Σε λειτουργία το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε.

banner-google-news

Σε λειτουργία τέθηκε το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές Μιχάλη Παπαδόπουλου και του γενικού γραμματέα Μεταφορών Ιωάννη Ξιφαρά, καθώς και της Διοίκησης της Εταιρείας, στην κεντρική επισκευαστική βάση των εγκαταστάσεών της.

Όπως εξήγησε σε δηλώσεις του μετά την επίσημη έναρξη εργασιών ο κ. Καραμανλής, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και δίνει τη δυνατότητα οι βλάβες να επισκευάζονται πολύ πιο γρήγορα. Επίσης λειτουργεί συνεπικουρικά με τα οκτώ συνεργεία στα άλλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, τα οποία θα ασχολούνται αποκλειστικά και με μεγαλύτερη ταχύτητα με τις μικρότερες και πιο απλές βλάβες.

Τη σπουδαιότητα του έργου, που προσδίδει υπεραξία στη λειτουργία της Ο.ΣΥ. Α.Ε., επισήμανε και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές: «Με τη δημιουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, η Ο.ΣΥ. αποκτά τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει γρήγορα και με λιγότερο κόστος τις βλάβες που προκύπτουν σε καθημερινή βάση. Οι έμπειροι και ικανοί τεχνίτες των οδικών συγκοινωνιών θα έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα οχημάτων για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Επιπλέον, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δίνει τη δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα, αναλαμβάνοντας δουλειές από την αγορά».

Τι είναι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών

Η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., ακολουθεί τη διεθνή πρακτική στον τομέα των μεταφορών, είναι σύγχρονα εξοπλισμένο και με τους πολύ έμπειρους τεχνίτες που διαθέτει η εταιρεία, αυξάνει την παραγωγή, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου. Ταυτόχρονα, μειώνει το κόστος των επισκευών, δίνει τέλος στον κατακερματισμό της εργασίας και μειώνει τον χρόνο αποκατάστασης βλαβών, καθώς μέχρι σήμερα θα έπρεπε να λύνονται οι κινητήρες και να στέλνονται στην κεντρική επισκευαστική ζώνη.

Σε λιγότερο από έναν μήνα λειτουργίας του Συνεργείου, έχουν επιδιορθωθεί 19 λεωφορεία.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η συγκέντρωση των εργασιών επισκευής έχει σημαντικά οφέλη όπως:

  • Αποσυμφόρηση του έργου των εννέα αμαξοστασίων και των οκτώ συνεργείων που διαθέτουν.
  • Ταχύτερη και πιστοποιημένη αποκατάσταση των βλαβών (το όχημα που θα επιστρέφει στην κυκλοφορία θα παραμένει για μεγάλο διάστημα χωρίς βλάβη).
  • Οικονομία κλίμακας (λιγότεροι ανθρώπινοι και τεχνικοί πόροι)
  • Αύξηση της παραγωγής
  • Δυνατότητα επαναφοράς οχημάτων που είναι επί μακρόν παροπλισμένα λόγω σοβαρών βλαβών
  • Παύση του χωρικού κατακερματισμού και της πολυδιάσπασης παραγωγής και ανταλλαγής εξαρτημάτων μεταξύ των αμαξοστασίων.
  • Δυνατότητα συνολικής επισκευής του οχήματος (ταυτόχρονη επισκευή και μικρών βλαβών).