Ηλεκτρικά Φορτηγά Volvo Trucks: Φορτωμένα & Φορτισμένα!

Η Volvo Trucks επιχειρεί μεθοδικά μια σταδιακή μετάβαση σε εναλλακτικές μορφές κίνησης, με το ελάχιστο δυνατό ενεργειακό αποτύπωμα. Ετοίμασε ήδη τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των φορτηγών της ενώ σκοπεύει να ξεκινήσει να πουλά ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου κατά το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας. Στόχος της Volvo Trucks είναι ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της να είναι απαλλαγμένη από ορυκτά μέχρι το 2040.

banner-google-news

Ως γνωστό η Volvo Trucks πραγματοποιούσε τα τελευταία δύο χρόνια δοκιμές των ηλεκτρικών εκδόσεων βαρέων φορτηγών όπως τα Volvo FH, Volvo FM και Volvo FMX, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για περιφερειακές μεταφορές και αστικές κατασκευές στην Ευρώπη. Αυτά τα φορτηγά θα έχουν μικτό συνδυαστικό βάρος έως 44 τόνους. Ανάλογα με τη διαμόρφωση της μπαταρίας, η αυτονομία μπορεί να είναι έως και 300 km.

2 (Medium)

Ταυτόχρονα, ήδη από το 2019 η εταιρία κατασκευάζει και διαθέτει στην αγορά της ελαφρύτερα φορτηγά Volvo FL Electric και Volvo FE Electric τα οποία εστιάζουν στις αστικές διανομές και στις εργασίες απορριμμάτων. Αυτό σημαίνει ότι με την έναρξη της παραγωγής και των βαρέων ηλεκτρικών οχημάτων, άμεσα μέσα στη χρονιά, η Volvo Trucks θα πουλά μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία στην Ευρώπη για διανομή, απορρίμματα, περιφερειακές μεταφορές και εργασίες αστικών κατασκευών.

13 (Medium)

«Με την ταχεία αύξηση του αριθμού των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών, θέλουμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας και τους αγοραστές μεταφορών να επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους τους για βιωσιμότητα. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον κλάδο μας προς ένα βιώσιμο μέλλον», λέει ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.

BANNER NEWS BRAND_728X90_VOLVO

ΛΥΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ

«Για να μειώσουμε τον αντίκτυπο των μεταφορών στο κλίμα, πρέπει να κάνουμε μια ταχεία μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα σε εναλλακτικές λύσεις όπως η ηλεκτρική ενέργεια. Αλλά οι συνθήκες για να γίνει αυτή η αλλαγή, και κατά συνέπεια ο ρυθμός της μετάβασης, ποικίλλουν δραματικά μεταξύ των διαφορετικών μεταφορέων και των αγορών , ανάλογα με πολλές μεταβλητές όπως τα οικονομικά κίνητρα, η πρόσβαση στην υποδομή χρέωσης και ο τύπος μεταφορικών εργασιών», εξηγεί ο Roger Alm.

3 (Medium)

Για το λόγο αυτό, οι περισσότερες εταιρείες μεταφορών θα μεταβούν σταδιακά στην ηλεκτροκίνηση. Στην πράξη, πολλές από αυτές τις εταιρίες θα διαθέτουν ένα μικτό στόλο φορτηγών που θα κινούνται με διαφορετικά καύσιμα κατά τη διάρκεια μιας μεταβατικής περιόδου.

«Το σασί μας είναι σχεδιασμένο να είναι ανεξάρτητο από τη γραμμή μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιείται. Οι πελάτες μας μπορούν να επιλέξουν να αγοράσουν πολλά φορτηγά Volvo του ίδιου μοντέλου, με τη μόνη διαφορά ότι ορισμένα είναι ηλεκτρικά και άλλα τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο ή ντίζελ. Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, οπως το περιβάλλον του οδηγού, η αξιοπιστία και η ασφάλεια, όλα τα οχήματά μας πληρούν τα ίδια υψηλά πρότυπα. Οι οδηγοί θα πρέπει να αισθάνονται εξοικειωμένοι με τα οχήματά τους και να μπορούν να τα χειρίζονται με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα ανεξάρτητα από το καύσιμο που χρησιμοποιείται», λέει ο Roger Alm.

