Έτοιμη η MAN για την 66η ΙΑΑ 2016

banner-google-news

Λίγους μήνες πριν την μεγάλη έκθεση επαγγελματικών οχημάτων του Ανόβερο, ο Γερμανός κατασκευαστής μας δίνει μια γεύση του τι θα παρουσιάσει.

 

E-mobility: Η μεγάλη εμπειρία της εταιρίας στην παραγωγή υβριδικών οχημάτων της επιτρέπει να σχεδιάζει το άμεσο μέλλον της με λύσεις που θα βασίζονται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια. Τα εντελώς ηλεκτρικά λεωφορεία της μάρκας αναμένεται να μπουν στην παραγωγή μέχρι το 2020, με τις πρώτες δοκιμές να ξεκινούν προς το τέλος του 2018. Σύμφωνα με το πλάνο, πριν από το 2030 τα ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία θα κατέχουν το 50% των πωλήσεων στην κατηγορία οχημάτων μηδενικών ρύπων. Στην ΙΑΑ 2016 η MAN θα παρουσιάσει λύσεις για την φόρτιση των οχημάτων και την αποθήκευση της ενέργειας.

Lion’s City: Η MAN διαθέτει μια πλήρη γκάμα αστικών λεωφορείων που βασίζεται στο επιτυχημένο Lion’s City, με ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες οι οποίοι μεταξύ άλλων χρησιμοποιούν εναλλακτικούς τύπους καυσίμου. Η γκάμα περιλαμβάνει υβριδικές εκδόσεις, εκδόσεις με φυσικό αέριο και biodiesel και στο εξής εκδόσεις που θα κινούνται με υδρογονωμένο φυτικό καύσιμο. Επίσης, στις διαθέσιμες επιλογές προστίθεται το νέο αυτόματο κιβώτιο DIWA6 της Voith. Όλες οι εκδόσεις Euro 6 των αστικών λεωφορείων εξοικονομούν έως και 10% καύσιμο, έχουν μικρότερο βάρος (άρα μεγαλύτερο ωφέλιμο) ενώ υιοθετούν τεχνολογία φωτισμού στο εσωτερικό της καμπίνας τους.

Τουριστικά λεωφορεία: Απαρτία θα έχουν τα τουριστικά λεωφορεία MAN και Neoplan στην φετινή έκθεση. Η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα EfficientCruise, EfficientRoll και AttentionGuard έχει αποτελέσει πρώτο μέλημα του κατασκευαστή, με τα δύο πρώτα να συνεπικουρούν στην μείωση της κατανάλωσης έως και 6%. Το τρίτο «παρακολουθεί» την κούραση του οδηγού, και σε συνδυασμό με τα Lane Guard System και Electric Brake Assist καθιστούν ακόμα πιο ασφαλή τα εν λόγω λεωφορεία.
Εν τω μεταξύ, η πλειοψηφία των τουριστικών λεωφορείων MAN και Neoplan έχουν εναρμονιστεί στον κανονισμό που επιβάλει την παραχώρηση χώρου για δύο αναπηρικά καρότσια στο θάλαμο επιβατών καθώς και σχετική ευκολία πρόσβασης στους ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες.
Τέλος, στο άμεσο μέλλον, ο κινητήρας D2676 LOH Euro 6 (420 ίπποι) θα αντικαταστήσει τον D2066 LOH (400 ίπποι).