Αγωνιστικός γίγαντας με απίστευτη ευελιξία

banner-google-news

Το αγωνιστικό φορτηγό του Jochen Hahn – επίτιμος καλεσμένος του YouTruck Fiesta 2013- ζυγίζει 5.500 κιλά, αντίστοιχο με το βάρος ενός Αφρικανικού ελέφαντα. Ο κινητήρας ξεπερνά και τις επιδόσεις των θρυλικών F1 turbo κινητήρων της δεκαετίας του ‘80, εάν μπορούσαν να συγκριθούν με βάση τη ρύθμιση αγώνων. Αυτά τα δεδομένα δημιουργούν μια ορισμένη γοητεία, η οποία γρήγορα μετατρέπεται σε ενθουσιασμό, βλέποντας τα φορτηγά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Φορτηγών σε δράση. Ένας από τους πιο πετυχημένους οδηγούς αγώνων τα τελευταία χρόνια, ο Jochen Hahn, στηρίζεται σε αμορτισέρ BILSTEIN.

O Jochen Hahn και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Φορτηγών

Jochen Hanh

Οι αγώνες φορτηγών είναι ένα σχετικά νέο άθλημα που προέρχεται από τις ΗΠΑ το 1980. Αυτό το μεγάλο γεγονός που αφορά τους γρήγορους γίγαντες, έγινε γρήγορα δημοφιλές σε όλη την Ευρώπη και το 1985, το πρώτο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Φορτηγών έλαβε χώρα. Από το 1994, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου FIA, πραγματοποιεί τους αγώνες. Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Φορτηγών στη σημερινή του μορφή υπάρχει εδώ και 10 χρόνια. Ο Jochen Hahn είναι ένας από τους πιο πετυχημένους και διάσημους οδηγούς του είδους. Οδηγεί γρήγορα φορτηγά από 2006 και διεκδικούσε το βάθρο του νικητή μέχρι το 2009. Κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα από το 2011 μέχρι το 2013 και ήταν δεύτερος το 2014. Στο τρέχον πρωτάθλημα, ο 42χρονος οδηγός είναι στη δεύτερη θέση μετά από τέσσερις από τους εννέα αγώνες.

Αμορτισέρ αερίου BILSTEIN Modular Damper System (MDS)

Εκτός από το ταλέντο του στη οδήγηση γρήγορων φορτηγών και τη μακρόχρονη εμπειρία του, ο Hahn βασίζεται σε πρώτης ποιότητας υλικά. Το 2015, το αγωνιστικό του φορτηγό στήθηκε από το μηδέν, βασιζόμενο σε ένα MAN TGS 18.480 και εξοπλισμένο με ειδικά σχεδιασμένα αμορτισέρ πίεσης αερίου της σειράς BILSTEIN MDS για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Άλλωστε, οι σωστές επιδόσεις είναι απαραίτητες, όχι μόνο για τις ευθείες αλλά και στις πολλές στροφές που συναντάμε στις Ευρωπαϊκές διαδρομές αγώνων όπως το Nürburgring, το Red Bull Ring και το Hungaroring. Συνεπώς, το πρωτάθλημα διεξάγεται σε διαδρομές που προορίζονται για πολύ μικρότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Το σύστημα BILSTEIN Modular Damper System (MDS) είναι επίσης σχεδιασμένο για ελαφρύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα ενός ή δυο τόνων. Ακόμα κι έτσι, το MDS έχει δώσει πολλά εξαρτήματα για τα εξατομικευμένα αμορτισέρ αλουμινίου. Σ’ αυτή την περίπτωση ωστόσο, οι 14 mm ράβδοι εμβόλων, ειδικά κατασκευασμένοι από την ομάδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της BILSTEIN, είναι ένα εντυπωσιακό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό.

1.100 άγρια άλογα!

 

Το αγωνιστικό φορτηγό του Jochen Hahn έχει επίσης πολλή δύναμη. Όσοι είναι εξοικειωμένοι με τα μοντέλα της MAN, μπορούν να συμπεράνουν ότι ένα TGS 18.480 συνήθως πωλείται με 480 ίππους. Χάρη στις πολυάριθμες τροποποιήσεις στον κινητήρα, ο «αγωνιστικός ελέφαντας» του Hahn φτάνει σχεδόν τους 1.100 ίππους και η ροπή έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Ακριβώς 1 Nm ανά κιλό, το οποίο αντιστοιχεί σε 5,500 Nm.

www.bilstein.gr

www.facebook.com/bilsteingr