Χατ τρικ για Scania : To R450 απέσπασε το βραβείο «Green Truck»

banner-google-news

Το Scania R450 κερδίζει το βραβείο «Green Truck 2019» και ανακηρύσσεται το πιο αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον επαγγελματικό όχημα στην κατηγορία του. Αυτή η νίκη αποτελεί για τη Scania ένα χατ τρικ, για την τρίτη συνεχόμενη νίκη της στο διαγωνισμό.

Το Green Truck 2019 είναι μια γερμανική δοκιμή σύγκρισης καυσίμων που διοργανώνεται από τα  περιοδικά ειδικού τύπου VerkehrsRundschau και Trucker και επικεντρώνεται στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Δεκατρία οχήματα ανταγωνίστηκαν για τον τίτλο.

Το Scania R 450 σημείωσε τη χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου 23,25 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα, τις χαμηλότερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (CO2e) 738 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και την υψηλότερη μέση ταχύτητα 80,42 χλμ / ώρα στην ίδια διαδρομή μήκους 353 χιλιομέτρων.

«Είναι τιμή για τη Scania να λαμβάνει αυτό το βραβείο ειδικά, καθώς είναι η τρίτη συνεχόμενη νίκη μας. Το βραβείο «Green Truck 2019″ ενισχύει αυτό που οι πελάτες μας σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη βιώσει: ότι το Scania R 450 είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό φορτηγό », λέει ο Alexander Vlaskamp, επικεφαλής της Scania Trucks.

Το μερίδιο αγοράς της Scania στην Ευρώπη έχει επίσης σημειώσει επιτυχία, με υψηλό ρεκόρ 19,1% που σημειώθηκε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Ένα άλλο αυτοκίνητο της Scania, το Scania G 410, κατέλαβε την τρίτη θέση στο  τεστ  περιβαλλοντικής κατάταξης, με μέση κατανάλωση 24,02 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (CO2e) 762 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

green-truck-logo-368x600

Τα συμμετέχοντα φορτηγά στο διαγωνισμό έπρεπε να ρυμουλκήσουν ένα δοκιμαστικό trailer ,με το συνολικό βάρος να φτάνει τους 32 τόνους, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος. Επιπλέον, η απόδοση του κινητήρα είχε καθοριστεί να μην υπερβαίνει τους 500 ίππους (hp). Οι συμμετέχοντες προσαρμόστηκαν, με εκδόσεις εως 450 hp αποδεικνύοντας ότι είναι η πιο οικονομική απόδοση  για τη μεταφορά.

«Το περιβαλλοντικό βραβείο πηγαίνει στο Södertälje για τρίτη φορά στη σειρά. Ενα καλό σερί ,το οποίο ασφαλώς ορισμένοι ανταγωνιστές θα προσπαθήσουν να σπάσουν το 2020! «, Σημειώνει ο VerkehrsRundschau.