MAN TGL 8.180 / Ψυγείο : Δεν τα φορτώνει στον… κόκορα!

Δείγμα υγιούς επιχειρηματικότητας αποτελεί αν μη τι άλλο η απόφαση της εταιρίας "Κοντοχρήστος" να επενδύσει σε νέα φορτηγά διανομών, βρίσκοντας την καταλληλότερη επιλογή στο "πρόσωπο" του νέου MAN TGL.

SHELL RIMULA PETROPOULOS 728×90

Κείμενο: Κώστας Σκαρμαλιωράκης, Φωτογραφίες: Αρχείο YouTruck

Η εταιρεία «Πτηνοτροφικές Επιχειρήσεις Ναυπάκτου Α.Ε.» συνεχίζοντας το επενδυτικό της πλάνο, αύξησε πρόσφατα τον στόλο της στα 21 ιδιόκτητα φορτηγά, προσθέτοντας 7 νέα φορτηγά – ψυγεία μάρκας MAN TGL.

Η ελληνική επιχείρηση τολμά κόντρα στην εποχή να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες για καθαρότερο περιβάλλον και μεγαλύτερη ασφάλεια στις μεταφορές καθώς τα νέα οχήματα είναι ότι πιο σύγχρονο τεχνολογικά έχει να επιδείξει η βιομηχανία του χώρου των φορτηγών-ψυγείων.

Με αφορμή την παράδοση των φορτηγών από την Papadakis Bros παρουσιάζουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του μικρού φορτηγού διανομών της MAN.

Σύγχρονη επιλογή

MAN TGL DSC_7601Το TGL αποτελούσε ανέκαθεν τη βάση της γκάμας φορτηγών της MAN και το «βαρύ πυροβολικό» της μάρκας στις αστικές διανομές. Εξυπηρετεί ένα ευρύ τονάζ από τους 7,5 έως και τους 12 τόνους, με ιδιαίτερα χαμηλό απόβαρο και υψηλά ωφέλιμα φορτία. Προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία 6κύλινδρων κινητήρων, φιλικούς προς το περιβάλλον (προδιαγραφές Euro 6), με απόδοση ισχύος από 150 έως 250 ίππους. Για ακόμα πιο οικονομική οδήγηση, ο κατασκευαστής προσφέρει προαιρετικά το αυτοματοποιημένο κιβώτιο MAN TipMatic (6τάχυτο ή 12τάχυτο), το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω ενός μοχλού στο τιμόνι. Επίσης είναι διαθέσιμα μηχανικά κιβώτια 6 και 9 σχέσεων.

Στο σύστημα ανάρτησης, το TGL μπορεί να εφοδιαστεί με την «παραδοσιακή» λύση των παραβολικών φύλλων που δεν απαιτούν συντήρηση και εξασφαλίζουν καλή άνεση και σταθερότητα. Εναλλακτικά μπορεί κανείς να τοποθετήσει πνευματική ανάρτηση στον πίσω άξονα που είναι κατάλληλη για την μεταφορά ευπαθών – εύθραυστων προϊόντων, επιτρέπει την ακριβή ρύθμιση του ύψους του σασί κάτι που είναι βολικό στις ράμπες φόρτωσης.

Εντυπωσιακά στοιχεία

Η εντελώς νέα γενιά TGL διαγράφει τα τελευταία τέσσερα χρόνια μια απόλυτα επιτυχημένη πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά φορτηγού. Έκανε ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2012 στο Ανόβερο ενώ πρόσφατα δέχθηκε κάποιες περιποιήσεις από τον κατασκευαστή, εν όψει του 2017.

MAN TGLDSC_7594Σχεδιαστικά το TGL εντυπωσιάζει με την αλλαγμένη εμπρόσθια όψη της καμπίνας, με τη νέα μάσκα, το νέο λογότυπο και τον νέο προφυλακτήρα που χωρίζεται σε τρία μέρη για μείωση του κόστους πιθανής επισκευής. Η βελτιωμένη αεροδυναμική σχεδίαση βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου ενώ σημαντικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως η νέα θέση των υαλοκαθαριστήρων εξυπηρετούν την καθημερινότητα του χρήστη. Στις αλλαγές που προστέθηκαν πρόσφατα οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα πιο τρισδιάστατο λογότυπο MAN πάνω σε μια μαύρη επιφάνεια.

MAN TGL8Τα διαθέσιμα μεγέθη καμπίνας είναι τα C, L και LX, στο εσωτερικό των οποίων είναι ανασχεδιασμένο και απόλυτα σύγχρονο. Κυριαρχούν οι διακοσμητικές λεπτομέρειες από «βουρτσισμένο» αλουμίνιο, οι χρωμιωμένες χειρολαβές των θυρών και φυσικά το νέο ταμπλό με τις καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, την ευκολία στη χρήση και τη λειτουργικότητα. Υπάρχουν φωτιζόμενοι διακόπτες νέας σχεδίασης ενώ μια ποικιλία κατάλληλα σχεδιασμένων χώρων αναλαμβάνει την αποθήκευση των μικροαντικειμένων του οδηγού.