4 (Medium)

Από τη σκοπιά της Volvo Trucks, η μετάβαση σε πιο βιώσιμες μεταφορές αφορά σε μεγάλο βαθμό την όσο το δυνατόν πιο ομαλή μετατόπιση για τους φορείς εκμετάλλευσης μεταφορών, ώστε να μπορούν να αρχίσουν να προσαρμόζονται. Οι λύσεις που προσφέρονται πρέπει να είναι απαλλαγμένες από ορυκτά και να επιτρέπουν στους μεταφορείς να επιτύχουν τα απαραίτητα επίπεδα κερδοφορίας και παραγωγικότητας.

«Κύριο καθήκον μας είναι να διευκολύνουμε τη μετάβαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Το κάνουμε αυτό προσφέροντας ολιστικές λύσεις που περιλαμβάνουν σχεδιασμό διαδρομής, σωστά καθορισμένα οχήματα, εξοπλισμό φόρτισης, χρηματοδότηση και υπηρεσίες. Η μακροπρόθεσμη ασφάλεια που εμείς και το παγκόσμιο δίκτυό μας Οι αντιπρόσωποι και τα συνεργεία εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πελάτες μας θα είναι πιο σημαντικά από ποτέ», λέει ο Roger Alm.

11 (Medium)

ΠΛΗΡΗ ΓΚΑΜΑ

Με την έναρξη των πωλήσεων φέτος τριών νέων πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων βαρέως τύπου, η Volvo Trucks πιστεύει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για μια ταχεία άνοδο στην ηλεκτροκίνηση των βαρέων οδικών μεταφορών. Αυτή η θετική προοπτική βασίζεται στην ικανότητα των ηλεκτρικών φορτηγών της Volvo να ανταποκρίνονται σε μια ευρεία ποικιλία αναγκών μεταφορών. Στην ΕΕ, για παράδειγμα, σχεδόν οι μισές μεταφορές με φορτηγά θα μπορούσαν να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση.

5 (Medium)

Μεγάλοι εθνικοί και διεθνείς αγοραστές μεταφορών δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα. Αυτό καθοδηγείται από τους δικούς τους φιλόδοξους κλιματικούς στόχους, καθώς και από τη ζήτηση των καταναλωτών για απαλλαγή από τις εκπομπές ρύπων και τη μετάβαση σε καθαρότερες μεταφορές.

«Όλο και περισσότερες εταιρείες μεταφορών συνειδητοποιούν ότι πρέπει να ξεκινήσουν το ταξίδι της ηλεκτροκίνησης αμέσως τώρα, τόσο με γνώμονα το περιβάλλον όσο και για ανταγωνιστικούς λόγους για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών για βιώσιμη μεταφορά. Με την ευρεία και βαθιά προσφορά μας, είναι απολύτως εφικτό για πολύ περισσότερες εταιρείες μεταφορών να είναι ηλεκτροκίνητες», λέει ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.

6 (Medium)

Με την έναρξη των πωλήσεων των νέων ηλεκτρικών μοντέλων Volvo FH και Volvo FM, η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον δυνατή όχι μόνο για αστικές περιοχές αλλά και για περιφερειακή κυκλοφορία μεταξύ πόλεων. Επιπλέον, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο Volvo FMX δημιουργεί νέους τρόπους για να κάνει τις μεταφορές στον κατασκευαστικό κλάδο πιο αθόρυβες και πιο καθαρές.

Η παραγωγή των νέων ηλεκτρικών μοντέλων για την Ευρώπη θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2022. Με την έναρξη των πωλήσεων των νέων μοντέλων φορτηγών, η Volvo Trucks διαθέτει πλέον μια σειρά από έξι μεσαίου και βαρέως τύπου ηλεκτρικά φορτηγά, γεγονός που την καθιστά τη φίρμα με την πιο πλήρη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών στη βιομηχανία.

Με την προσθήκη των νέων προϊόντων, με υψηλότερη χωρητικότητα φορτίου, πιο ισχυρές γραμμές μετάδοσης κίνησης και αυτονομία έως και 300 km, το χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών φορτηγών της Volvo θα μπορούσε να καλύψει περίπου το 45% όλων των εμπορευμάτων που μεταφέρονται στην Ευρώπη σήμερα. Αυτό καθιστά δυνατή τη σημαντική συμβολή στη μείωση των κλιματικών επιπτώσεων από τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, οι οποίες σύμφωνα με επίσημες στατιστικές αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των συνολικών εκπομπών CO2 στην ΕΕ.

