Schmitz Cargobull Van Bodies : Νέοι θάλαμοι για ελαφρά φορτηγά

Με τα νέα V.KO Van Bodies, η Schmitz Cargobull παρουσιάζει μια σειρά θαλάμων για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μεικτού βάρους 3,5 έως 6 τόνων, συμπληρώνοντας έτσι το μοναδικό κενό στην τεράστια γκάμα της.

banner-google-news

Κείμενο: Κώστας Σκαρμαλιωράκης, Φωτογραφίες: Schmitz Cargobull AG.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τρέιλερ και αμαξοποιός της Ευρώπης διανύει ίσως την καλύτερη περίοδο της ιστορίας του από πλευράς ανάπτυξης και οικονομικών δεδομένων. Δια στόματος του Διευθύνοντα Συμβούλου Andreas Schmitz ανακοινώθηκε πρόσφατα αύξηση της παραγωγής σε περίπου 56.000 ρυμουλκούμενα για το τρέχον οικονομικό έτος (μέχρι τον Μάρτιο του 2017), σε σχέση με τις 49.948 μονάδες της προηγούμενης χρονιάς (2015/2016). Οι παραγγελίες -που ξεπέρασαν τις 61.000 μονάδες- και ο όγκος παραγωγής έχουν υπερβεί κατά πολύ τον στόχο των 47.000 μονάδων που είχε αρχικώς τεθεί για φέτος, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει τον τζίρο κατά 2 δις ευρώ.

Νέα ευκαιρία

Schmitz van2Εν τω μεταξύ, η επέκταση των δραστηριοτήτων της Schmitz Cargobull στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (από 3,5 έως 6 τόνους) μέσω της διάθεσης του κιτ αμαξωμάτων V.KO DRY αναμένεται να αυξήσει περεταίρω τον τζίρο. Πρόκειται για μια στρατηγική απόφαση που πήραν οι άνθρωποι της Schmitz βλέποντας την ευκαιρία που δημιουργεί η αύξηση του λιανεμπορίου και η αύξηση στη ζήτηση οχημάτων τύπου βαν. Η σταθερή αύξηση του online λιανικού εμπορίου, λόγω της μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών δημιουργεί νέες προκλήσεις στα logistics και πιο συγκεκριμένα στα -μικρών αποστάσεων- δρομολόγια παράδοσης εμπορευμάτων.

Η νέα, ειδική γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Βερολίνου, για το νέο τμήμα «Van Bodies» της Schmitz έχει σχεδιαστεί σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα για την παραγωγή 7.500 κιτ αμαξωμάτων για οχήματα βαν-σασί.

Αυτή η νέα σειρά προϊόντων συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας και της δίνει την δυνατότητα να προσφέρει λύσεις για όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, με ρυμουλκούμενα και αμαξώματα για οχήματα από 3,5 έως 44 τόνους.

Schmitz van8

Η Shmitz Cargobull έχει την δυνατότητα να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ζήτησης της αγοράς εντός 14 μόλις ημερών ετοιμάζοντας κλούβες για οχήματα βαν που μεταφέρουν τρόφιμα (άρα κλούβα-ψυγείο) ή απλώς εμπορεύματα. Οι 1.300 και πλέον συνεργάτες της εταιρίας σε επίπεδο σέρβις σε όλη την Ευρώπη εξασφαλίζουν άμεσες λύσεις σε πιθανές βλάβες ή επισκευές, με γνήσια ανταλλακτικά και πλήρη υποστήριξη μετά την πώληση.

Καινοτόμος κατασκευή

Το V.KO DRY είναι ένα κιτ αμαξώματος για ελαφρά φορτηγά, υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους ιδιοκτησίας που θα διατεθεί στην αγορά σε δύο μεγέθη. Αποτελείται από πάνελς τύπου «σάντουιτς», ελαφριάς κατασκευής, με έναν πυρήνα αφρού και πάχος 20 χιλ. Διαθέτει μια ημιδιαφανής οροφή (με ελαφρώς κυρτές επιφάνειες για να αποβάλλονται οι ακαθαρσίες και τα νερά) που επιτρέπει στο φως να εισέρχεται στο εσωτερικό της κλούβας, μια δίφυλλη πόρτα στο πίσω μέρος, μια σκάλα και χειρολαβές πρόσβασης στο εσωτερικό. Τα εσωτερικά τοιχώματα καθώς και το υψηλής ποιότητας αλουμίνιο στις γωνίες είναι διαθέσιμα σε διάφορους τόνους του λευκού. Εξωτερικά υπάρχουν όλα τα προβλεπόμενα φώτα όγκου/θέσης εμπρός και πίσω, ένα τρίτο φως στοπ, ένα φωτιστικό LED με αισθητήρα κίνησης προβλέπεται στον εξοπλισμό εσωτερικά της κλούβας ενώ όλες οι σχετικές καλωδιώσεις γίνονται στο εργοστάσιο.

Η καινοτόμος μέθοδος κατασκευής (μειωμένου απόβαρου) επιτρέπει μια αύξηση του ωφέλιμου φορτίου κατά 10% σε σχέση με κλούβες συμβατικής κατασκευής και αυτό επιτυγχάνεται χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα της παραγωγής, στην φέρουσα ικανότητα και στη διάρκεια ζωής. Μάλιστα, η δομική ακαμψία ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές DIN EN 12642 XL.

Για την συγκράτηση του φορτίου ο κατασκευαστής προσφέρει αρκετές διαφορετικές επιλογές. Οι ράγες στερέωσης «αεροπορικού τύπου» ενσωματώνονται από το εργοστάσιο στις άκρες του πατώματος, ως μέρος του βασικού εξοπλισμού. Ράγες ασφάλισης μπορούν να παραγγελθούν και για τα τοιχώματα σε ύψος 600 ή 900 ή 1.200 χιλιοστών από το πάτωμα.

Προαιρετικά επίσης μπορεί να τοποθετηθεί ένα πάνελς πλάτους 150 χιλ. που προστατεύει τα πλαϊνά τοιχώματα της κλούβας από φθορές κατά την φόρτωση/εκφόρτωση με περονοφόρα οχήματα.

Οι πρώτες φωτογραφίες με εγκατεστημένους θαλάμους της Schmitz σε TGE και Crafter φανερώνουν την έναρξη της συνεργασίας με την MAN και την VW ενώ είναι σίγουρο πως θα διατεθούν μοντέλα για τοποθέτηση σε οχήματα όλων των κατασκευαστών ελαφρών βαν-σασί.

Σύμφωνα με όσα «διαρρέουν» από την εταιρία, θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα και ψυκτικοί θάλαμοι, ειδικά κατασκευασμένοι για ελαφρά επαγγελματικά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μήκος αμαξώματος: Εξαρτάται από το μεταξόνιο του σασί του εκάστοτε κατασκευαστή.

Πλάτος αμαξώματος: 2.100 – 2.200 χιλ.

Ύψος αμαξώματος: 2.100 – 2.300 χιλ.

Πάνελς: τύπου σάντουιτς, πάχους 20 χιλ.

Οροφή: τύπου σάντουιτς ή ημιδιάφανη με ενσωματωμένο φωτιστικό LED

Πίσω πόρτες: πάνελς τύπου σάντουιτς πάχους 25 χιλ.