Υπεγράφη σύμβαση για τμήμα του ΒΟΑΚ μήκους 22,5 χλμ.

Από τον κόμβο Χερσονήσου στο Ηράκλειο έως τη Νεάπολη στο Λασίθι

banner-google-news

Υπεγράφη στις 23 Απριλίου σύμβαση που αφορά τμήμα του ΒΟΑΚ από τον κόμβο Χερσονήσου στο Ηράκλειο έως τη Νεάπολη στο Λασίθι, μήκους 22,5 χλμ. Είναι προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 90 εκατ. θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Καραγιάννης δήλωσε ότι «το έργο πραγματοποιείται μέσω ΣΔΙΤ και η σύμβαση θα έχει διάρκεια 30 χρόνια».

Ως προς τα υπόλοιπα τμήματα, έκανε γνωστό ότι «στις 8 Μαΐου θα έχουμε δεσμευτικές προσφορές και για το μεγάλο έργο της Παραχώρησης, Χανιά–Ηράκλειο, μήκους 157 χλμ. Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 1,75 δισ. ευρώ και έχουμε εξασφαλίσει χρηματοδότηση 600 εκατ. ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ και 200 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο μεγάλο αυτό έργο έχουμε εντάξει και ήδη ωριμάζουμε και το τμήμα Κίσσαμος–Χανιά ως προαίρεση».

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, ανέρχεται σε 2,5 δισ. ευρώ, ενώ «ο νέος ΒΟΑΚ θα αποτελεί τον τελευταίο και πλέον απαιτητικό μεγάλου μήκους Αυτοκινητόδρομο που θα υλοποιηθεί στην χώρα».

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο αντιπρόεδρος Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της ΙΝΤΡΑΚΑΤ Αλέξανδρος Εξάρχου, ο διευθύνων σύμβουλος του Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης και εκτελεστικό μέλος ΔΣ και γεν. δ/ντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που είναι εκ των αρχικών μετόχων, Εμμανουήλ Μουστάκας και ο διευθύνων αύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις ΑΕ Γιώργος Συριανός.