Unimog : 70 χρόνια απο την εξαγορά του απο την Daimler

banner-google-news
Η 27η Οκτωβρίου σηματοδοτεί την 70ή επέτειο της εξαγοράς της Unimog από την Daimler-Benz AG. Αυτή η ημερομηνία σηματοδοτεί τη γέννηση του πλέον θρυλικού Unimog, το οποίο έχει αποδείξει τις ικανότητές του χιλιάδες φορές.

Μετά την πολύ επιτυχημένη παρουσίαση του τότε επαναστατικού «Unimog» στην έκθεση Deutschen Landwirtschaftsgesellschaft (DLG) που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη το καλοκαίρι του 1950, έγινε σαφές στους διευθυντές της Boehringer Bros με έδρα το Göppingen, ότι  μόνο με μια τεράστια επένδυση θα ήταν εφικτό να καλύψουν την εξαιρετικά υψηλή ζήτηση για το Unimog. Επιπλέον, οι παραδόσεις κινητήρων από την Daimler-Benz δεν ήταν  πλήρως εγγυημένες  κατά τη μεταπολεμική περίοδο. Εάν οι κινητήρες έπρεπε να εγκατασταθούν σε οποιαδήποτε οχήματα, τότε ήταν προτιμότερο από την Daimler να τοποθετηθούν στα δικά της οχήματα.

OM 636 πετρελαιοκινητήρας από επιβατικό αυτοκίνητο Mercedes-Benz 170 D

Ο εν λόγω κινητήρας ήταν ο πετρελαιοκινητήρας OM 636 που αναπτύχθηκε για το επιβατικό αυτοκίνητο Mercedes-Benz 170 D, ο οποίος είχε προηγουμένως παρασχεθεί στην Boehringer για τα μοντέλα Unimog 70200. Για το Unimog, οι 38 hp του κινητήρα περιορίστηκαν σε 25 hp. Αυτός ο επιτυχημένος κινητήρας – ο πρώτος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων ντίζελ που δημιουργήθηκε μετά τον πόλεμο – τοποθετήθηκε στα επιβατικά αυτοκίνητα από το 1949 έως το 1963, καθώς και στο Unimog.

Unimog (3) (Medium)

Στις διαπραγματεύσεις συμμετείχαν δύο εκπρόσωποι της Daimler-Benz AG και  έξι μέτοχοι της εταιρείας ανάπτυξης Boehringer Unimog. Ανάμεσά τους ήταν ο «πατέρας» του Unimog, ο Albert Friedrich, καθώς και οι Rolf και Werner Boehringer, ως εκπρόσωποι της κατασκευαστικής εταιρείας Boehringer Bros. από την Göppingen. Οι συνομιλίες για την εξαγορά της Unimog είχαν ήδη ξεκινήσει στις 5 Σεπτεμβρίου 1950. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνομιλιών, η πλευρά της Daimler-Benz υπέβαλε γραπτή δήλωση σχετικά με την πρόθεση να αναλάβει το Unimog με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις. Οι διαπραγματεύσεις ολοκληρώθηκαν στις 27 Οκτωβρίου 1950.

Στον όμιλο που εδρεύει στη Στουτγκάρδη, όλες οι προϋποθέσεις για επιτυχημένη τεχνική ανάπτυξη τηρούνταν και  ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων ήταν διαθέσιμο. Πάνω από 380.000  Unimog έχουν πωληθεί μέχρι σήμερα και αποδεικνύουν τη μοναδική θέση της εταιρίας στη διεθνή αγορά επαγγελματικών οχημάτων.