Νέο eActros 600: το πιο οικονομικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων της Mercedes-Benz Trucks

banner-google-news

Το ηλεκτρικό φορτηγό Mercedes-Benz με μπαταρία για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων είναι καθ’ οδόν. Η Mercedes-Benz Trucks θα παρουσιάσει την έκδοση του προηγούμενου eActros LongHaul στις 10 Οκτωβρίου 2023, με νέο σχεδιασμό και νέο όνομα: eActros 600
Η ονομασία 600 προέρχεται από τη χωρητικότητα της μπαταρίας σε κιλοβατώρες –όπως στο eActros 300/400 για τις εμπορευματικές μεταφορές διανομής. Η υψηλή χωρητικότητα της μπαταρίας και ο νέος, ιδιαίτερα αποδοτικός ηλεκτρικός κινητήριος άξονας που αναπτύχθηκε στο εσωτερικό, επιτρέπουν αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Χάρη στη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, το e-truck, που διατίθεται στην αγορά ως «New eActros 600», προορίζεται να είναι το πιο οικονομικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων από τη Mercedes-Benz Trucks σε σύγκριση με το συμβατικό πετρελαιοκίνητο Actros.

Mercedes-Benz Werke Wörth, Mannheim, Gaggenau und Kassel bereiten Serienfertigung des eActros 600 vor (Symbolbild – Produktion des eEconic) Mercedes-Benz plants in Wörth, Mannheim, Gaggenau and Kassel are preparing the series production of the eActros 600 (symbolic image – production of the eEconic)

Η σειρά παραγωγής του ηλεκτρικού φορτηγού έχει προγραμματιστεί για το 2024.

Karin Rådström, διευθύνουσα σύμβουλος Mercedes-Benz Trucks: «Το eActros 600, που παράγεται στο Wörth, είναι σε θέση να αντικαταστήσει την πλειοψηφία των πετρελαιοκίνητων φορτηγών στη σημαντική κατηγορία μεγάλων αποστάσεων, καθώς θέτει νέα πρότυπα όσον αφορά τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας. Προσφέρει επίσης τεράστιες δυνατότητες για τη μείωση των εκπομπών CO2. Είμαι πεπεισμένη ότι αυτό το φορτηγό θα είναι το νέο σημείο αναφοράς στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές».

Yaris Pürsün, επικεφαλής του Global Powersystems Operation Daimler Truck: «Με το eActros 600, το επίκεντρο της παραγωγής στα εργοστάσια της Mercedes-Benz Powersystems στο Mannheim, στο Kassel και στο Gaggenau στρέφεται όλο και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση. Ως εκ τούτου, αρχίσαμε να προετοιμαζόμαστε σε πρώιμο στάδιο, δημιουργώντας ένα δίκτυο παραγωγής και τεχνολογίας για εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης και είμαστε ήδη στη μέση της προετοιμασίας για τη σειρά παραγωγής της νέας γενιάς των ηλεκτρικών μας μονάδων».

Το eActros 600 θα παράγεται στην υπάρχουσα γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο παραγωγής Wörth.

Mercedes-Benz Trucks2

Σχετικά με το eActros 600

Μια νέα σχεδιαστική γραμμή για την καμπίνα του οδηγού του eActros 600 παίρνει στοιχεία από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο IAA και συνεχίζει με καθαρές γραμμές και αεροδυναμική σχεδίαση. Αναβαθμίζεται και το εσωτερικό.

Τρία πακέτα μπαταριών παρέχουν στο eActros 600 εγκατεστημένη συνολική χωρητικότητα άνω των 600 kWh σε σειρά παραγωγής και δύο ηλεκτροκινητήρες ως μέρος του νέου e-axle παράγουν συνεχή ισχύ 400 kW καθώς και μέγιστη ισχύ άνω των 600 kW. Εκτός από τη μονάδα τρακτέρ, η Mercedes-Benz Trucks θα παράγει επίσης άκαμπτες παραλλαγές του eActros 600 κατά την κυκλοφορία στην αγορά. Οι μηχανικοί ανάπτυξης της Mercedes-Benz Trucks σχεδιάζουν το eActros 600 έτσι ώστε το όχημα και τα εξαρτήματά του να πληρούν τις ίδιες απαιτήσεις ανθεκτικότητας με ένα συγκρίσιμο συμβατικό βαρύ Actros μεγάλων αποστάσεων. Αυτό σημαίνει 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα στο δρόμο σε μια περίοδο δέκα ετών.
Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στο eActros 600 χρησιμοποιούν τεχνολογία κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP)., που χαρακτηρίζονται από μεγάλη διάρκεια ζωής και περισσότερη αξιοποιήσιμη ενέργεια. Οι προγραμματιστές της Mercedes-Benz Trucks στοχεύουν οι μπαταρίες του eActros 600 παραγωγής να μπορούν να φορτίζονται από 20 έως 80 τοις εκατό σε πολύ λιγότερο από 30 λεπτά σε σταθμό φόρτισης με ισχύ περίπου ένα μεγαβάτ.