Η Mercedes-Benz Trucks δοκιμάζει ηλεκτρικά φορτηγά στη Φινλανδία

Αψήφησαν επιτυχώς το κρύο, τον πάγο και το χιόνι

banner-google-news

Οι μηχανικοί ανάπτυξης και δοκιμών της Mercedes-Benz Trucks δοκίμασαν τη λειτουργική ετοιμότητα των eActros LongHaul και eActros 300 κάτω από ακραίες συνθήκες σε θερμοκρασίες έως και μείον 25 βαθμούς Κελσίου.

Οι δοκιμές επικεντρώθηκαν ιδιαίτερα στις επιπτώσεις του υπερβολικού κρύου στον χειρισμό, την εργονομία και την άνεση. Εξέτασαν επίσης κριτήρια όπως η εκκίνηση και η προστασία των εξαρτημάτων κίνησης από χαμηλές θερμοκρασίες, η θερμική διαχείριση, η φόρτιση και η στιβαρότητα των αισθητήρων.

Οι εταιρείες μεταφορών θέτουν τις ίδιες απαιτήσεις για τα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία όπως και για αυτά με συμβατικούς κινητήρες ντίζελ. Ακόμη και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, όπως κρύο, πάγος και χιόνι, τα οχήματα πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους αξιόπιστα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι φετινές δοκιμές φορτηγών Mercedes-Benz στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας, αποδείχθηκαν για άλλη μια φορά σημαντικές δοκιμές αντοχής και στέφθηκαν με επιτυχία.

Kälte, Eis und Schnee erfolgreich getrotzt: Mercedes-Benz Trucks testet in Finnland Elektro-LkwCold, ice and snow successfully defied:  Mercedes-Benz Trucks tests electric trucks in FinlandΟι δοκιμές περιελάμβαναν οχήματα από διάφορες σειρές μοντέλων – συμπεριλαμβανομένων πρωτοτύπων του eActros LongHaul με ηλεκτρική μπαταρία, προγραμματισμένη σειρά για το 2024, και το eActros 300 με ηλεκτρική μπαταρία, καθώς και το συμβατικό Actros L με κινητήρα ντίζελ. Κάτω από ακραίες κλιματικές συνθήκες, όπως σε χιονισμένους και παγωμένους δρόμους, δυνατούς ανέμους και θερμοκρασίες έως και μείον 25 βαθμούς, η ομάδα ανάπτυξης και δοκιμών δοκίμασε τα μοντέλα προκειμένου να εξαγάγει πιθανά μέτρα για περαιτέρω βελτιστοποίηση.

Ο υπεύθυνος για τα τεστ των φορτηγών της  Mercedes-Benz δρ Christof Weberδήλωσε: «Η δοκιμή της γκάμας των προϊόντων μας κάτω από ακραίες χειμερινές συνθήκες είναι ουσιαστικό μέρος της εξέλιξης του οχήματός μας όσον αφορά τις εναλλακτικές κινήσεις. Οι εταιρείες μεταφορών πρέπει να μπορούν να βασίζονται στα ηλεκτρικά φορτηγά μας σε πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον οποιαδήποτε εποχή του χρόνου, όπως ακριβώς τα συμβατικά οχήματα».