Φορτηγά Mercedes με κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων

banner-google-news

Οι νέοι κινητήρες ΟΜ 470 (10,7λτ.) και ΟΜ 471 (12,8λτ.) από την 1η Ιουλίου του 2016 είναι πλέον σε θέση να κάνουν χρήση και πολλαπλών εναλλακτικών τύπων βιοκαυσίμων όπως τα HVO, BTL, GTL και CTL, με βάση τα όσα προβλέπει το πρότυπο prEN 15940.

Προκειμένου να διασφαλίσουν πως οι υπερσύγχρονοι κινητήρες που υιοθετούνται από τη νέα γενιά των φορτηγών οχημάτων της Mercedes-Benz, είναι απόλυτα συμβατοί με τη χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμου εκτός του πετρελαίου κίνησης, οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας έχουν διεξάγει εξαντλητικές δοκιμές τόσο στο… εργαστήριο όσο και πραγματικές συνθήκες χρήσης.

Από την στιγμή που, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει το πρότυπο «prEN 15940», οι εν λόγω τύποι καυσίμου που ως επί το πλείστον προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές, πληρούν τα χαρακτηριστικά του πετρελαίου κίνησης, δεν τίθεται το παραμικρό πρόβλημα στην χρήση τους και από τους νέους κινητήρες των φορτηγών της Mercedes-Benz, οι οποίοι φυσικά καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους. Παράλληλα, η διαδικασία καύσης του καυσίμου εντός του κινητήρα, οι σωληνώσεις και γενικότερα το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου των νέων κινητήρων της Mercedes-Benz Trucks, δεν απαιτείται να υποστεί την παραμικρή τροποποίηση.

Το ίδιο μάλιστα ισχύει και για διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του κινητήρα, τον καθαρισμό του φίλτρου μικροσωματιδίων αλλά και την εγγύηση που συνοδεύει το όχημα. Τέλος, απαράλλαχτη παραμένει η αποδιδόμενη ισχύς και ροπή των εν λόγω μηχανικών συνόλων.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε πως η Mercedes-Benz Trucks προσφέρει από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους την πρώτη γενιά των κινητήρων ΟΜ 470 και ΟΜ 471 καθώς και τους μικρότερους σε χωρητικότητα ΟΜ 936 και ΟΜ 934, με δυνατότητα χρήσης εναλλακτικών τύπων καυσίμου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως τα «Υδρογονοκατεργασμένα Φυτικά Έλαια», πιο γνωστά ως «HVO».