Κίνηση ΜΑΤ από την MAN με το TGE

Εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών κάτω από τους 7,5 τόνους πραγματοποιεί η MAN, εκμεταλλευόμενη την συνεργασία της με την VW.

banner-google-news

Κείμενο:Κώστας Σκαρμαλιωράκης

Την επέκταση της γκάμας οχημάτων της κάτω από τους 7,5 τόνους – από όπου ξεκινούσε μέχρι σήμερα- αποφάσισε και ανακοίνωσε η γερμανική κατασκευάστρια εταιρία φορτηγών. Αυτό θα το κάνει από το 2017 (η παραγωγή ξεκινά τον Απρίλιο) με ένα νέο ελαφρύ φορτηγό που φέρει την ονομασία TGE και θα επιτρέψει στη μάρκα να προσφέρει στους πελάτες της κάθε πιθανή έκδοση οχήματος από τους 3 έως τους 44 τόνους. Όπως ακριβώς δηλαδή κάνει εδώ και χρόνια ο όμιλος Daimler με την Mercedes-Benz.

Το νέο MAN TGE θα κατασκευάζεται σε ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια της Ευρώπης, την μονάδα παραγωγής του νέου VW Crafter στην Πολωνία και όπως θα έχετε καταλάβει τα δύο αυτοκίνητα θα είναι σχεδόν πανομοιότυπα. Η τεχνογνωσία της VW στην κατασκευή τέτοιων οχημάτων παίζει εδώ καθοριστικό ρόλο και εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα. Παρά τον ίδιο σχεδιασμό, για το TGE έχουν προβλεφθεί κάποιες ιδιαίτερες λεπτομέρειες με στόχο να εναρμονίσουν το όχημα με την “φορτηγατζίδικη” αισθητική που “πρέπει” να αποπνέει, βάσει των υπόλοιπων προϊόντων της γκάμας. Εκτός από τις εκδόσεις βαν και αυτές για την μεταφορά προσωπικού (κόμπι), σταδιακά θα προστεθούν εκδόσεις σασί και pick up. Τα TGE Van, σε τρία μήκη αμαξώματος και ισάριθμα ύψη οροφής θα προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως τα 18,3 κυβικά μέτρα ενώ χαρακτηριστικό των δυνατοτήτων του οχήματος είναι πως το ωφέλιμο φορτίο στην έκδοση των 3,5 τόνων ανέρχεται στα 1.500 κιλά.

Οι ομοιότητες με το Crafter είναι φυσικό να συνεχίζονται και στα μηχανικά μέρη, με δίλιτρους κινητήρες Euro 6 να αναλαμβάνουν την κίνηση των εκδόσεων του TGE. Τέσσερις είναι οι διαθέσιμες επιλογές ισχύος από τους 102 έως τους 177 ίππους ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον εμπρόσθιο ή στον οπίσθιο άξονα ή και σε τους δύο (4×4) ανάλογα την έκδοση. Την γραμμή κίνησης συμπληρώνουν μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων ή προαιρετικά ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.

Η MAN υπόσχεται κορυφαίο TCO (Total cost of Ownership) αλλά και την υποστήριξη του πελάτη με πρωτοποριακές παροχές όπως συστήματα τηλεματικής και ειδικές εφαρμογές που βοηθούν το έργο του οδηγού.

Τέλος, πλούσιος αναμένεται να είναι ο βασικός εξοπλισμός του TGE, ανεξαρτήτως έκδοσης, με πολλά ηλεκτρικά “καλούδια” και σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ξεχωρίζουν το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης με λειτουργία “city” για χαμηλές ταχύτητες και η κάμερα οπισθοπορείας με ευρυγώνια κάλυψη.

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!