7 (Medium)

«Υπάρχει τεράστια δυνατότητα να ηλεκτροδοτηθούν οι μεταφορές με φορτηγά στην Ευρώπη, αλλά και σε άλλα μέρη του κόσμου, στο πολύ εγγύς μέλλον», λέει ο Roger Alm. «Για να το αποδείξουμε αυτό, θέσαμε τον φιλόδοξο στόχο να έχουμε τα ηλεκτρικά φορτηγά που θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των πωλήσεών μας στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Και αυτά τα τρία νέα φορτηγά βαρέως τύπου που λανσάρουμε τώρα σηματοδοτούν ένα τεράστιο βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου».

ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Εκτός από τα ηλεκτρικά οχήματα, το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης της Volvo Trucks περιλαμβάνει ένα πλήρες οικοσύστημα με πολυάριθμες λύσεις σέρβις, συντήρησης και χρηματοδότησης, καθώς και άλλες επιλογές που μπορούν να βοηθήσουν στη διευκόλυνση μιας ευκολότερης και ταχύτερης μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Η ολιστική εγκατάσταση θα βοηθήσει τους πελάτες να παραμείνουν παραγωγικοί και να έχουν τον έλεγχο του νέου τους στόλου ηλεκτρικών μεταφορών.

8 (Medium)

«Αυτές οι πλήρεις λύσεις ηλεκτροκίνησης μεταφορών που μπορούμε να παρέχουμε, μαζί με το παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων μας και εργαστήρια σέρβις, θα διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο στη διασφάλιση της επιτυχίας του πελάτη μας», πιστεύει ο Roger Alm.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΚΥΨΕΛΕΣ

Κοιτάζοντας πιο μπροστά, ακόμη και βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων θα μπορούν να γίνονται με ηλεκτρικά οχήματα. Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τόσο για υψηλή χωρητικότητα φορτίου όσο και για πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, η Volvo Trucks σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

9 (Medium)

«Αυτή η τεχνολογία αναπτύσσεται γρήγορα και φιλοδοξία μας είναι επίσης να ηλεκτρίσουμε τις μεγάλες αποστάσεις οδήγησης, χρησιμοποιώντας μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου», δηλώνει ο Roger Alm. «Στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε την πώληση ηλεκτρικών φορτηγών με κυψέλες καυσίμου στο δεύτερο μέρος αυτής της δεκαετίας και είμαστε βέβαιοι ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό».

10 (Medium)

Volvo FH, FM και FMX Electric: Αυτονομία έως 300 χλμ. / Συνεχής ισχύς 490 kW. / Μέγιστη ροπή 2400 Nm. / Χωρητικότητα μπαταρίας έως 540 kWh. / Μεικτό βάρος συνδυασμού (GCW) έως 44 τόνοι.

  • Volvo FH Electric: για περιφερειακές και υπεραστικές μεταφορές.
  • Volvo FM Electric: ένα ευέλικτο φορτηγό για βαριές τοπικές μεταφορές και περιφερειακές διαδρομές.
  • Volvo FMX Electric: για καθαρότερες και πιο αθόρυβες εργοταξιακές μεταφορές.

Volvo FE Electric: Αυτονομία έως 200 χλμ. / Συνεχής ισχύς 330 kW. / Μέγιστη ροπή έως 850 Nm. / Χωρητικότητα μπαταρίας έως 264 kWh. / Μικτό βάρος συνδυασμού (ΜΒΣ) 27 τόνοι.

Για τοπικές και αστικές διανομές καθώς και μεταφορά αποβλήτων.

Volvo FL Electric: Αυτονομία έως 300 χλμ. / Συνεχής ισχύς 165 kW. / Μέγιστη ροπή έως 425 Nm. / Χωρητικότητα μπαταρίας έως 396 kWh. /  Μικτό βάρος συνδυασμού (ΜΒΣ) 16 τόνοι.

Για τοπικές και αστικές διανομές.