Scania Super: το πιο αποδοτικό φορτηγό σε συγκριτικό τεστ

banner-google-news

Ο τράκτορας Scania 420 R, με σύστημα κίνησης Super-based που παρουσιάστηκε το 2021, σημείωσε μια αποφασιστική νίκη στη συγκριτική δοκιμή για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων στο συγκριτικό τεστ του European Truck Challenge. Το Scania Super ήταν 4,9% πιο αποδοτικό σε κατανάλωση καυσίμου

«Αυτό είναι ακόμη μια απόδειξη της ηγετικής θέσης της Scania στον κλάδο όσον αφορά την απόδοση καυσίμου», λέει ο Julian Modro, επικεφαλής Industry Solutions στη Scania Trucks. «Δοκιμές όπως αυτή από ανεξάρτητους δημοσιογράφους επιβεβαιώνουν αυτό που βιώνουν χιλιάδες πελάτες καθημερινά: τα Super φορτηγά μας έχουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα στην κατανάλωση καυσίμου έναντι του ανταγωνισμού και επιφέρουν σημαντικές μειώσεις CO2».

Φέτος, η συγκριτική δοκιμή ETC επικεντρώθηκε σε τράκτορες μεγάλων αποστάσεων με έως και 450 ίππους και ροπή στην περιοχή από 2.200 έως 2.400 Nm. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές στην Ευρώπη προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στη γερμανική δοκιμή, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δρόμους νότια του Ανόβερου στα τέλη Μαΐου. Αλλά τελικά ήταν τρεις μάρκες που έβαλαν τα φορτηγά τους στη γραμμή εκκίνησης: Scania, DAF και Mercedes. Η Scania επέλεξε να εισαγάγει έναν τράκτορα μεγάλων αποστάσεων 420 R με καμπίνα κρεβατιού. Παρά το γεγονός ότι είχε τη λιγότερη ιπποδύναμη στο πεδίο, το Scania είχε την υψηλότερη ροπή με 2.300 Nm. Το μέσο μικτό βάρος φορτηγού και ρυμουλκούμενου στη δοκιμή ήταν 33,6 τόνοι.

«Το Truck and Trailer Welt εκτελεί το European Truck Challenge σε δημόσιους δρόμους και χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό διαφορετικών οδικών χαρακτηριστικών», εξηγεί ο Modro. «Η δοκιμή τους μιμείται αυτό που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί φορτηγών σε καθημερινή βάση. Η μόνη διαφορά είναι ότι ενοχλήσεις όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση αποκλείονται από τα τελικά αποτελέσματα για λόγους συγκρισιμότητας. Τι σημαίνει αυτό το επίπεδο εξοικονόμησης καυσίμου για τους μεταφορείς, που αντιμετωπίζουν το αυξημένο κόστος καυσίμων και αυξημένα επιτόκια είναι προφανές: για ένα φορτηγό μεγάλων αποστάσεων που οδηγεί για 150.000 χλμ. ετησίως, η εξοικονόμηση κόστους καυσίμου σε σύγκριση με το δεύτερο καλύτερο φορτηγό είναι 3.000 ευρώ».

Το βραβείο για το πιο αποδοτικό φορτηγό απονεμήθηκε στη Scania από την Truck and Trailer Welt σε τελετή απονομής βραβείων που πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με τη μεγάλη έκθεση NUFAM στην Καρλσρούη της Γερμανίας. Ο Ολλανδός κατασκευαστής φορτηγών DAF έλαβε το βραβείο «Επιλογή οδηγών» για το φορτηγό XF 450.