Η MAN παρουσίασε camper παραλλαγές του TGE

Το BMC (Κέντρο Τροποποίησης Λεωφορείων) αποκάλυψε την ιδέα του campervan λέγοντας ότι η αρχική ώθηση προήλθε από τις «επεκτάσεις του MAN TGE στο όχημα BF3, ως συνοδεία οχημάτων που εκτελούν βαριές μεταφορές και επίσης λειτουργούν ως όχημα για ανάπαυση του πληρώματος». Ανεξάρτητα από το πώς αυτά τα οχήματα χρησιμοποιούνται σε ένα εργασιακό πλαίσιο, είναι επίσης πιθανό το MAN TGE να χρησιμοποιηθεί ως όχημα αναψυχής.

Πριν από 90 χρόνια, η MAN παρουσίασε το πρώτο «Van Σαββατοκύριακου» στο κοινό σε έκθεση οχημάτων. Εκείνη την εποχή, όπως και σήμερα, είναι κυρίως οχήματα με μεμονωμένες επεκτάσεις που βγαίνουν απο τη γραμμή παραγωγής  στο Plauen, είτε ως οχήματα για αθλητικές λέσχες, VIP λεωφορεία, τουριστικά λεωφορεία για μουσικούς ή απλώς ως αυτοκινούμενα.

man_tge camper (6)

Τώρα η ΜΑΝ αποκαλύπτει τα τελευταία της «μικρά αυτοκινούμενα». Και τα δύο πρωτότυπα χρησιμοποιούν το MAN TGE 4×4 με βασικό μεταξόνιο και υψηλή οροφή ως βάση τους.

Τα οχήματα κινούνται απο έναν κινητήρα diesel 1.968cc με 177bhp. Ενώ το πρώτο πρωτότυπο ακολουθεί τη βασική ιδέα της μεταβλητότητας για ένα όχημα διπλής χρήσης για δύο άτομα, η δεύτερη παραλλαγή χαρακτηρίζεται απο την κλασική διάταξη των μόνιμα εγκατεστημένων εσωτερικών επίπλων.

man_tge camper (9)

Ο κύριος λόγος είναι ότι το διπλό σύστημα, με αφαιρούμενα έπιπλα που μπορούν να τοποθετηθούν σε διαφορετικές τοποθεσίες, απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται περισσότερο για αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής με ακριβό εξοπλισμό από ό,τι  σε όσους πραγματικά ταξιδεύουν σε αυτοκινούμενο για τις διακοπές τους. Ή, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, το MAN TGE μπορεί να μεταφέρει εξοπλισμό εργασίας και  το Σαββατοκύριακο  να φορτώνεται με ποδήλατα βουνού ή αερόστατα.

«Με τη δεύτερη μελέτη μας έχουμε κάνει ένα βήμα παραπάνω για να δείξουμε τι ακριβώς μπορεί να κάνει το BMC. Εδώ, δίπλα στο χώρο της τουαλέτας, έχουμε τοποθετήσει μια  οροφή που ανυψώνεται που κανονικά τοποθετείται μόνο σε μικρότερα οχήματα. Αποδεικνύουν την ικανότητά μας και την εμπειρία μας στην εξατομίκευση των οχημάτων », δήλωσε ο Heinz Kiess, Senior Sales Sales & Marketing στο Κέντρο Τροποποίησης Λεωφορείων.

Η ρύθμιση ύψους του πλαισίου και τα ελαστικά εκτός δρόμου, που εξασφαλίζουν περαιτέρω αύξηση της απόστασης από το έδαφος, λαμβάνουν υπόψη τον  χαρακτήρα των δύο οχημάτων. Επιπλέον, αυτή η τροποποίηση παρέχει σημαντική βελτίωση στις συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Όταν εξοπλίζονται έτσι, και οι δύο παραλλαγές δείχνουν την εμπειρία του BMC όσον αφορά την προσαρμογή και βελτιστοποίηση των οχημάτων MAN.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