλαμβάνει ελκυστικά φινιρίσματα και χρωμιωμένες ανταύγειες που συνήθως θα περίμενε κανείς σε ένα ιδιωτικό αυτοκίνητο.

Renault Express (9)

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΜΠΙΝΑ

Το εσωτερικό έχει μοντέρνο σχεδιασμό με οριζόντιο ταμπλό που φιλοξενεί πολλούς πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους. Το ανθεκτικό ύφασμα στην ταπετσαρία, σε συνδυασμό με ένα καλά υποστηριζόμενο και άνετο κάθισμα συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης του οδηγού. Η επένδυση στις πόρτες και την οροφή φέρνει ένα πρόσθετο επίπεδο ενσωματωμένης αρμονίας. Οι τόνοι χρωμίου στο τιμόνι, στα χειριστήρια και στις εσωτερικές χειρολαβές των θυρών αναδεικνύουν τη λειτουργική σχεδίαση του ολοκαίνουργιου Express Van.

RENAULT EXPRESS VAN (FJK)

Υπάρχουν κομψά καθίσματα, με αυξημένη πλευρική στήριξη για το στήθος και τους ώμους και μεγάλα, μοντέρνα προσκέφαλα. Ο οδηγός μπορεί εύκολα να αλλάξει το ύψος (+/- 40 mm) και το μήκος (+/- 110 mm) του καθίσματός του καθώς και το ύψος της ζώνης ασφαλείας και του τιμονιού του. Για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική άνεση, το κάθισμα του οδηγού διατίθεται με προαιρετικό υποβραχιόνιο. Τέλος, η μόνωση από τους θορύβους έχει βελτιστοποιηθεί για τη μείωση της κόπωσης του οδηγού.

ΚΑΛΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Το Express Van παρουσιάζει μια σειρά από νέα βοηθήματα οδήγησης που αυξάνουν σημαντικά την οδηγική ασφάλεια και την ορατότητα του οδηγού στο περιβάλλον:

– Το Rear View Assist τοποθετείται πάνω από τις πίσω πόρτες δίνοντας στον οδηγό ορατότητα του περιβάλλοντος παρά τη συμπαγή δομή από λαμαρίνα. Η πίσω όψη εμφανίζεται σε μια οθόνη 5″ που βρίσκεται εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται ο καθρέφτης. Το σύστημα είναι συμβατό με σχάρα οροφής, ανάβει αυτόματα με την ανάφλεξη του van και λειτουργεί μέρα και νύχτα.

– Για ασφαλέστερους ελιγμούς, διατίθεται το Wide View Mirror. Ο κυρτός καθρέφτης βρίσκεται στο αλεξήλιο στην πλευρά του συνοδηγού. Δίνει στον οδηγό μια καθαρή εικόνα του τι συμβαίνει στο δεξί τυφλό σημείο παρά τη συμπαγή δομή από λαμαρίνα, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν διασχίζει κανείς μια διασταύρωση. Η γωνία θέασης αυξάνεται στις 30°.

– Η Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου ειδοποιεί τον οδηγό όταν άλλο όχημα βρίσκεται ακριβώς στο τυφλό σημείο. Ενεργό από 30 – 140 km/h, χρησιμοποιεί τέσσερις αισθητήρες κίνησης για να καλύψει και τις δύο πλευρές του οχήματος. Ανιχνεύει άλλα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών και φορτηγών.

– Αξίζει επίσης να αναφερθεί το Trailer Stability Assist. Συνδεδεμένο με το ESC, το σύστημα μειώνει την ταλάντευση του τρέιλερ, χωρίς να περιορίζει την ταχύτητα οδήγησης και βελτιώνει τον χειρισμό σε δύσκολες συνθήκες που προκαλούνται από πλευρικούς ανέμους ή συνθήκες δρόμου.

– Το Hill Start Assist συνδυάζεται με το ESC για να διατηρεί το όχημα ακίνητο για περίπου δύο δευτερόλεπτα όταν η κλίση είναι μεγαλύτερη από 3%. Στη συνέχεια απελευθερώνονται σταδιακά τα φρένα.

– Το Extended Grip (που σχετίζεται με ελαστικά παντός καιρού) βελτιώνει την πρόσφυση εκκίνησης στο ολοκαίνουργιο Express Van όταν οδηγείτε αργά και σε μαλακά εδάφη με χαμηλή πρόσφυση (εργασία, σκόνη, σκληρή άμμος, χιόνι, υγρό έδαφος κ.λπ. ). Ενεργό έως τα 50 km/h, βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει την πορεία του αντί να γλιστρήσει ή να βαλτώσει.

– Για πρόσθετη ασφάλεια σε αστικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους και για όρια ταχύτητας χωρίς άγχος, το ολοκαίνουργιο Express Van διαθέτει την τεχνολογία Cruise Control και Speed Limiter, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη μέσω κουμπιών στο τιμόνι.

Πιο απλό και ευκολότερο στους ελιγμούς

– Το μπροστινό/πίσω σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης βοηθά σε δύσκολους ελιγμούς υποδεικνύοντας ηχητικά την εγγύτητα ενός εμποδίου όταν είναι μεταξύ 1,2 m και 30 cm. Τέσσερις αισθητήρες στο μπροστινό και πίσω μέρος του οχήματος βοηθούν στην αποφυγή μικρών συγκρούσεων.

– Για ακόμη απλούστερους ελιγμούς στάθμευσης, το Express Van διαθέτει την κάμερα οπισθοπορείας που εμφανίζει οπτική απεικόνιση μέσω της οθόνης του συστήματος πολυμέσων.

Renault Express (8)

Το ολοκαίνουργιο Express Van κυκλοφορεί στην αγορά με βενζινοκινητήρες 1.3L 100 HP και πετρελαιοκινητήρες 1.5 Blue dCi 75 και Blue dCi 95, που εγγυώνται περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Όλοι αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Επίσης, μέρος της σειράς είναι ο κινητήρας Ecoleader Diesel 1.5 Blue dCi 75 που μπορεί να περιοριστεί στα 100 χλμ./ώρα για εγγυημένη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ανεξάρτητα από το στυλ του οδηγού (κέρδος 0,5 λίτρα/100 χλμ. και 12 γρ. CO2/χλμ.).

RENAULT EXPRESS VAN (FJK)Επιπλέον, το σύστημα Eco-Mode μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του ταμπλό και παρέχει έως και 12% περισσότερη οικονομία καυσίμου. Η «Ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων» λέει στον οδηγό τον βέλτιστο χρόνο αλλαγής ταχυτήτων για εξοικονόμηση έως και 5%.

Σημειωτέον ότι οι κινητήρες απαιτούν σέρβις κάθε 30.000 km ή δύο χρόνια, όποιο προηγηθεί και ανάλογα με τη συμπεριφορά των οδηγών στο δρόμο.