Ιστορική πρωτιά, ελληνικά φορτηγά πλοία να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια

banner-google-news

Οι καθυστερήσεις στα λιμάνια, η συμφόρηση που παρατηρείται σε αυτά, και η αδυναμία των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να καλύψουν τη ζήτηση για μεταφορά φορτίων, έχουν σοβαρές συνέπειες για την εφοδιαστική αλυσίδα.

Μεγάλοι όμιλοι, προκειμένου να αποφύγουν τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις των εμπορευμάτων τους λόγω έλλειψης ελεύθερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (container vessels), προχώρησαν σε ναυλώσεις φορτηγών πλοίων.

Οι Έλληνες εφοπλιστές διαδραματίζουν και σε αυτό το κομμάτι σημαντικό ρόλο. Ο Πέτρος Παππάς έκανε την αρχή με την Star Bulk, η οποία άρχισε να   μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια με φορτηγό πλοίο. Πρόκειται για ένα capesize φορτηγό χωρητικότητας 175.000 τόνων dw. Έχει μεταφορική ικανότητα 1.400 εμπορευματοκιβωτίων. Ιστορική πρωτιά, όπως επισημαίνουν διεθνείς αναλυτές.

Επιπλέον, δύο handysize φορτηγά, τα οποία ναύλωσε η CocaCola για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, είναι ελληνικών συμφερόντων. Πρόκειται για τα Aphrodite M της Empire Bulkers του Σταμάτη Μόλαρη και το Weco Lucilia C της ΑΜ Νομικός.