Η πρώτη εμπορική χρήση του αυτόνομου T-pod απο την DB Schenker

Η DB Schenker και η Einride ξεκίνησαν την πρώτη εμπορική χρήση ενός T-pod – ένα ηλεκτροκίνητο αυτόνομο φορτηγό – σε μονάδα της DB Schenker στο Jönköping της κεντρικής Σουηδίας. Το T-pod θα κινείται συνεχώς απο και προς μια αποθήκη, ανοίγοντας το δρόμο για μια βιώσιμη μετάβαση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

«Εμείς στη Schenker εργαζόμαστε με πλήρη ταχύτητα προς μια βιώσιμη και καινοτόμο εφοδιαστική. Η αυτόνομη οδήγηση θα γίνεται όλο και πιο σημαντική. Μαζί με την Einride, θέλουμε να φέρουμε στο άμεσο μέλλον το πρώτο αυτόνομο, πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό σε δημόσιους δρόμους και έτσι να θέσουμε νέα πρότυπα για την εφοδιαστική του αύριο», δήλωσε ο Jochen Thewes, Διευθύνων Σύμβουλος της DB Schenker.

«Οι βαριές οδικές μεταφορές είναι υπεύθυνες για ένα σημαντικό μέρος των παγκόσμιων εκπομπών CO2. Αντικαθιστώντας το ντίζελ με την ηλεκτρική ενέργεια  , μειώνουμε τις εκπομπές CO2 κατά 90%. Είμαστε ευχαριστημένοι που η DB Schenker επέλεξε να είναι μέρος αυτής της επανάστασης, «αναστατώνοντας» μια τεράστια, παγκόσμια αγορά «, δήλωσε ο Robert Falck, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Einride.

einride

Το T-pod της Einride δεν διαθέτει καμπίνα οδηγού, αλλά ελέγχεται και μπορεί να τηλεχειρίζεται από έναν χειριστή, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά. Χωρίς την καμπίνα  του οδηγού επιτυγχάνεται μικρότερο όχημα, αυξημένη χωρητικότητα φόρτωσης, μεγαλύτερη ευελιξία, χαμηλότερο κόστος παραγωγής, χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και βελτιστοποιημένη κατανάλωση ενέργειας, επιτρέποντας στο T-pod να λειτουργεί μόνο με μπαταρίες.

Ένας στόλος T-pods μπορεί να συντονιστεί από ένα ευφυές σύστημα δρομολόγησης, βελτιστοποιώντας τον χρόνο παράδοσης, τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την κατανάλωση ενέργειας, καθιστώντας τις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων όσο το δυνατόν πιο αποδοτικές.

Οι Einride και DB Schenker ξεκίνησαν τη συνεργασία τους τον Απρίλιο. Η συμφωνία περιλαμβάνει τον πιλότο στο Jönköping και μια επιλογή για επιπλέον πιλότους σε διεθνές επίπεδο.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