Ένας καινοτόμος αυτόματος κλιματισμός διατηρεί τη θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας στα επιθυμητά επίπεδα με βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας όπως είναι η βελτίωση της ροής και της κατανομής του αέρα και ο μειωμένος θόρυβος.

Πλούσιος εξοπλισμός

MAN TGLDSC_7505Στην πρόσφατη ΙΑΑ του 2016 είχαμε την ευκαιρία να δούμε τις μικρές αλλά σημαντικές, νέες αλλαγές στο φορτηγό. Στα ηλεκτρονικά υπάρχει η νέα γενιά MAN BrakeMatic με ηλεκτρονικό σύστημα φρένων (EBS) και σύστημα υποβοήθησης φρένων (EBA). Στον βασικό εξοπλισμό έχουν προστεθεί οι αισθητήρες βροχής και η αυτόματη ρύθμιση των προβολέων. Στην καμπίνα υπάρχουν νέα καθίσματα, νέο τιμόνι και νέα συσκευή πλοήγησης. Νέες, πιο «ζεστές» χρωματικές αποχρώσεις δημιουργούν ένα εξαιρετικό περιβάλλον στην καμπίνα.

Ο χρήστης θα εκτιμήσει το χαμηλό ύψος φόρτωσης, το μεγάλο ωφέλιμο φορτίο, τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης και την εξαιρετική ικανότητα ελιγμών. Επιπλέον, το TGL είναι ιδιαίτερα φιλικό στις υπερκατασκευές, με την δομή του πλαισίου να επιτρέπει οικονομικές λύσεις υπερκατασκευών με πλήρη εκμετάλλευση του ωφέλιμου μήκους.

MAN TGL9Με το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ως δυνατότητα του προαιρετικού εξοπλισμού ο οδηγός μπορεί να χειριστεί το Tempomat και το Bremsomat καθώς και το ραδιόφωνο / το CD, χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι. Αναπόσπαστο τμήμα αυτού του νέου προϊόντος είναι η κεντρική οθόνη στο Cockpit, στην οποία καταδεικνύονται οι επιλεγμένες λειτουργίες. Με μια ματιά, ο οδηγός του οχήματος λαμβάνει τις σημαντικότερες πληροφορίες που χρειάζεται για έναν οικονομικό τρόπο οδήγησης.

Η νέα γενιά του EfficientCruise® επιτρέπει πλέον και την προνοητική οδήγηση. Με τη διακριτική επέμβαση στην επιλογή ταχυτήτων που αποσκοπεί στη μείωση της κατανάλωσης δεν αποφεύγονται μόνο μεγάλες διακοπές στη ροπή, αλλά ο οδηγός απολαμβάνει έτσι και μια ιδιαίτερα αρμονική οδηγική αίσθηση. Απλώς επιλέγει την επιθυμητή ταχύτητα και ρυθμίζει ένα από τα τέσσερα επίπεδα των διαθέσιμων ορίων ταχύτητας (ECO Level I – IIII).

Τα ΜΑΝ της Ναυπάκτου

MAN TGL3Σημειώνουμε καταρχάς ότι πρόκειται για φορτηγά κατηγορίας Euro 6 C, τελευταίο επίπεδο ρύπων φορτηγού ΜΑΝ στην Ελλάδα, με κινητήρα 180 ίππων, ροπής 700 Nm και 6άρι σασμάν ZF. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι οι ενισχυμένες του αναρτήσεις, μπροστά με παραβολικά ελατήρια και με φόρτιση άξονα που φτάνει τους 4 τόνους. Πίσω, υπάρχουν επίσης παραβολικά ελατήρια και φόρτιση άξονα 5,6 τόνων. Με αυτές τις αναρτήσεις και άξονες, το συγκεκριμένο μοντέλο δίνει τεχνικό μικτό βάρος 8.800 κιλών και το ωφέλιμο πάνω στο σασί ανέρχεται στους 5,3 τόνους, ιδιαίτερα υψηλό για την κατηγορία του. Το μεταξόνιο του φορτηγού είναιστα 3.600 χιλ. με πίσω πρόβολο 1.925 χιλ. και εξωτερικό πλάτος καμπίναςστα 2.240 χιλ., διαστάσεις που επιτρέπουν στον οδηγό να μανουβράρει με σχετική ευκολία, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα ένα άνετο και λειτουργικό χώρο οδήγησης.

