Τι έδειξε η νέα Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας της Goodyear

Σημαντική η συνεισφορά του κλάδου των ελαστικών

banner-google-news

H ετήσια Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας της Goodyear πραγματοποιείται για τρίτη συνεχή χρονιά και απευθύνεται σε όλους τους ευρωπαϊκούς στόλους οχημάτων. Η έρευνα εστιάζει στον τρόπο που οι στόλοι οχημάτων εφαρμόζουν θέματα βιωσιμότητας, όπως την υιοθέτηση των πιο πρόσφατων περιβαλλοντικών νομοθεσιών, την επικαιροποίηση των περιβαλλοντικών στόχων ή την εφαρμογή νέων λύσεων τεχνολογίας συμπεριλαμβανομένων των ελαστικών και των λύσεων κινητικότητας. Πολλοί ευρωπαϊκοί στόλοι που χρησιμοποιούν την ολοκληρωμένη πρόταση διαχείρισης στόλου Total Mobility της Goodyear επιτυγχάνουν, σύμφωνα με την έρευνα, ήδη καλύτερα αποτελέσματα και μετρήσιμες βελτιώσεις σε ζητήματα βιωσιμότητας.

Για παράδειγμα, η χρήση των ελαστικών FUELMAX ENDURANCE της Goodyear μπορεί να υποστηρίξει την επίτευξη έως και 2% μείωσης της εκπομπής CO2, που ισοδυναμεί με εξοικονόμηση 40.000 λίτρων καυσίμου ετησίως για έναν στόλο 100 Επιπλέον, λύσεις κινητικότητας όπως το Goodyear TPMS, το Goodyear CheckPoint ή το Goodyear DrivePoint μπορούν να υποστηρίξουν ταχύτερη και ευκολότερη διαχείριση στόλου με αποτέλεσμα την ενισχυμένη απόδοση, την αποτελεσματικότητα και την υποστήριξη των στόχων βιωσιμότητας των στόλων.

Πέρυσι, το 54% των στόλων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι τα ελαστικά με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου αποτελούν πολύ σημαντικό μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητας, μαζί με την ανάπτυξη οχημάτων με χαμηλή κατανάλωση. Στο παρελθόν, οι διαχειριστές των στόλων αναγκάζονταν να επιλέξουν μεταξύ αντοχής, πρόσφυσης, εξοικονόμησης καυσίμου και χιλιομετρικής απόδοσης, τώρα όμως οι λύσεις κινητικότητας που προσφέρονται στο Goodyear Total Mobility βοηθούν στην επίτευξη της σωστής ισορροπίας και στην εξασφάλιση καλύτερων αποτελεσμάτων για τους στόλους.

Ο Maciej Szymanski, Διευθυντής Μάρκετινγκ Commercial Europe της Goodyear, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που μπορούμε να συνεργαστούμε με στόλους σε όλη την Ευρώπη, και να αντλήσουμε πολύτιμα συμπεράσματα για τη λειτουργία τους και τις αποφάσεις που λαμβάνουν μέσα από τη συμμετοχή τους στην Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας της Goodyear. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στα σχόλια των πελατών που λαμβάνουμε μέσα από αυτήν την ευρείας κλίμακας μελέτη του κλάδου. Χάρη στα συμπεράσματα που προέκυψαν από την πρώτη έκδοση της έρευνας το 2021, είμαστε καλύτερα θωρακισμένοι για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις των στόλων και να τους υποστηρίξουμε στην επίτευξη των στόχων των επιχειρήσεών τους».

Η έρευνα της Goodyear είναι διαθέσιμη στο παρακάτω link μέχρι τις 21 Ιουλίου:

https://www.sustainablerealitysurvey.eu/

 

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!