Η ζήτηση μειώθηκε σε όλα τα τμήματα εκτός από τα λεωφορεία και τα πούλμαν. Με εξαίρεση τη Γαλλία (+1,6%), όλες οι σημαντικές αγορές συρρικνώθηκαν κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου: Γερμανία (-7,6%), Ισπανία (-5,9%) και Ιταλία (-4,0%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο η αγορά εμπορικών οχημάτων της Ε.Ε. μειώθηκε κατά 8,9% σε 308.350 μονάδες. Η Ισπανία (-12,8%), η Γερμανία (-7,6%), η Γαλλία (-3,6%) και η Ιταλία (-3,5%) σημείωσαν φέτος μείωση της ζήτησης για επαγγελματικά οχήματα.
Τα στοιχεία για τον Φεβρουάριο δείχνουν πτώση στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για δεύτερο συνεχή μήνα (-4,0%), αν και με βραδύτερο ρυθμό απ’ ό,τι τον Ιανουάριο. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της Ε.Ε. σημείωσαν αρνητική ανάπτυξη τον Φεβρουάριο: Ιταλία (-6,2%), Ισπανία (-5,9%), Γερμανία (-3,8%). Αντίθετα η Γαλλία παρουσίασε καλύτερη απόδοση απ’ ό,τι τον Φεβρουάριο του 2019 (+3,0%).
Κατά τους δύο πρώτους μήνες η ζήτηση φορτηγών της Ε.Ε. μειώθηκε κατά 7,1 %. Καθεμία από τις μεγαλύτερες αγορές της Ε.Ε. παρουσίασε χειρότερη εικόνα απ’ ό,τι το προηγούμενο έτος. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-13,2%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (-4,4%), τη Γερμανία (-3,4%) και τη Γαλλία (-2,9%).

ΝΕΑ ΒΑΡΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ (HGV) 16 ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ

Τον Φεβρουάριο η ζήτηση για νέα βαριά φορτηγά συνέχισε την πτωτική πορεία που είχε ξεκινήσει το περασμένο καλοκαίρι, σημειώνοντας τον όγδοο συνεχή μήνα μείωσης σε αυτόν τον τομέα (-19,3%). Τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά μεταξύ των τεσσάρων βασικών αγορών της Ε.Ε., με την Ιταλία να παρουσιάζει αύξηση (+10,6%), ενώ η Γερμανία (-21,6%) και η Γαλλία (-15,4%) υπέστησαν διψήφιες απώλειες.

Τους δύο μήνες του έτους οι εγγραφές νέων βαρέων φορτηγών μειώθηκαν σε όλες τις κύριες αγορές της Ε.Ε., ενώ η Γερμανία (-24,0%) και η Γαλλία (-14,8%) παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση. Αυτό έφερε συνολικά στην Ε.Ε. 38.004 βαρέα φορτηγά ταξινομημένα, ή 20,6% λιγότερο από τους δύο πρώτους μήνες του 2019.

ΝΕΑ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ (MHGV) ΑΝΩ ΤΩΝ 3,5 ΤΟΝΩΝ

Τον δεύτερο μήνα του 2020 οι νέες ταξινομήσεις φορτηγών στην Ε.Ε. μειώθηκαν κατά 18,2%, ως αποτέλεσμα της επιβράδυνσης της ζήτησης βαρέων φορτηγών. Μεταξύ των κύριων αγορών της Ε.Ε. η Γερμανία (-20,6%) και η Γαλλία (-13,6%) ακολούθησαν αυτή την αρνητική τάση, σημειώνοντας διψήφιες μειώσεις. Από την άλλη οι εγγραφές φορτηγών αυξήθηκαν τον Φεβρουάριο στην Ιταλία (+9,7%) και στην Ισπανία (+0,6%). Η Ιρλανδία σημείωσε αύξηση 6,64% με 257 μονάδες που πουλήθηκαν, έναντι 241 την ίδια περίοδο του 2019.
Κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων μηνών του 2020, 46.295 νέα φορτηγά ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μειωμένα κατά 18,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Καθρεφτίζοντας την παρουσία που είχαν στα βαριά φορτηγά, η Γερμανία (-20,5%) και η Γαλλία ((-13,0%) κατέγραψαν τις μεγαλύτερες απώλειες. Ακολουθούν η Ισπανία (-8,5%) και η Ιταλία (-1,2%).
Οι ταξινομήσεις φορτηγών (HGV) για την Ιρλανδία τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά 101,36% (592 μονάδες έναντι 294 το 2019). Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εγγραφών μετά την ανακοίνωση του BREXIT, αποκαθιστώντας την εμπιστοσύνη στις επιχιρήσεις εν γένει.

ΝΕΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΜΑΝ

Τον Φεβρουάριο 2020 οι συνολικές ταξινομήσεις λεωφορείων και πούλμαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν 3,1% υψηλότερες απ’ ό,τι τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η Γερμανία (+33,6%), η Γαλλία (+32,1%) και η Ιταλία (+26,7%) σημείωσαν σταθερή ανάπτυξη κατά τον δεύτερο μήνα του 2020. Ωστόσο η ζήτηση για νέα λεωφορεία και πούλμαν μειώθηκε σημαντικά στην Ισπανία (-41,5%) τον Φεβρουάριο.
Από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο η ευρωπαϊκή αγορά λεωφορείων και πούλμαν επεκτάθηκε κατά 4,6%, με συνολικά 5.738 νέα οχήματα σε ολόκληρη την Ε.Ε. Η ζήτηση αυξήθηκε στη Γαλλία (+29,4%), στην Ιταλία (+19,9%) και στη Γερμανία (+ 12,8%), ενώ η Ισπανία σημείωσε πτώση (-21,7%) σε σύγκριση με την περυσινή περίοδο. Στην Ιρλανδία οι αριθμοί αυξήθηκαν ελαφρώς (13%, 92 μονάδες έναντι 81).

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