MAN TGLDSC_7583Για τα δρομολόγια μεταξύ πόλεων και στους αυτοκινητόδρομους, το TGL μπορεί να κινηθεί μέχρι τα 90 χιλιόμετρα, στα όρια δηλαδή του κόφτη (89+1) με σταθερότητα στο δρόμο και με τη σιγουριά ενός αποτελεσματικού συστήματος πέδησης που περιλαμβάνει το MAN BrakeMatic, το ABS, το ASR και το ESP για την αποφυγή ανατροπής. Στον εξοπλισμό της καμπίνας περιλαμβάνεται το ΜΑΝ Tronic (ο υπολογιστής του αυτοκινήτου), αποδοτική κλιματιστική μονάδα, αερόσουστο κάθισμα οδηγού, ποιοτικές επενδύσεις στα καθίσματα, ενδείξεις στο ταμπλό στα ελληνικά, πλούσιοι αποθηκευτικοί χώροι κ.α.
Να σημειώσουμε, ότι ο θάλαμος είναι της Lamberet, με ψυκτικό μηχάνημα Thermoking V-600 MAX. Στο πίσω μέρος του θαλάμου έχει ενσωματωθεί πόρτα φόρτωσης, εύκολης λειτουργίας για φορτοεκφορτώσεις παλετών μάρκας Anteo (ιταλικής κατασκευής).

Οι εν λόγω ψυκτικοί θάλαμοι μπορούν να διατηρούν τα προϊόντα στη σωστή θερμοκρασία, ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες, δημιουργώντας ακόμα πιο ασφαλείς συνθήκες μεταφοράς, φροντίζοντας την διατήρηση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων που παράγουν τα «Κοτόπουλα Ναυπάκτου Κοντοχρήστος».

Τεχνικά χαρακτηριστικά ψυκτικού θαλάμου LAMBERET

* Ενισχυμένο πάτωμα αποτελούμενο από αντιολισθητική επίστρωση gelcoat χρώματος γκρι, πολυεστέρα, μονωμένο από υγρασία κοντραπλακέ θαλάσσης και πολυουρεθάνη. Στο πάτωμα επίσης τοποθετούνται ξύλινες εγκάρσιες ενισχύσεις ανά 35 cm, επίσης μονωμένες με πολυεστέρα.

* Μία υδρορροή στο δεξί εμπρός εσωτερικό τμήμα του πατώματος.

* Ενίσχυση εμπρόσθιου πάνελ και οροφής με χωνευτές ενισχύσεις για το ψυκτικό μηχάνημα.

* Εσωτερική επένδυση με προφίλ αλουμινίου σχήματος L για προστασία από παλέτες ύψους 250 mm στα πλαϊνά τοιχώματα και 220 mm στις πίσω πόρτες.

* Ενισχυμένο πλαίσιο πίσω πορτών από ανοξείδωτο 55 mm, κατάλληλο για συχνές φορτώσεις σε ράμπες.

* Δύο (2) ανοξείδωτες μπάρες κλειδώματος.

* Δύο (2) φώτα εσωτερικά, χωνευτά τεχνολογίας LED, με διακόπτη στην καμπίνα οδηγού.

* Βοηθητικό πλαίσιο (ψευδοπλαίσιο) στο χρώμα του αυτοκινήτου.

* Πάχος ελάσματος ψευδοπλαισίου 5 mm με ειδική ενίσχυση ακόμη 5 mm στο πίσω μέρος για την υδραυλική πόρτα, βαμμένο στο χρώμα του αυτοκινήτου.

* Λάστιχα πρόσκρουσης στον θάλαμο, της LAMBERET από ενισχυμένο καουτσούκ.

* Ενισχυμένη μόνωση κατά ATP κατηγορίας FRC, με συντελεστή θερμοπερατότητας Κ=0,346 W/m2K.

* Άγκιστρα ασφάλισης πόρτας σε ανοιχτή θέση.

* Μία (1) πλαϊνή πόρτα στο δεξιό πάνελ (από την μεριά του συνοδηγού) με εσωτερικά χωνευτούς μεντεσέδες, πλαϊνή σκάλα πρόσβασης με κουρτίνα διατήρησης ψύξης από PVC.

* Συρταρωτή σκάλα για πρόσβαση στο θάλαμο από τις πίσω πόρτες.

* Υδραυλική πόρτα ANTEO, τύπου F3RE10, συρταρωτή στον οπίσθιο πρόβολο ανυψωτικής ικανότητας 1000 Kg, με πλατφόρμα αλουμινίου και προειδοποιητικά φώτα λειτουργίας.

* Ψυκτικό μηχάνημα THERMO KING τύπου V 600 MAX 20 (κίνηση από συμπιεστή που τοποθετείται στο όχημα και με τριφασικό ηλεκτροκινητήρα), καταγραφικό θερμοκρασιών Touch Print και μαγνητικούς διακόπτες απενεργοποίησης του μηχανήματος στην πλαϊνή πόρτα.

