Volvo FE Electric για τη σουηδική αλυσίδα super market ICA

Η Volvo Trucks προμηθεύει ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό στον κορυφαίο λιανοπωλητή της Σουηδίας, ICA Sweden, καθώς ξεκινά τη μετάβασή του προς τις ηλεκτρικές μεταφορές. Το φορτηγό θα παραδώσει αγαθά ψύξης στην περιοχή της Στοκχόλμης. Εκτός από το ότι δεν χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα, το όχημα θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση των επιπέδων θορύβου και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

banner-google-news

Το νέο Volvo FE Electric θα τεθεί σε κυκλοφορία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 και θα λειτουργεί στις καθημερινές εργασίες μεταφοράς της ICA. Αυτή η παράδοση σηματοδοτεί το σημαντικό πρώτο βήμα στη συνεργασία μεταξύ της Volvo Trucks και της ICA, που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2020, η οποία θα εντοπίσει ηλεκτρικές λύσεις για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της μεταφοράς εμπορευμάτων.

Προκειμένου να εντοπιστούν κατάλληλες διαδρομές για εξηλεκτρισμό, οι ειδικοί της ICA και της Volvo Trucks έχουν μελετήσει από κοινού παραμέτρους όπως χωρητικότητα φορτίου, κύκλους οδήγησης, λύσεις εμβέλειας και κατασκευής αμαξώματος για τη βελτιστοποίηση των περιοχών χρήσης του νέου ηλεκτρικού φορτηγού στις λειτουργίες της ICA.

volvo-ica (1)

«Μαζί με την ICA, έχουμε αναλύσει αρκετές διαδρομές μεταφοράς στο σουηδικό δίκτυο εφοδιαστικής τους, με την υποστήριξη του προσομοιωτή ηλεκτρικής εμβέλειας της Volvo Trucks. Η κοινή χρήση και η ανάλυση λεπτομερών δεδομένων ήταν ζωτικής σημασίας για τον υπολογισμό της κατανάλωσης ενέργειας για τις μεταφορές – συμπεριλαμβανομένης της φόρτωσης και της εκφόρτωσης – σε πραγματικές διαδρομές και σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, και έτσι εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης για τις καθημερινές αναθέσεις μεταφοράς της ICA,» εξηγεί ο Johan Larsson, Volvo Trucks Διευθυντής Ηλεκτρικών Λύσεων.

Το πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό Volvo με εντολή της ICA δεν απαιτεί επιπλέον φόρτιση κατά τη διάρκεια της ημέρας για τη συγκεκριμένη διαδρομή του, γεγονός που καθιστά εύκολη την αντικατάσταση του τρέχοντος οχήματος με ηλεκτρικό μοντέλο.

Η ICA Sweden και η Volvo Trucks έχουν εκτεταμένη εργασιακή εμπειρία για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των επιχειρήσεων τους. Ο Όμιλος ICA έχει θέσει έναν στόχο για τη σουηδική θυγατρική της να έχει ένα σύστημα οδικών μεταφορών χωρίς ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2030 και για τις περιοχές της πόλης ο στόχος αυτός πρέπει να επιτευχθεί ήδη έως το 2025. Ο στόχος θα επιτευχθεί επενδύοντας σε νέα τεχνολογία και διερευνώντας πως μπορούν να υποστηριχθούν πρωτοβουλίες για αυξημένη εθνική παραγωγή βιοκαυσίμων.

volvo-ica (2)

Ένα σημαντικό μέρος της συνεργασίας μεταξύ της Volvo Trucks και της ICA περιλαμβάνει ηλεκτρικές λύσεις μεταφορών στη Σουηδία, τόσο σε κέντρα πόλεων όσο και τελικά σε μεγαλύτερες διαδρομές μεταξύ πόλεων. Η ICA Sweden και η Volvo Trucks θα συνεργαστούν για να θέσουν τα θεμέλια για λύσεις ηλεκτρικών μεταφορών, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών και δοκιμάζοντας από κοινού νέες τεχνολογίες. Και οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν μαζί να διερευνούν τις δυνατότητες περαιτέρω ηλεκτροκίνησης των μεταφορών στο δίκτυο εφοδιαστικής της ICA Sweden.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ξεκινήσαμε το εξηλεκτρισμένο ταξίδι μεταφοράς μας στο ICA. Εργαζόμαστε συνεχώς για να ελαχιστοποιήσουμε τις κλιματικές επιπτώσεις σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας μας και η αυξανόμενη χρήση ηλεκτρικών μεταφορών αποτελεί συγκεκριμένη απόδειξη αυτού. Μέσω της συνεργασίας μας με τη Volvo Trucks, έχουμε την ευκαιρία να προσαρμόσουμε μια λύση ηλεκτρικής μεταφοράς που όχι μόνο ικανοποιεί τις απαιτήσεις χωρητικότητας και εμβέλειας για τα φορτηγά μας, αλλά συμβάλλει επίσης σε πολύ πιο πράσινες μεταφορέ,» λέει η Emma Lindström, Διευθυντής Logistics της ICA Sweden.

Κυκλοφόρησαν το 2019, το Volvo FE Electric και το αδελφό της μοντέλο Volvo FL Electric είναι πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά, ιδιαίτερα κατάλληλα για διανομή πόλεων και συλλογή απορριμμάτων. Η Volvo Trucks εκτελεί επίσης δοκιμές στα ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά Volvo FH, Volvo FM και Volvo FMX, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν τόσο για περιφερειακές μεταφορές όσο και για αστικές κατασκευές στην Ευρώπη. Η πώληση αυτών των φορτηγών ξεκινά το 2021, με τη σειριακή παραγωγή να ξεκινά το 2022.