Ανανεωμένο MAN TGX D38 για το 2016

Ανανεωμένο MAN TGX D38 για το 2016

Με ανανεωμένο εξοπλισμό θα προσφέρει στο εξής στους πελάτες της το TGX D38 η MAN. Πρόκειται για το φορτηγό-ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας το οποίο συγκεντρώνει χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην κορυφαία απόδοση σε χαμηλές στροφές, καθώς και στη διατήρηση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας σε χαμηλά επίπεδα.

Ήδη από το περασμένο καλοκαίρι το TGX D38 έρχεται με μια νέα γενιά κιβωτίων MAN TipMatic TX στη γραμμή κίνησης και με νέες λειτουργίες όπως ο συνδυασμός του EfficientCruise με το EfficientRoll. Η MAN έχει πουλήσει περισσότερα από 9000 φορτηγά με το «έξυπνο» cruise control, που λαμβάνει υπόψη πληροφορίες GPS προκειμένου να συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου περίπου κατά 6%. Τώρα, στα μοντέλα του 2016 η μάρκα βελτιώνει το συγκεκριμένο σύστημα στον τομέα της προ-ρύθμισης της ταχύτητας ενώ ενσωματώνεται ο έλεγχος της λειτουργίας του EfficientRoll, δηλαδή της δυνατότητας του φορτηγού να ρολάρει «στη νεκρά» και να κινείται εκμεταλλευόμενο την ορμή του.

Με βάση την επιθυμητή ταχύτητα που επιλέγεται από τον οδηγό, το EfficientCruise επιτρέπει τη ρύθμιση σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα της απόκλισης από την προκαθορισμένη ταχύτητα, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το τι θέλει να πετύχει ο οδηγός.
Η κορυφαία σειρά φορτηγών TGX D38 είναι φτιαγμένη για εξαιρετικά αποδοτικό μεταφορικό έργο μεγάλων αποστάσεων χάρη αφενός στον κινητήρα με υπερσυμπίεση δύο σταδίων και τη διάθεση της μέγιστης ροπής από μόλις 930 σ.α.λ. και αφετέρου στη γενιά κιβωτίου ταχυτήτων MAN TipMatic TX που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις υψηλές ροπές που παράγει ο κινητήρας D38. Εν τω μεταξύ η υψηλή αναλογία μετάδοσης ακόμα και στη μικρότερη σχέση επιτρέπει την αργή οδήγηση και τους ελιγμούς χωρίς επιπλέον φθορές στον συμπλέκτη.

Οι νέοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών άνεσης που σχετίζονται με τη γραμμή κίνησης. Για παράδειγμα, χάρη σε έναν αισθητήρα κλίσης, το σύστημα μετάδοσης επιλέγει πάντα τη σωστή σχέση για οδήγηση σε ανηφόρα ή κατηφόρα και ανάλογα το φορτίο του φορτηγού. Επίσης, η νέα λειτουργία «Active Driveline Damping» βοηθά τον οδηγό να κινηθεί ομαλά κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες εξουδετερώνοντας τους κραδασμούς στη γραμμή κίνησης.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
Στον βασικό εξοπλισμό του φορτηγού προστίθεται στο εξής και το σύστημα έκτακτης πέδησης (Emergency Braking Assistant) που επιδρά αυτόματα στο σύστημα πέδησης του φορτηγού όταν διαπιστώνει πως επίκειται σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα. Ο σχετικός κανονισμός της ΕΕ που επιβάλει τη χρήση του συστήματος έχει δύο στάδια εφαρμογής. Το πρώτο στάδιο βρίσκεται ήδη σε ισχύ από τον Νοέμβριο του 2015 ενώ τα κριτήρια του δεύτερου σταδίου θα είναι υποχρεωτικά από τον Νοέμβριο του 2018, κριτήρια τα οποία ήδη πληροί το σύστημα της MAN.

Πλέον, στην περίπτωση του απότομου φρεναρίσματος δεν ενεργοποιούνται μόνο τα φώτα των φρένων αλλά και τα αλάρμ, τα οποία αναβοσβήνουν γρήγορα.
Νέο είναι το σύστημα διατήρησης της πορείας (Lane Guard System) το οποίο χρησιμοποιεί κάμερα τελευταίας τεχνολογίας. Αυτή επιτρέπει με μεγαλύτερη ακρίβεια την ανίχνευση των λωρίδων και περιορίζει τις αδικαιολόγητες προειδοποιήσεις.

ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ
Κατά τη διάρκεια του 2016 το εμπρόσθιο τμήμα των TGS και TGX θα φέρει νέα φωτιστικά σώματα που θα ενσωματώνουν φώτα ημέρας τύπου LED. Ο πελάτης θα μπορεί επίσης να παραγγείλει το φορτηγό του με τη δυνατότητα αυτόματου συστήματος φωτισμού το οποίο στη λειτουργία «Auto» επιλέγει -με τη βοήθεια αισθητήρων- το πότε θα ενεργοποιήσει ή θα απενεργοποιήσει τα φώτα ανάλογα το φυσικό φως.

Ειδικά για το TGX η MAN εισάγει στις Euro 6 εκδόσεις μερικές αισθητικού τύπου διαφοροποιήσεις περιορισμένης έκτασης, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό μέρος του φορτηγού.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ
  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • MAN
Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!