Η LIQUI MOLY σπάει το ρεκόρ ετήσιου τζίρου του μισού δισεκατομμυρίου ευρώ

banner-google-news
Η LIQUI MOLY ξεπέρασε για πρώτη φορά το μισό δισεκατομμύριο ευρώ σε κύκλο εργασιών. «Με τον τρόπο αυτόν επιτύχαμε έναν σημαντικό στόχο για το 2017», δήλωσε ο Ernst Prost, Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας που εξειδικεύεται στα λάδια κινητήρων και τα πρόσθετα. «Και η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμη.» Με το μισό δισεκατομμύριο, η LIQUI MOLY υπερδιπλασίασε τον ετήσιο τζίρο της μέσα στα τελευταία οκτώ χρόνια.
Πέρυσι, ο τζίρος της εταιρείας ήταν 489 εκατομμύρια ευρώ. Το ότι ήδη από τις αρχές Δεκεμβρίου ξεπεράσαμε τα 500 εκατομμύρια ευρώ οφείλεται επίσης σε έναν ασυνήθιστα δυναμικό Νοέμβριο. Συνήθως, αυτόν τον μήνα η ζήτηση υποχωρεί. Ωστόσο, φέτος, όχι μόνο δεν αντιμετωπίσαμε χαμηλούς τζίρους, αλλά τον Νοέμβριο σημειώσαμε με 51,4 εκατομμύρια ευρώ ένα νέο μηνιαίο ρεκόρ.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για την επιτυχία μας. Από τη μια, παρά την ήδη πολύ ισχυρή θέση μας στην αγορά, ο τζίρος αυξήθηκε στην εγχώρια αγορά μας τη Γερμανία και στην Αυστρία πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο. Και από την άλλη, οι εξαγωγικές δραστηριότητες αναπτύσσονται ευρέως. Στο πλαίσιο αυτό, ξεχωρίζουν κυρίως δύο χώρες: η Ρωσία και η Κίνα.
Η Ρωσία είναι κατά παράδοση η σημαντικότερη εξαγωγική αγορά της LIQUI MOLY. Τα τελευταία χρόνια, ο τζίρος μας είχε πράγματι υποχωρήσει εκεί. Η κρίση της Κριμαίας, η ουκρανική κρίση, η οικονομική κρίση και η κατάρρευση του ρουβλιού άφησαν τα αποτυπώματά τους στα νούμερα. Τώρα πλέον, η δραστηριότητα στη Ρωσία όχι μόνο έχει ανακάμψει, αλλά έχει ήδη αγγίξει την προηγούμενη τιμή ρεκόρ προ της κρίσης. Η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή τζίρου είναι η Κίνα, όπου η LIQUI MOLY κατάφερε να αυξήσει τα νούμερά της μέσα στους πρώτους έντεκα μήνες κατά περισσότερο από 50% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Αυτές οι επιδόσεις κάνουν τον Ernst Prost να ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Η LIQUI MOLY καταγράφει κάθε χρόνο αυξανόμενους τζίρους και αυτό στο πλαίσιο της οργανικής ανάπτυξης χωρίς τις εξαγορές. Ο Ernst Prost δηλώνει: «Δεν χρειαζόμαστε δεκανίκια, αναπτυσσόμαστε με τις δικές μας δυνάμεις. Ο λόγος είναι ότι προσφέρουμε τα σωστά προϊόντα, τη σωστή ποιότητα και τη σωστή εξυπηρέτηση.»