Η MAN επιταχύνει την εξέλιξη της γκάμας φορτηγών με στόχο τους μηδενικούς ρύπους

banner-google-news

Η παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών βαρέως τύπου στο Μόναχο έχει προγραμματιστεί τώρα να ξεκινήσει ήδη από τις αρχές του 2024 με την άμεση παράδοση των αρχικών 200 μονάδων. Αυτό το διάστημα είναι σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η MAN παρουσίασε πρόσφατα στη Νυρεμβέργη ένα πρωτότυπο, σχεδόν παραγωγής, νέο ηλεκτρικό φορτηγό στο κοινό. Εκτός από τους νέους κινητήρες χωρίς εκπομπές ρύπων, η MAN αναπτύσσει ολοκληρωμένες λύσεις eMobility που προετοιμάζουν τους πελάτες για χρήση οχήματος σε πρώιμο στάδιο. «Πρέπει να οδηγήσουμε την ηλεκτροκίνηση του στόλου μας ακόμη πιο γρήγορα. Ωστόσο, θα επιτύχουμε να ενισχύσουμε την ηλεκτροκίνηση μόνο εάν υποστηρίξουμε τους πελάτες μας στη μετάβασή τους και τους πείσουμε να το κάνουν. Για το σκοπό αυτό, δημιουργούμε ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις», εξηγεί ο Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus.

Εκτός από την επιτάχυνση της αύξησης της ηλεκτρικής κινητικότητας, ο κατασκευαστής επαγγελματικών οχημάτων εντείνει την έρευνά του για την κινητικότητα υδρογόνου. Για το σκοπό αυτό, ο Βαυαρός υπουργός-πρόεδρος Markus Söder και ο υπουργός Οικονομικών της Βαυαρίας Hubert Aiwanger παρουσίασαν δέσμευση χρηματοδότησης 8,5 εκατομμυρίων ευρώ για το έργο «Βαυαρικός Στόλος» (Bayernflotte). Το 2024, τα φορτηγά MAN με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου πρόκειται να αποδείξουν την καταλληλότητά τους σε πέντε πελάτες στη Βαυαρία ενώ τέτοια φορτηγά αναμένεται να χρησιμοποιηθούν σε επιλεγμένους τομείς εφαρμογής και μόνο όταν θα υπάρχει επαρκές «πράσινο» υδρογόνο και η αντίστοιχη υποδομή, κάτι που θα συμβεί πολύ μετά το 2030 σύμφωνα με τους ανθρώπους της MAN.