Κοινοπραξία για την προώθηση του φυσικού αερίου με συμμετοχή της Scania

banner-google-news

Μια κοινοπραξία που ονομάζεται «BioLNG EuroNet» ανακοίνωσε τη δέσμευσή της για την περαιτέρω επέκταση του ΥΦΑ (υγροποιημένου φυσικού αερίου) ως καυσίμου οδικών μεταφορών σε όλη την Ευρώπη με νέες υποδομές που θα πρέπει να εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία και την μαζική υιοθέτηση.

Η κοινοπραξία, η οποία απαρτίζεται από τις Shell, Disa, Scania, Osomo και Iveco, θα αναλάβουν χωριστές δραστηριότητες, με στόχο 2.000 επιπλέον φορτηγά LNG στο δρόμο, 39 πρατήρια υγρών καυσίμων LNG και την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής BioLNG στις Κάτω Χώρες.

Οι σταθμοί LNG Retail θα αποτελέσουν μέρος ενός πανευρωπαϊκού δικτύου και θα κατασκευαστούν στο Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, την Πολωνία και την Ισπανία. Οι σταθμοί θα βρίσκονται περίπου κάθε 400 χλμ. κατά μήκος των διαδρόμων του κεντρικού οδικού δικτύου από την Ισπανία στην ανατολική Πολωνία.

«Το LNG είναι ένα ολοένα και πιο προσιτό καύσιμο για τα βαρέα οχήματα που θα το καταστήσουν σημαντική πηγή ενέργειας καθώς ο τομέας των μεταφορών εξελίσσεται», δήλωσε ο Istvάν Kapitány, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Shell Retail. «Η Shell δεσμεύεται να προσφέρει στους πελάτες μας ενέργεια με μειωμένο CO2 και οι νέοι σταθμοί LNG Retail είναι ένα σημαντικό κομμάτι του παζλ. Ανυπομονώ να δω αυτό το σημαντικό δίκτυο σταθμών να έχει ευρεία αποδοχή απο τους ευρωπαίους αυτοκινητιστές τα επόμενα χρόνια. «

Η μονάδα bioLNG θα παράγει 3000 MT / έτος και θα χρησιμοποιεί βιομεθάνιο που παράγεται από απόβλητα. Αυτό θα πωλείται στους τελικούς χρήστες μέσω του δικτύου ΥΦΑ.

«Αυτό το πρόγραμμα καλύπτει τους σταθμούς ανεφοδιασμού, την παραγωγή βιοκαυσίμων και τις επιδοτήσεις που είναι απαραίτητες για τους προοδευτικούς πελάτες να επενδύσουν στα φορτηγά, παρά το επιπλέον αρχικό κόστος», δήλωσε ο Jonas Nordh, Διευθυντής Sustainable Transport Solutions, Scania. «Αν και το ΥΦΑ που μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 20% περίπου, είναι ευρύτερα διαθέσιμο σήμερα, το βιοαέριο, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 περισσότερο από 90%, μπορεί να αναμειχθεί όλο και περισσότερο με το φυσικό, καθώς η παραγωγή βιοαερίου αυξάνεται».

Το EuroNet έχει την επιθυμία να προωθήσει την επέκταση του ΥΦΑ, ως καυσίμου οδικών μεταφορών σε ολόκληρη την Ευρώπη ακόμη περισσότερο στο μέλλον.