Αυτός είναι ο όμιλος εταιριών «Κοντοχρήστος»

MAN TGLDSC_7528Η εταιρεία «Γρηγόρης Κοντοχρήστος & ΣΙΑ ΟΕ» ιδρύθηκε το 1994, ενώ μετά από μια επιτυχημένη πορεία 7 ετών ιδρύθηκε η Ανώνυμη Εταιρεία «Πτηνοτροφικές Επιχειρήσεις Ναυπάκτου A.E.» Σήμερα ο όμιλος εταιρειών «Κοντοχρήστος» απασχολεί περίπου 150 εργαζομένους. Λειτουργεί με πλήρη καθετοποιημένη παραγωγή διαθέτοντας πτηνοτροφικές μονάδες, εργοστάσιο ζωοτροφών, πτηνοσφαγείο, εργαστήριο επεξεργασίας κοτοσκευασμάτων, τυποποιητήριο και ιδιωτικό στόλο φορτηγών διανομής και διάθεσης. Βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη και ακολουθεί ένα επενδυτικό σχέδιο προκειμένου να ικανοποιήσει τις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς σε πτηνοτροφικά προϊόντα, που να αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας διατροφής του σύγχρονου Έλληνα.

Η παραγωγή

 

Η παραγωγική δυναμικότητα του πτηνοσφαγείου ανέρχεται σε 65.000 πτηνά εβδομαδιαίως των οποίων η διάθεση στην αγορά πραγματοποιείται μέσω επιλεγμένων συνεργατών (κρεοπωλεία, ψητοπωλεία κ.α.) και την αλυσίδας με διακριτικό τίτλο «ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΟΝΤΟΧΡΗΣΤΟΣ» που αριθμεί σήμερα 26 καταστήματα σε 25 πόλεις της Ελλάδας και βρίσκεται υπό την εποπτεία της «Γρηγόρης Κοντοχρήστος & ΣΙΑ ΟΕ».

Η διατροφή των κοτόπουλων αποτελείται από 65% καλαμπόκι και είναι πιστοποιημένο από τον Agrocert. Οι διαδικασίες καθόλα τα στάδια της παραγωγής είναι πιστοποιημένα κατά ISO:22000:2005 από την TUV AUSTRIA HELLAS. Το κοτόπουλο της εταιρίας είναι βραβευμένο για την γεύση και την ποιότητα του με δύο αστέρια από το International Taste & Quality Institute που εδρεύει στις Βρυξέλλες.

Οι εγκαταστάσεις

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΠρόσφατα ολοκληρώθηκε επένδυση ύψους 1.700.000 € που αφορά την αερόψυξη. Η επένδυση στη νέα τεχνολογία της αερόψυξης πραγματοποιήθηκε στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας που βρίσκονται λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Ναύπακτο, μέσω επέκτασης των υπαρχόντων κτιριακών εγκαταστάσεων κατά 700 τετραγωνικά μέτρα, και μέσω αγοράς νέου εξοπλισμού, με τα πιο σύγχρονα μηχανήματα αερόψυξης, τεμαχισμού, αποστεώσεως και συσκευασίας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAΟι κύριες εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται σε έναν χώρο 23.000 τ.μ. στη θέση «ΣΑΪΤΑ» της κτηματικής περιφέρειας του Δ.Δ. Μανάγουλης του Δήμου Δωρίδος του Νομού Φωκίδος. Η εταιρεία διαθέτει:

4 ιδιόκτητα πτηνοτροφεία στη θέση Γαλατάς της Δ.Ε. Χάλκειας, 1 πτηνοτροφείο στο Δένδρο Ναυπάκτου, 3 πτηνοτροφεία στην Δ.Ε. Ευπαλίου Δωρίδος, 1 στην Αμπελιά Ιωαννίνων και 1 στη Βελβίνα Ναυπάκτου. Παράλληλα, διατηρεί συνεργασίες με 5 ιδιωτικά πτηνοτροφεία στην Άρτα, 2 στα Ιωάννινα, 1 στην Δ.Ε. Ευπαλίου και 1 στη θέση Γαλατάς της Δ.Ε. Χάλκειας.  Η συνολική παραγωγική δυναμικότητα των παραπάνω πτηνοτροφείων  είναι 3.180.000 κοτόπουλα ετησίως, εκ των οποίων το 50% παράγεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις.

Οι «Πτηνοτροφικές Επιχειρήσεις Ναυπάκτου Α.Ε.» γνωρίζοντας άριστα και παρακολουθώντας συνεχώς τις εξελίξεις και τάσεις της αγοράς, επενδύουν με προγραμματισμό προκειμένου να διατηρήσουν αλλά κυρίως να διευρύνουν την θέση τους στην αγορά του κοτόπουλου.

 

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ
Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!